#1
heb ooit is wat bladeren verkocht voor 20 euro ![:grin:]()
Saivy zei:
rocka zei:Whaha ik sta flink voor lul![]()
Ooit waren jullie ook zo! :P
En ben trouwens 14
het is niet het blad dat je smoort he maar de vrucht ervan!! lol :drocka zei:Ik even een vraag: Ik heb dus echt totaal geen verstand van het kweken enzo van wiet. Maar ik heb een wietblaadje gewoon erg droog gewoon zo een:
![]()
Kan ik hier nog iets mee? of is dit te weinig ofso? geen idee hoe oud het is... al een paar weken van de plant geplukt. zal wel erg bagger zijnMaar je weet maar nooit... Iemand een idee of je het nog kan smoken
?
Sorry voor deze domme vraag maar heb er echt totaal geen verstand van![]()
hahahahahaha ja wie weet :d hahaha majah uit je fouten leer je eh :dbuzzy zei:Waarschijnlijk heeft hij dat blaadje ook al 3 weken bewaard voor een speciaal moment om het op te roken![]()
DreamWeaver zei:Volgens mij word dit topic eens in de zoveel tijd omhoog geschopt ter vermaak. Prachtige vraag natuurlijk![]()
rocka zei:Ik heb het wiet blaadje al weggegooid... :P
Nouja iig ik zet dit topic in mijn favoriete zodat ik me over een paar jaar zelf kei hard kan uitlachen![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."