#1
Waarschijnlijk heeft hij dat blaadje ook al 3 weken bewaard voor een speciaal moment om het op te roken ![:tearsofjoy:]()

al doende leert men herocka zei:Ik heb het wiet blaadje al weggegooid... :P
Nouja iig ik zet dit topic in mijn favoriete zodat ik me over een paar jaar zelf kei hard kan uitlachen![]()
rocka zei:Ik heb het wiet blaadje al weggegooid... :P
Nouja iig ik zet dit topic in mijn favoriete zodat ik me over een paar jaar zelf kei hard kan uitlachen![]()
qinn zei:rocka zei:Ik heb het wiet blaadje al weggegooid... :P
Nouja iig ik zet dit topic in mijn favoriete zodat ik me over een paar jaar zelf kei hard kan uitlachen![]()
Zou ik ook doen
maar maakt nie uit, wij zijn ook zo jong geweest![]()

GewoonVOL zei:qinn zei:rocka zei:Ik heb het wiet blaadje al weggegooid... :P
Nouja iig ik zet dit topic in mijn favoriete zodat ik me over een paar jaar zelf kei hard kan uitlachen![]()
Zou ik ook doen
maar maakt nie uit, wij zijn ook zo jong geweest![]()
Zeker weten! Ik weet nog toen ik een jaar of 10 was dacht ik dat je wiet moest snuiven.![]()
Ellesdee zei:GewoonVOL zei:qinn zei:rocka zei:Ik heb het wiet blaadje al weggegooid... :P
Nouja iig ik zet dit topic in mijn favoriete zodat ik me over een paar jaar zelf kei hard kan uitlachen![]()
Zou ik ook doen
maar maakt nie uit, wij zijn ook zo jong geweest![]()
Zeker weten! Ik weet nog toen ik een jaar of 10 was dacht ik dat je wiet moest snuiven.![]()
woonde je toen nog niet in den haag ofzo...
hier in roffa weten we alles al van drugs vanaf onze geboorte... jwt...
GewoonVOL zei:Ellesdee zei:GewoonVOL zei:qinn zei:rocka zei:Ik heb het wiet blaadje al weggegooid... :P
Nouja iig ik zet dit topic in mijn favoriete zodat ik me over een paar jaar zelf kei hard kan uitlachen![]()
Zou ik ook doen
maar maakt nie uit, wij zijn ook zo jong geweest![]()
Zeker weten! Ik weet nog toen ik een jaar of 10 was dacht ik dat je wiet moest snuiven.![]()
woonde je toen nog niet in den haag ofzo...
hier in roffa weten we alles al van drugs vanaf onze geboorte... jwt...
Ik woonde in een gehucht bij hoek van holland, wij hadden niet eens een shop.![]()

Ellesdee zei:yeah...
onderweg naar school kom je overal wietzakjes enz tegen... :P
GewoonVOL zei:Ellesdee zei:yeah...
onderweg naar school kom je overal wietzakjes enz tegen... :P
Oei! De criminaliteit!![]()
damn ik heb er net 8 gerookt, ga ik nu dood ofzo?Psykaholik zei:dat kan ik best geloven, dat zou ik echt nooit niet aandurven.Deranged zei:Ik heb een keer 6 gehad maar dan ga je echt te hard, absoluut geen aanrader.
ben namelijk niet zo een waaghals :P :P
Jeller zei:damn ik heb er net 8 gerookt, ga ik nu dood ofzo?Psykaholik zei:dat kan ik best geloven, dat zou ik echt nooit niet aandurven.Deranged zei:Ik heb een keer 6 gehad maar dan ga je echt te hard, absoluut geen aanrader.
ben namelijk niet zo een waaghals :P :P
Jeller zei:damn ik heb er net 8 gerookt, ga ik nu dood ofzo?Psykaholik zei:dat kan ik best geloven, dat zou ik echt nooit niet aandurven.Deranged zei:Ik heb een keer 6 gehad maar dan ga je echt te hard, absoluut geen aanrader.
ben namelijk niet zo een waaghals :P :P


"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."