Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Plakkerige Coke is echt wel goeie coke ! Zeker voor de neusjes die al veel gebruikt hebben"
"Heeft er iemand kennis van ollie ? Wat zijn de ervaringen hiermee ? Kan dit nog gesnoven worden ? Is de afkick minder zwaar omdat je geen rommel binnen krijgt ? Etc etc..."
"Zo dom is het nog niet want het verbrand ook alles wat men erbij doet"
"Heb plakkerige gehad die supergoed was en blinkende crystal me helemaal niets deed... je kan het enkel laten testen om te weten wat of hoe goed het is."
"Stel je gebruikt een 8 tal jaar elke week het beste van het beste snuif coke... Na 8 jaar verdwijnt je dealer en al wat je dan probeer werkt niet meer zo goed Ligt het aan mijn neus of aan de kwaliteit ? Mvg Danny"
"PsyTekZ zei: Dit dus. Als je jou vorige bron nooit liet testen dan kan je het verschil ook niet weten zelfs als je nu laat testen. Tolerantie, verlaging kwaliteit... het kan.... Klik om te vergroten... Ik zal het dus nooit teweten komen tenzij er iemand is die iets deftigs heeft ... maar ik denk ook dat het moeilijker en moeilijker vindbaar word over de jaren heen ?"
"Love Fun zei: Na acht jaar tevreden gebruik mag je wel stellen dat je het verschil echt wel zult merken. 8 jaar tevreden...wat een domper voor je Klik om te vergroten... Ach ja ik kan je heel wat verhalen hierover vertellen hoor... maar is nogal privé... [ modknip ] We hebben je hier al eens eerder op gewezen, het is niet verstandig om hier privégegevens zoals een e-mailadres te delen. Ook lijkt het er in dit geval op dat je op deze manier aan adresjes probeert te komen, dat is in strijd met de forumregels, gelieve hierop te letten. En laten testen die coke."
"De vrouwelijke dealers hadden bij mij steeds het beste materiaal. Maar voor een dealer blijft het gewoon business."
"iand ervaring met crystal ? Ik dacht dat deze veel glinster crystal had dat het 'ok' was ? Maar het gaf ook weinig effect"
"PsyTekZ zei: Cocaine. Klik om te vergroten... Cocaïne"