#1
Je zou het kunnen doenhet is mss een domme vraag voor de ervaren coke-gebruikers hier maar toch : kan je coke in poedervorm gewoon in een sigaret draaien en oproken? een maat van me beweert dat hij dat vaak doet maar ik geloof da niet echt, volgens mij verspil je die coke dan en is het kookpunt van snuifcoke toch ook niet goed om te roken? ik heb het dus niet over crack eh
Surinamers doen dat vaak en het wordt een "ploffie" genoemd. Ik zelf vind het vies, maar ja, smaken verschillen.het is mss een domme vraag voor de ervaren coke-gebruikers hier maar toch : kan je coke in poedervorm gewoon in een sigaret draaien en oproken? een maat van me beweert dat hij dat vaak doet maar ik geloof da niet echt, volgens mij verspil je die coke dan en is het kookpunt van snuifcoke toch ook niet goed om te roken? ik heb het dus niet over crack eh