Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKan ik nog iets met deze wiet?

Kan ik nog iets met deze wiet?

55 antwoorden
23 weergaven
18-5-2026
R
Radeon915Lid
01-01-2024, 00:00
#1
In eerste instantie dacht ik dat je m wilde planten ofzow :P
P
Psychedelic_FairytaleLid
01-01-2024, 00:00
#2
hahaha, help deze arme jongen dan toch :grin: :wave:
M
Mindless1985Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Best. Topic. EVER!
G
GewoonVOLLid
01-01-2024, 00:00
#4
qinn zei:
rocka zei:
Ik heb het wiet blaadje al weggegooid... :P

Nouja iig ik zet dit topic in mijn favoriete zodat ik me over een paar jaar zelf kei hard kan uitlachen :flushed:
Klik om te vergroten...


Zou ik ook doen :grin:
maar maakt nie uit, wij zijn ook zo jong geweest :grin:
Klik om te vergroten...


Zeker weten! Ik weet nog toen ik een jaar of 10 was dacht ik dat je wiet moest snuiven. :mrgreen:
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#5
GewoonVOL zei:
qinn zei:
rocka zei:
Ik heb het wiet blaadje al weggegooid... :P

Nouja iig ik zet dit topic in mijn favoriete zodat ik me over een paar jaar zelf kei hard kan uitlachen :flushed:
Klik om te vergroten...


Zou ik ook doen :grin:
maar maakt nie uit, wij zijn ook zo jong geweest :grin:
Klik om te vergroten...


Zeker weten! Ik weet nog toen ik een jaar of 10 was dacht ik dat je wiet moest snuiven. :mrgreen:
Klik om te vergroten...

woonde je toen nog niet in den haag ofzo...
hier in roffa weten we alles al van drugs vanaf onze geboorte... jwt...
G
GewoonVOLLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ellesdee zei:
GewoonVOL zei:
qinn zei:
rocka zei:
Ik heb het wiet blaadje al weggegooid... :P

Nouja iig ik zet dit topic in mijn favoriete zodat ik me over een paar jaar zelf kei hard kan uitlachen :flushed:
Klik om te vergroten...


Zou ik ook doen :grin:
maar maakt nie uit, wij zijn ook zo jong geweest :grin:
Klik om te vergroten...


Zeker weten! Ik weet nog toen ik een jaar of 10 was dacht ik dat je wiet moest snuiven. :mrgreen:
Klik om te vergroten...

woonde je toen nog niet in den haag ofzo...
hier in roffa weten we alles al van drugs vanaf onze geboorte... jwt...
Klik om te vergroten...


Ik woonde in een gehucht bij hoek van holland, wij hadden niet eens een shop. :openmouth:
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#7
GewoonVOL zei:
Ellesdee zei:
GewoonVOL zei:
qinn zei:
rocka zei:
Ik heb het wiet blaadje al weggegooid... :P

Nouja iig ik zet dit topic in mijn favoriete zodat ik me over een paar jaar zelf kei hard kan uitlachen :flushed:
Klik om te vergroten...


Zou ik ook doen :grin:
maar maakt nie uit, wij zijn ook zo jong geweest :grin:
Klik om te vergroten...


Zeker weten! Ik weet nog toen ik een jaar of 10 was dacht ik dat je wiet moest snuiven. :mrgreen:
Klik om te vergroten...

woonde je toen nog niet in den haag ofzo...
hier in roffa weten we alles al van drugs vanaf onze geboorte... jwt...
Klik om te vergroten...


Ik woonde in een gehucht bij hoek van holland, wij hadden niet eens een shop. :openmouth:
Klik om te vergroten...

aaaah vandaar... :P
G
GewoonVOLLid
01-01-2024, 00:00
#8
Maar roffa is ook da ghetto. :rolleyes:
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#9
yeah...
onderweg naar school kom je overal wietzakjes enz tegen... :P
G
GewoonVOLLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ellesdee zei:
yeah...
onderweg naar school kom je overal wietzakjes enz tegen... :P
Klik om te vergroten...


Oei! De criminaliteit! :openmouth:
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#11
GewoonVOL zei:
Ellesdee zei:
yeah...
onderweg naar school kom je overal wietzakjes enz tegen... :P
Klik om te vergroten...


Oei! De criminaliteit! :openmouth:
Klik om te vergroten...

erg he
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#12
Psykaholik zei:
Deranged zei:
Ik heb een keer 6 gehad maar dan ga je echt te hard, absoluut geen aanrader.
Klik om te vergroten...
dat kan ik best geloven, dat zou ik echt nooit niet aandurven.
ben namelijk niet zo een waaghals :P :P
Klik om te vergroten...
damn ik heb er net 8 gerookt, ga ik nu dood ofzo?
G
GewoonVOLLid
01-01-2024, 00:00
#13
Jeller zei:
Psykaholik zei:
Deranged zei:
Ik heb een keer 6 gehad maar dan ga je echt te hard, absoluut geen aanrader.
Klik om te vergroten...
dat kan ik best geloven, dat zou ik echt nooit niet aandurven.
ben namelijk niet zo een waaghals :P :P
Klik om te vergroten...
damn ik heb er net 8 gerookt, ga ik nu dood ofzo?
Klik om te vergroten...
:openmouth: :openmouth: :openmouth:
d
davieLid
01-01-2024, 00:00
#14
Jeller zei:
Psykaholik zei:
Deranged zei:
Ik heb een keer 6 gehad maar dan ga je echt te hard, absoluut geen aanrader.
Klik om te vergroten...
dat kan ik best geloven, dat zou ik echt nooit niet aandurven.
ben namelijk niet zo een waaghals :P :P
Klik om te vergroten...
damn ik heb er net 8 gerookt, ga ik nu dood ofzo?
Klik om te vergroten...

Nee alleen gelijk verslaafd dan. Dat wordt morgen een dikke crash of weer roken.
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#15
:wave:
t
tailsLid
01-01-2024, 00:00
#16
ik heb ook geen shop in kilometers omstreken :mrgreen:


belgie... :rolleyes:
A
Armani7Lid
01-01-2024, 00:00
#17
heb ooit is wat bladeren verkocht voor 20 euro :grin:
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#18
Jezus wat een oud topic..
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#19
azgaza zei:
Jezus wat een oud topic..
Klik om te vergroten...


Wel nog steeds grappig. :P
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#20
ik zag heel ff niet in dat de antwoorden na de TSer sarcastisch waren... damn ik was ff helemaal de weg kwijt :rolleyes: :confused: :grin: :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."