#1
Die foto's! :kwijl:
Hoeveel is het? Op die foto?
Hoeveel is het? Op die foto?

SperSIZEboon zei:ketamineeeeeeeeeeeeeeeee, beter als loodvrije benzine![]()

sunshine zei:Dan loodvrije benzine![]()
lysergine25 zei:De ketazucht groeit en groeit, jullie trippen er allemaal hard op.
The Hole komt me niet meer halen ... de doseerkoning laat zich doseren.
![]()
Over 2 weekjes de officiele uitslag van dit waanzinngie product.
Stonie
Als ik het goed zie zitten er wat langwerpige "splinters" in of zie ik het verkeerd? Zo ja dan duid dit op manitol waarmee het versneden is.lysergine25 zei:De ketazucht groeit en groeit, jullie trippen er allemaal hard op.
The Hole komt me niet meer halen ... de doseerkoning laat zich doseren.
![]()
Over 2 weekjes de officiele uitslag van dit waanzinngie product.
Stonie

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."