#1
hoe groter de fles hoe leuker
.. ooit nog eens allemaal blunt in waterpijp gedana dat was echt straf.. veeel hoesten en lekker high zitte
michielxboxer zei:EDIT: wat is nou het verschil tussen een bong en een waterpijp? of is er helemaal geen verschil?
Kim zei:ook handig om crack in te roken :P
spacekonijn zei:Kim zei:ook handig om crack in te roken :P
waarom typ je niet gewoon in word maar wat raak weinig verschil voor jou geloof ik :P
Crack in een waterpijp :/ In een droge waterpijp kan je het nog wel doen als je niks anders heb maar is een gwoon pijpje niet veel handiger?Kim zei:ook handig om crack in te roken :P
slipperman zei:Crack in een waterpijp :/ In een droge waterpijp kan je het nog wel doen als je niks anders heb maar is een gwoon pijpje niet veel handiger?Kim zei:ook handig om crack in te roken :P
Jolienn zei:Oké ik ga ier weer zo belachelijk as iet overkomen wrs maja maakt ni uit.
Kheb daarstraks een waterpijp gaan kope, maar kheb da nog nooit gedaan, wel al geblowd enzo ee, ma nog ni me de waterpijp, nu ff vraagske, moet die wiet gwn zo same me den tabak op da schaaltje of hoe zit da nu feitelijk? alvast dankuuu ! xx
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."