Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSnuifcoke in sigaret?

Snuifcoke in sigaret?

22 antwoorden
19 weergaven
18-5-2026
D
Danny_vd32Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Zo dom is het nog niet want het verbrand ook alles wat men erbij doet :)
H
HempyLid
01-01-2024, 00:00
#2
coke valt wel te roken in een sigaret gwn de filter beetje uithalen, beetje tabak eruit, en dan de coke erin zuigen en oproken, of het effect heeft weet ik niet, ik deed het meestal als ik al een paar lijnen had genomen, je proeft het wel
F
FlasherLid
01-01-2024, 00:00
#3
Yups, ik heb dit nog maar een keer of twee gedaan. Met een overschotje. Mooi in een lijn leggen, lijntje aan je sigaret likken en je saffie er over rollen. Zo blijft de coke er aan plakken zonder teveel moeite.
Veel voel je er niet van... dus ja eigenlijk pure verspilling :grin:
R
RazarLid
01-01-2024, 00:00
#4
het is mss een domme vraag voor de ervaren coke-gebruikers hier maar toch : kan je coke in poedervorm gewoon in een sigaret draaien en oproken? een maat van me beweert dat hij dat vaak doet maar ik geloof da niet echt, volgens mij verspil je die coke dan en is het kookpunt van snuifcoke toch ook niet goed om te roken? ik heb het dus niet over crack eh
z
zakkieLid
01-01-2024, 00:00
#5
De werkzame stof in coke is al verbrand voor dat hij je longen bereikt.
S
SolidiusLid
01-01-2024, 00:00
#6
Het grootste gedeelte v/d coke gaat hiermee verloren.
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#7
maar het kan prima dat je vriend dat doet hoor. Gebeurt wel aardig veel geloof ik . Ploffie heet het geloof ik...
R
RazarLid
01-01-2024, 00:00
#8
ha dus conclusie : het wordt gedaan, maar eigelijk is het dom want je verspilt de dure coke grotendeels :wink:
p
pillywillyLid
01-01-2024, 00:00
#9
heel veel mensen doen dit ....
maarjah ...tis idd pure sos verkoeing :P

stop het liever in de neus, dan in een plofje.
maar het geeft een meer wazig gevoel, en het is uiteraad minder heftig(als crack/base).

als het wel doet, ruik je die gore (lekkere :) ) syntische lucht.
en je longen/keel voelen zacht aan (verdoofd ,duh )


// ps

pas wel op dat nie TE versneden sos hebt.... anders heb je zo'n gezuikerde smaak in mond....echt vies.
w
wausie91Lid
01-01-2024, 00:00
#10
verspilling mischien maar ik heb wel mensen heel vaag zien worden van ploffies maar als nog hebben jullie wel gelijk want ze gooien er dan meestal een gram in
m
melissaLid
01-01-2024, 00:00
#11
een ploffie is super lekker om je avond mee af te sluiten(geloof me als je t goed doet is t gevoel vele male lekkerder dan een jointje........mijn mening he :P )
alleen hiero ff de juiste manier om t te doen,je moet t niet aan een natte sigaret plakken das pure verspilling...

stap 1...men neme een marlboro :grin:
draai t filter eruit,pluis er een beetje van weg 1 derde ongeveer en frummel de rest weer terug...

stap 2.....draai voorzichtig de sigaret tussen je duim en wijsvinger heen en weer van beneden naar boven en laat ongeveer de helft van de tabak eruitvallen op een cd hoesje,de resterende tabbak ff losjes opschudden in de huls zelf

stap 3.......een flinke lijn leggen en met je mond opzuigen in de half lege sigaret goed opschudden en weer vullen met de tabbak die je op je cd hoesje hebt liggen

stap 4......als alles weer op zijn plaats zit lik je ff kort aan de sigaret zodat deze licht vochtig(niet teveel likken anders valt de hele bups er weer uit)word,op die manier brand hij minder snel....
aansteken en heel erg genieten maar :beer:
houd er wel rekening mee dat t verschrikkelijk stinkt,tot t extreme.... :openmouth:
maar geloof een ouwe rot,t is zo de moeite waard(als je t goed doet)
duur grapje is t wel,want helaas is t waar dat t meeste verbrand voordat t je longen bereikt....ik doe er dus altijd (deed :wink: )flink veel in

sucses met t ultieme lekkerre gevoel van je avond afsluiten
d
davieLid
01-01-2024, 00:00
#12
^ een ploffie is super lekker om je avond mee af te sluiten(geloof me als je t goed doet is t gevoel vele male lekkerder dan een jointje........mijn mening he )
-> helemaal mee eens.

Eigenlijk is het gewoon verspilling van je coke, maar wel lekker. [/quote]
s
suskeLid
01-01-2024, 00:00
#13
coke is een zout en dat kan je volgens mij niet roken.
daarvoor moet je een base maken en dan zit je volgens mij verdacht dicht in de buurt van base-coke, maar hoe je dat in een sigaret krijgt weet ik niet.
enkel crack kan je roken in een sigaret.
al de rest is onorthodox maar daarom niet minder interessant.
het proberen waard... (misschien)
p
pillywillyLid
01-01-2024, 00:00
#14
Hempy zei:
coke valt wel te roken in een sigaret gwn de filter beetje uithalen, beetje tabak eruit, en dan de coke erin zuigen en oproken, of het effect heeft weet ik niet, ik deed het meestal als ik al een paar lijnen had genomen, je proeft het wel
Klik om te vergroten...

ja idd je merk het gewoon...tis alleen in een sigaret gaat redelijk wat in.... en in verhouding is de werking dan wel extreem duur.
tis ook geen base, maarjah gelukkig eigenlijk ook nie
K
KimLid
01-01-2024, 00:00
#15
denk eerder dat dat het placebo effect geeft.


coke moet je of snuiven of basen :rolleyes:
C
ColaiutaLid
01-01-2024, 00:00
#16
Kim zei:
coke moet je of snuiven of basen :rolleyes:
Klik om te vergroten...

of je bent gewoon zo slim om er vanaf te blijven
p
pillywillyLid
01-01-2024, 00:00
#17
Kim zei:
denk eerder dat dat het placebo effect geeft.


coke moet je of snuiven of basen :rolleyes:
Klik om te vergroten...

nope , vind het echt wel werking hebben,maar vind de werking(persoonlijk!) niet lekker.
Y
Yolo2000Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Razar zei:
het is mss een domme vraag voor de ervaren coke-gebruikers hier maar toch : kan je coke in poedervorm gewoon in een sigaret draaien en oproken? een maat van me beweert dat hij dat vaak doet maar ik geloof da niet echt, volgens mij verspil je die coke dan en is het kookpunt van snuifcoke toch ook niet goed om te roken? ik heb het dus niet over crack eh
Klik om te vergroten...

Echt zonde van je coke voordat het in je longen is laat ik zeggen tijdens dat je het verbrand is de stof die je namelijk de " High " Effect geeft is dan al bijna weg dus beter niet beter Rook je wiet en snuif je coke
Dus niet roken maar het beste is natuurlijk niks roken en snuiven
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#19
Yolo2000 zei:
Echt zonde van je coke voordat het in je longen is laat ik zeggen tijdens dat je het verbrand is de stof die je namelijk de " High " Effect geeft is dan al bijna weg dus beter niet beter Rook je wiet en snuif je coke
Dus niet roken maar het beste is natuurlijk niks roken en snuiven
Klik om te vergroten...

Dit antwoord is 11 jaar geleden al gegeven.
Y
Yolo2000Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Dunnetjess33 zei:
Dit antwoord is 11 jaar geleden al gegeven.
Klik om te vergroten...

Jesus man hoezo kom ik op allerij oude forums

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."