#1
Bij niezen: eerst hoofd afwenden van je supply, dan je neus dicht, en dan... Hatsjoeeee!! Succes! 



TechNora zei:^Moet je doen, is echt geweldig spul... Alleen niet teveel doen, want dan krijg je die derealisatie/depersonalisatie, en dat is wat minder! Maar het is wel tof, ik heb dr ook wel weer zin an...![]()
lysergine25 zei:Nou ja ik zal er aan moeten geloven, kleine snuifjes of meerdere kleine bommetjtthhuujjjssssss
Langzaam op naar 'The Hole' waar Darkscope en de rest op me wachten.
![]()
KETA- MOLE !!! zei:TechNora zei:^Moet je doen, is echt geweldig spul... Alleen niet teveel doen, want dan krijg je die derealisatie/depersonalisatie, en dat is wat minder! Maar het is wel tof, ik heb dr ook wel weer zin an...![]()
moet je idd doen![]()
en de derealisatie/depersonalisatie kan ook heel erg vet zijn aleen is het op een feestje wat minder
combinatie met MdMa is goddenlijk
ik ga nu lekker douchen op de keet ! :P
Valentijntje zei:lysergine25 zei:Nou ja ik zal er aan moeten geloven, kleine snuifjes of meerdere kleine bommetjtthhuujjjssssss
Langzaam op naar 'The Hole' waar Darkscope en de rest op me wachten.
![]()
kan je de K droppen met een vloeitje? Veel verschil met snuiven?

DreamerOfDreams zei:dus als ik het goed begrijp kan je keta op veel manieren gebruiken
als partydrug
als chill drug
als tripdrug waarbij je verlamt bent
en als K-hole drug
hoe is het effect bij die eerste 2, kan je dat een beetje beschrijven? het effect van die laatste twee daar ga ik niet achter vragen
groeten
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."