Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKan ik nog iets met deze wiet?

Kan ik nog iets met deze wiet?

55 antwoorden
22 weergaven
18-5-2026
A
Armani7Lid
01-01-2024, 00:00
#1
heb ooit is wat bladeren verkocht voor 20 euro :grin:
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Jezus wat een oud topic..
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#3
azgaza zei:
Jezus wat een oud topic..
Klik om te vergroten...


Wel nog steeds grappig. :P
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#4
ik zag heel ff niet in dat de antwoorden na de TSer sarcastisch waren... damn ik was ff helemaal de weg kwijt :rolleyes: :confused: :grin: :grin:
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Saivy zei:
azgaza zei:
Jezus wat een oud topic..
Klik om te vergroten...


Wel nog steeds grappig. :P
Klik om te vergroten...

Hilarisch ja, en waarschijnlijk is het nu wel zo veel later dat de topic opener zich dood zou schamen als hij het ziet.
p
pepitoLid
01-01-2024, 00:00
#6
rocka zei:
Whaha ik sta flink voor lul :flushed: :mrgreen: Ooit waren jullie ook zo! :P

En ben trouwens 14
Klik om te vergroten...

Nou nee, ik informeerde mezelf altijd voordat ik oliedomme vragen stelde.................... :wink:
s
stinosLid
01-01-2024, 00:00
#7
ik dacht hij wil het blaadje als vloeitje ofzo gebruiken :P
lijkt me nog best chill :P
d
djpopolLid
01-01-2024, 00:00
#8
rocka zei:
Ik even een vraag: Ik heb dus echt totaal geen verstand van het kweken enzo van wiet. Maar ik heb een wietblaadje gewoon erg droog gewoon zo een:



Kan ik hier nog iets mee? of is dit te weinig ofso? geen idee hoe oud het is... al een paar weken van de plant geplukt. zal wel erg bagger zijn :( Maar je weet maar nooit... Iemand een idee of je het nog kan smoken :stoned: ?

Sorry voor deze domme vraag maar heb er echt totaal geen verstand van:wink:
Klik om te vergroten...
het is niet het blad dat je smoort he maar de vrucht ervan!! lol :d
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#9
Die goede ouwe tijd :tearsofjoy:
D
DreamWeaverLid
01-01-2024, 00:00
#10
Volgens mij word dit topic eens in de zoveel tijd omhoog geschopt ter vermaak. Prachtige vraag natuurlijk :grin:
d
djpopolLid
01-01-2024, 00:00
#11
buzzy zei:
Waarschijnlijk heeft hij dat blaadje ook al 3 weken bewaard voor een speciaal moment om het op te roken :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...
hahahahahaha ja wie weet :d hahaha majah uit je fouten leer je eh :d
A
AllolalieLid
01-01-2024, 00:00
#12
DreamWeaver zei:
Volgens mij word dit topic eens in de zoveel tijd omhoog geschopt ter vermaak. Prachtige vraag natuurlijk :grin:
Klik om te vergroten...

Zal ik het topic dan nog maar weer eens omhoog schoppen! :openmouth:
m
maiskorrelLid
01-01-2024, 00:00
#13
hahaha arme stakker xD
M
MidwayLid
01-01-2024, 00:00
#14
haha :)
F
FlaffieLid
01-01-2024, 00:00
#15
Re:

rocka zei:
Ik heb het wiet blaadje al weggegooid... :P

Nouja iig ik zet dit topic in mijn favoriete zodat ik me over een paar jaar zelf kei hard kan uitlachen :flushed:
Klik om te vergroten...

Waarschijnlijk heb jij geen idee meer dat jij dit topic hebt gemaakt
:grin:
M
MayanLid
01-01-2024, 00:00
#16
Luisteren naar nederwiet:

De blaadjes, daar krijg je hoofdpijn van, echt wel, die blaadjes, daarvan krijg je een bedonderd hoofd. Dus die blaadjes, die gooi je weg, weg weg!

Maar ik heb al stoned geweest van bladafval te smoren, maarja dat zijn de blaadjes die glinsteren van THC omdat ze zo dicht bij de buds staan he

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."