Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"met een biertje en een sigaret op de wc gaan zitte om te schijten, klinkt dom maar is echt lekker! grtz"
"Ik heb een keer paddo's gedaan en binnen dezelfde ruimte gebleven. Nu is er binnenkort een feesje in de buurt waar ik graag al trippend heen zou willen gaan. Is dit aan te raden voor mijn (nog maar) tweede keer paddo's. Ik heb wel schrik dat ik een bad trip zal hebben in het openbaar. Welke paddo's kan ik best nemen?(eerste keer was 1 portie hawaiaantjes) grtz"
"Ik heb het eigenlijk enkel nogmaar openbaar gedaan , maar meestal zoeken we wel een plekje uit waar het niet erg opvalt. Ik denk dat het minder opvalt wnnr je met wat maten aan een tafeltje in een kroeg of disco zit dan dat je met zen tweeën gezellig even de auto of de wc meerdere malen komen uitgestapt"