Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"al iemand ervaring mee met de magic bud seeds?? want heb deze besteld dus zulle we eens zien wat ze geven eh"
"slakken zijn het. gewoon even blauwe korrels bijdoen voor de slakken en het is opgelost."
"mattskovic zei: ik heb zaterdag 3 van deze zaaden gekregen van een vriend. heb er ook al veel over opgezocht en zo en ik weet dat een lichtcyclus ( groei- en bloeifase) niet nodig is voor deze plant dus ik vroeg me af zou ik deze nu nog zou kunnen laten uitgroeien tot een gezonde en viriele plant ? Klik om te vergroten... ja dat kan maar je opbrengt gaat niet zo hoog zijn... en ja een lowryder word bekend voor op de vensterbank te zetten eh... daar hoef je niets voor nodig. als ik je iets mag aanraden: gebruik early pearl... grtz"
"heb veel te laat plantjes gezaaid gehad, had ze eerst buiten gezaaid en erna terug naar binnen overgepot... maar ze zien er niet echt uit, ik denk dat dat is omdat de dagen al korter begonnen met worden dat ze direct in bloei zijn gaan schieten. denk niet dat ik er veel zal kunnen afhalen. kan iemand me nog zeggen hoe ik deze plant kan redden?? want het is nodig. dank u!!! { "lightbox_close": "Close", "lightbox_next": "Next", "lightbox_previous": "Previous", "lightbox_error": "The requested content cannot be loaded. Please try again later.", "lightbox_start_slideshow": "Start slideshow", "lightbox_stop_slideshow": "Stop slideshow", "lightbox_full_screen": "Full screen", "lightbox_thumbnails": "Thumbnails", "lightbox_download": "Download", "lightbox_share": "Share", "lightbox_zoom": "Zoom", "lightbox_new_window": "New window", "lightbox_toggle_sidebar": "Toggle sidebar" }"
"Dissonant zei: <-- Is dat je plantje? Zilverpapier slorpt veel licht op. En al helemaal als het zo gekreukt is. Je moet zwart-witfolie gebruiken. Klik om te vergroten... ja inderdaad voorwat misschien?"
"iemand bezig met een binnenteeltje??? gelieve een verslagje te maken. mijn plant is nog maar 10 cm hoog dus ga ik daar nog één weekje mee wachten maar het was gewoon al voor is te zien hoe jullie een verslagje maken dat ik beetje zie wat jullie er allemaal inzetten. thx en see yaa!!!"
"Dissonant zei: Omdat je achterlijk bezig bent. Klik om te vergroten... uitleg waarom??"
"pepito zei: djpopol zei: iemand bezig met een binnenteeltje??? gelieve een verslagje te maken. mijn plant is nog maar 10 cm hoog dus ga ik daar nog één weekje mee wachten maar het was gewoon al voor is te zien hoe jullie een verslagje maken dat ik beetje zie wat jullie er allemaal inzetten. thx en see yaa!!! Klik om te vergroten... HahahahahahahahahahahahahahahahahahLOOOOOOOL! wat is het toch fijn om een puber te zijn.... maar goed, uitgelachen, wat is je vraag nu, en waarom een verslagje? op t net zijn honderden bronnen te vinden met foto's, dagboeken en al.... en die foto van je is echt dolkomisch! Klik om te vergroten..."
"Albert Hofmann zei: die naam... oh wacht effe.. popol! Die "ervaren kweker" van Wietforum Ben je nou al gebanned van wietforum? Klik om te vergroten... ja ben gebannen maar is niets, want dare zaten toch nog ergeren noobs dan mij. dus een groot verlies heb ik niet gedaan hoor. heb men bronnen gevonden nu waar ze de mensen niet uitlachen enzo LOL"
"lysergine25 zei: davie zei: DJ Pokon Het enige waaraan hij draait zal de dop zijn van een flesje pokon ... Klik om te vergroten... Klik om te vergroten... lol :d echt niveau van pubers"