#1
daarom moet je flink door hijsen 


bwaa ik heb dat ook al een paar keer gedaan en ik vond dat toch lekkerder dan een gewone joint en ik zat er ook nog eens bijzonder high vansjaartrol zei:wwaazzaapp zei:weet ik maar het is wel lekker![]()
maar het is ook stom om er wiet mee te roken (arabische pijp bedoel ik dan) omdat er n hele tijd een kooltje opligt en dus de thc gwoonweg ligt te verdampen...
BombSki zei:michielxboxer zei:EDIT: wat is nou het verschil tussen een bong en een waterpijp? of is er helemaal geen verschil?
Bij een waterpijp zuig je aan een slang, bij een bong heb je een 'open bovenkant' waar je je mond aanzet.
De manier die je beschrijft klopt wel, maar beter is om een klapgat te maken in de 'kamer' (waar de rook zit). Dit gat moet je dichthouden als je hijst, en pas als je longen bijna vol zijn het gat openhouden, zo kan de lucht die nog in de kamer zit zonder moeite (je hoeft niet meer door het water te zuigen) je longen in..![]()
Static Search zei:BombSki zei:michielxboxer zei:EDIT: wat is nou het verschil tussen een bong en een waterpijp? of is er helemaal geen verschil?
Bij een waterpijp zuig je aan een slang, bij een bong heb je een 'open bovenkant' waar je je mond aanzet.
De manier die je beschrijft klopt wel, maar beter is om een klapgat te maken in de 'kamer' (waar de rook zit). Dit gat moet je dichthouden als je hijst, en pas als je longen bijna vol zijn het gat openhouden, zo kan de lucht die nog in de kamer zit zonder moeite (je hoeft niet meer door het water te zuigen) je longen in..![]()
wat jij beschrijft als een waterpijp is een shisha
Static Search zei:ik denk dat de woorden vaak verdraaid worden..ik noem me "bong" gewoon een waterpijp..
]x[ zei:is het niet gewoon makkelijker om zo'n kleine goedkope ergens in amsterdam te halen dan heb je een solide ding voor bijna nix en gaat veel langer mee. Btw over dat ding bouwen ik verwachte eigenlijk wel bouw foto's dus ik zou zeggen pas hem ff aan![]()
Just Me zei:hallo,
kan iemand me vertellen hoeveel wiet je moet kopen om 3joints te draaien?![]()
alvast bedankt
)
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."