Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsStelling: De Bong!

Stelling: De Bong!

73 antwoorden
54 weergaven
18-5-2026
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#1
hoe groter de fles hoe leuker :).. ooit nog eens allemaal blunt in waterpijp gedana dat was echt straf.. veeel hoesten en lekker high zitte
B
BombSkiLid
01-01-2024, 00:00
#2
michielxboxer zei:
EDIT: wat is nou het verschil tussen een bong en een waterpijp? of is er helemaal geen verschil?
Klik om te vergroten...

Bij een waterpijp zuig je aan een slang, bij een bong heb je een 'open bovenkant' waar je je mond aanzet.

De manier die je beschrijft klopt wel, maar beter is om een klapgat te maken in de 'kamer' (waar de rook zit). Dit gat moet je dichthouden als je hijst, en pas als je longen bijna vol zijn het gat openhouden, zo kan de lucht die nog in de kamer zit zonder moeite (je hoeft niet meer door het water te zuigen) je longen in.. :)
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#3
Kim zei:
ook handig om crack in te roken :P
Klik om te vergroten...

waarom typ je niet gewoon in word maar wat raak weinig verschil voor jou geloof ik :P
K
KimLid
01-01-2024, 00:00
#4
spacekonijn zei:
Kim zei:
ook handig om crack in te roken :P
Klik om te vergroten...

waarom typ je niet gewoon in word maar wat raak weinig verschil voor jou geloof ik :P
Klik om te vergroten...

tssssssssssss
W
WortelLid
01-01-2024, 00:00
#5
Kim zei:
ook handig om crack in te roken :P
Klik om te vergroten...
Crack in een waterpijp :/ In een droge waterpijp kan je het nog wel doen als je niks anders heb maar is een gwoon pijpje niet veel handiger?
K
KimLid
01-01-2024, 00:00
#6
slipperman zei:
Kim zei:
ook handig om crack in te roken :P
Klik om te vergroten...
Crack in een waterpijp :/ In een droge waterpijp kan je het nog wel doen als je niks anders heb maar is een gwoon pijpje niet veel handiger?
Klik om te vergroten...

gewoon een hash pijpie

en nee ik typ zomaar wat raak ik denk er goed over na 2seconden
B
BlaatkipLid
01-01-2024, 00:00
#7
moet het brandende gedeelte van de joint nou in of uit de fles :confused:
ik heb nog nooit gewaterpijpt en wil het wel graag doen.
H
HempyLid
01-01-2024, 00:00
#8
uit de fles
J
JoopiejoLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik maakte vroeger zelf een waterpijp van een petfles, good times :stoned:

:P
H
HempyLid
01-01-2024, 00:00
#10


Let goed op dat je er niet teveel water indoet zodat je joint nat wordt
B
BlaatkipLid
01-01-2024, 00:00
#11
yeah thx dat wou ik ff weten :)
H
HempyLid
01-01-2024, 00:00
#12
sgraag gedaan, .. kvoel een zekere voldaanheid nu ik voor de eerste keer iemand help :tongueout:
T
TommetjahLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik heb ook een waterpijp gekocht, van glas, maar er zit echt een te klein gat in die je dicht moet houden als je inademt. Weet iemand hoe ik dit gat groter kan maken zonder dat het breekt? Let op, hij is wel van glas :grin:
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#14
mss met zo'n tool waar je kleine dingen mee kunt bewerken. Je weet wel er zitten boortjes, schuurringetje, graveer dingetjes bij. Alles heel klein om mee te hobby-en. Ik geloof dat dat een dremel heet.
J
JoliennLid
01-01-2024, 00:00
#15
Waterpijpkéé

Oké ik ga ier weer zo belachelijk as iet overkomen wrs maja maakt ni uit.
Kheb daarstraks een waterpijp gaan kope, maar kheb da nog nooit gedaan, wel al geblowd enzo ee, ma nog ni me de waterpijp, nu ff vraagske, moet die wiet gwn zo same me den tabak op da schaaltje of hoe zit da nu feitelijk? alvast dankuuu ! xx
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#16
geen tabak, alleen de wiet
S
Static SearchLid
01-01-2024, 00:00
#17
ik denk dat de woorden vaak verdraaid worden..ik noem me "bong" gewoon een waterpijp..
w
wwaazzaappLid
01-01-2024, 00:00
#18
idd, of met beetje fruittabak :grin:
s
sjaartrolLid
01-01-2024, 00:00
#19
Re: Waterpijpkéé

Jolienn zei:
Oké ik ga ier weer zo belachelijk as iet overkomen wrs maja maakt ni uit.
Kheb daarstraks een waterpijp gaan kope, maar kheb da nog nooit gedaan, wel al geblowd enzo ee, ma nog ni me de waterpijp, nu ff vraagske, moet die wiet gwn zo same me den tabak op da schaaltje of hoe zit da nu feitelijk? alvast dankuuu ! xx
Klik om te vergroten...

is het een bong of een chizapijp (als ge het zo schrijft, zon arabische bedoelek dus) ?
als bong is, water indoen, wiet op schaaltje aansteke en zuige
alst arabische is: kooltjes kope eerst, en das voor fruittabak eiglik, nie echt bedoelt om wiet mee te paffe...
w
wwaazzaappLid
01-01-2024, 00:00
#20
weet ik maar het is wel lekker :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."