Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ja .... als je redelijk wa sos ophebt... neem dan jus orange, punica of dergelijke zuur rotzooi breekt sos sneller af.... //1 tip heb je veel sos en heeeeel veeeeel drank ....doe dit dan nie! ga je kotsen(maarjah ben ook je vrij snel nuchter :-P )"
"supermix is wel handig voor de dealers die aan rokers verkopen... met uitkoken houd je bijna alles over....zware + manitol(baby laxo) is gewoon fijn middel voor de snuif....lekker zacht en niet slecht + het is suiker achtig maar dat proef je niet zo snel als BV dextro."
"water opsnuiven.... neus goed snuiten.... dan vicks(geen kruitvat shit!) inspuiten... nog een x snuiten .... en hoppa de lijn kan naar binnen"
"ligt aan de sos ....en aan hoe vaak je het doet.... maarjah zeg maar altijd hoe minder hoe stoerder... meeste mensen gaan met puur altijd te ver...staan te strak,zodat het helemaal niet meer leuk is. grappig gezicht is ook altijd die wannabes... die het heeel stoer vinden om veel te doen, teveel puur doen(waar ze normaal nie aankomen) en dan het bloed er na een aantal uurtjes uitspuit ...lol"
"jah hijs cool"
"naja het is wel lekker ....vooral als je niet elke minuut naar de wc kan rennen... dan vangt de alcohol steeds de down op, ik wordt er alleen de volgende dag zo brak van. maarjah wijsheid komt met de jaren....alleen jammer dat ik alleen steeds de jaren krijg"
"coke oraal nemen is zeker niet aan te raden... en nogal gevaarlijk...dit omdat je lever de sos niet geleidelijk opneemt ,maar in 1 x. met als gevolg dat er delen in je lichaam niet meer functioneren. btw , sos slikken werkt ook voor geen meter, ja in verhouding niet als met de andere methodes."
"slunse zei: alcohol Klik om te vergroten... jahh lol idd dat lijkt er gewoon het meeste op"
"nr1: dollartjes (eerste druk/wit,.. mda) nr2: salmy's .... (mdma) nr3: smurfjes (1ste /2de..3de druk blauw, mdma ) ohja combo van witte en bruine duifjes.... helemaal tegek(maar dat waren er 2 )"
"lol.... teveel sos gebruiken ....wat anders"