Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsIn the test bench: Ketamine

In the test bench: Ketamine

83 antwoorden
21 weergaven
18-5-2026
T
TechNoraLid
01-01-2024, 00:00
#1
Bij niezen: eerst hoofd afwenden van je supply, dan je neus dicht, en dan... Hatsjoeeee!! Succes! :wave:
T
TechNoraLid
01-01-2024, 00:00
#2
^Moet je doen, is echt geweldig spul... Alleen niet teveel doen, want dan krijg je die derealisatie/depersonalisatie, en dat is wat minder! Maar het is wel tof, ik heb dr ook wel weer zin an... :flushed:
c
crysisLid
01-01-2024, 00:00
#3
heb hier genoeg gelezen en denk wel dat het goed zal gaan.. als het me bevalt eens combineren met x (niet dat ik hier speciaal op let en naar uit kijk :wink:) ik hou als het goed is toch meer als genoeg over!
T
TechNoraLid
01-01-2024, 00:00
#4
Van een gram kun je echt lang plezier beleven, omdat je niet zulke grote lijnen hoeft te snuiven. Combi met xtc is ook erg goed, zeker als je eerst op feestje bent geweest, en dan daarna lekker chillen en lijntje keta erbij... perfect!
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#5
ketamine en xtc/mdma is idd een heerlijke combinatie :hearteyes:
R
RobdebobLid
01-01-2024, 00:00
#6
Keta lijkt me ook wel interressant, waarmee is het gevoel te vergelijken? En kan je nog een beetje normaal communiceren enzo?

ben beniewd...
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#7
keta is in mijn ogen niet echt ergens anders mee te vergelijken, communiceren kan soms wat moeizaam zijn hehehe
S
SupervliegLid
01-01-2024, 00:00
#8
Anders lopen wel :mrgreen:
K
KETA- MOLE !!!Lid
01-01-2024, 00:00
#9
TechNora zei:
^Moet je doen, is echt geweldig spul... Alleen niet teveel doen, want dan krijg je die derealisatie/depersonalisatie, en dat is wat minder! Maar het is wel tof, ik heb dr ook wel weer zin an... :flushed:
Klik om te vergroten...

moet je idd doen :grin:

en de derealisatie/depersonalisatie kan ook heel erg vet zijn aleen is het op een feestje wat minder

combinatie met MdMa is goddenlijk

ik ga nu lekker douchen op de keet ! :P
V
ValentijntjeLid
01-01-2024, 00:00
#10
lysergine25 zei:
Nou ja ik zal er aan moeten geloven, kleine snuifjes of meerdere kleine bommetjtthhuujjjssssss

Langzaam op naar 'The Hole' waar Darkscope en de rest op me wachten.

:wave:
Klik om te vergroten...

kan je de K droppen met een vloeitje? Veel verschil met snuiven?
T
TechNoraLid
01-01-2024, 00:00
#11
KETA- MOLE !!! zei:
TechNora zei:
^Moet je doen, is echt geweldig spul... Alleen niet teveel doen, want dan krijg je die derealisatie/depersonalisatie, en dat is wat minder! Maar het is wel tof, ik heb dr ook wel weer zin an... :flushed:
Klik om te vergroten...

moet je idd doen :grin:

en de derealisatie/depersonalisatie kan ook heel erg vet zijn aleen is het op een feestje wat minder

combinatie met MdMa is goddenlijk

ik ga nu lekker douchen op de keet ! :P
Klik om te vergroten...

Is idd een van de vette dingen van keta, maar voor in het dagelijks nuchtere leven begon het bij mij vervelend te worden. Af en toe wil je ook gewoon over straat lopen zonder al die vage shit :openmouth:
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Valentijntje zei:
lysergine25 zei:
Nou ja ik zal er aan moeten geloven, kleine snuifjes of meerdere kleine bommetjtthhuujjjssssss

Langzaam op naar 'The Hole' waar Darkscope en de rest op me wachten.

:wave:
Klik om te vergroten...

kan je de K droppen met een vloeitje? Veel verschil met snuiven?
Klik om te vergroten...

kan je doen, maar neem niet te veel :wink:
A
AtropaLid
01-01-2024, 00:00
#13
Keta hoor je te gebruiken in 225 mg door de neus verdeeld over 4 lijntjes.

Eerst 2 stuks, zo'n kwartiertje wachten en tussentijds je neusslijmvlies schoonspoelen, en net voordat je ècht schokkend wordt die andere 2 lijnen en gaan liggen.

Persoonlijk vindt ik dat lage gedoseer maar niets, maar ken wel anderen mensen die er lyrisch over zijn. Zelf heb ik altijd het gevoel te moeten toekijken voor een gesloten gordijn als ik niet in de K-hole belandt.

Ik herenig mezelf graag met m'n onderkomen en kennissen in het High-Tech K-hole Universum.

Je kunt ook 120 mg I.M zetten, wordt je de capsule ingetrokken en gelanceerd in no time. Met snuiven gaat dat proces veel langzamer, en daardoor minder spectaculair. En minder psychedelisch ook.

Basen kan ook, moet je wel je aansteker vrij vlot heen en weer onder het folie halen, anders verbrand het poeder en gaat het in niets op en blijft er een ultraviolet/rode spot achter op de folie. Met het kokertje in je mond moet je ook snel de rook opzuigen.
j
junkie xl deluxeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Vorig jaar had ik ook een boterhamzakje met ketamine gescoord( gram of 10) en dat zag er precies hetzelfde uit als op die eerste foto. Had er al wat over gelezen en was er zeer nieuwsgierig naar geworden. Nou dat heb ik geweten.
Ik heb dus echt gehad dat ik eerst een soort radiogeluiden hoorde door elkaar(wat je weleens in een film ziet) en toen ineens schoot ik keihard omhoog en zag mezelf op bed liggen vanaf een meter of 20-30 in de lucht. Hoe lang dat duurde weet ik niet meer maar achteraf vind ik het nog steeds vrij bizar. Later heb ik dat nooit meer gehad hoeveel ik ook nam.Aan die zak leek eerst maar geen einde te komen maar is uiteindelijk toch allemaal in mn neus terecht gekomen. Had trouwens ook een deel weken lang op een cd hoes laten liggen, maar ik kan met zekerheid zeggen dat de kwaliteit niet achteruit was gegaan.
Leuk speelgoed maar ben het helaas nooit meer tegengekomen daarna, ja alleen als ik ff een ons kocht ofzo. Ken genoeg dealers, dat is het probleem niet, maar het zijn allemaal van die droevige mannetjes die waspoeder verkopen en zeggen dat het coke is en ketamine kennen ze niet eens. Wat een droeftoeters. Ik wil waar voor mn geld.
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Keta schaarste wordt erger en erger ........
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#16
ik heb het ook alweer een tijdje niet gehad :(
T
TechNoraLid
01-01-2024, 00:00
#17
China :rock:
D
DreamerOfDreamsLid
01-01-2024, 00:00
#18
dus als ik het goed begrijp kan je keta op veel manieren gebruiken
als partydrug
als chill drug
als tripdrug waarbij je verlamt bent
en als K-hole drug

hoe is het effect bij die eerste 2, kan je dat een beetje beschrijven? het effect van die laatste twee daar ga ik niet achter vragen

groeten
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#19
DreamerOfDreams zei:
dus als ik het goed begrijp kan je keta op veel manieren gebruiken
als partydrug
als chill drug
als tripdrug waarbij je verlamt bent
en als K-hole drug

hoe is het effect bij die eerste 2, kan je dat een beetje beschrijven? het effect van die laatste twee daar ga ik niet achter vragen

groeten
Klik om te vergroten...

Denk dat die laatste 2 een beetje het zelfde zijn... Voordat ik in een k-hole zit "trip" ik niet echt, en ben ik niet écht verlamd. Wel verdoofd, maar zelfs in een k-hole ben ik niet écht verlamd, ik voel gewoon niets, en merk het niet niet als ik beweeg, ik moet kijken wat ik doe (in die tijd net voordat je door the universe schiet) bovendien heb je geen zin/behoefte om te bewgen. Gewoon lekker chillen

De eerste 2 mogelijkheden gaan prima, maar vooral op een feestje niet te veel want je word er erg onpersoonlijk van, iets wat ik zelf erg nadelig vind op een feestje.

Om te chillen gaat het op zich ook wel maar is ook weer zoiets... TV kijken is bij mij altijd een ramp want ik zit constant de denken "klopt het wel ?" en "volgens mij hoort dit niet". En als je met meerdere bent weer het onpersoonlijkheidsprobleem.

Laatst was hier een maat en hij wou zich vreemd voelen, en ik had nog een berg keta op een hoes liggen dus ik zeg van bouw je maar een dijkje. Hij dat gedaan en op een gegeven moment begon die maar vaker en vaker mede te delen hoe vaag die wel neit was enzo, en gewoon tijdens gesprekken dat ie opslag vergat waar die het over had, of uberhaupt dat we aan het praten waren.

Eigenlijk is het niet voor echt veel dingen goed :P toch blijft het leuk en gebruik ik het denk ik na wiet het meeste lol.

Dingen waarvoor ik keta ECHT geschikt vind:

-Lopen ! lopen op de keta is voor mij als klappertanden op de MDMA - Als je begint wil je niet meer stoppen :grin: ideaal nu het OV staakt
-Lange treinreizen. Heerlijk eerst helemaal lens spritsen en dan ogen dicht en chillen in de trein... op een gegeven moment voel je de hobbeltjes niet meer

Maar voor die dingen die jij zei zijn ze ook bruikbaar natuurlijk :)
D
DreamerOfDreamsLid
01-01-2024, 00:00
#20
bedankt voor uw uitgebreide reactie, ik heb besloten het niet te zoeken maar het zal ooit wel eens mijn pad kruisen

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."