Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsIn the test bench: Ketamine

In the test bench: Ketamine

83 antwoorden
19 weergaven
18-5-2026
P
PikachuLid
01-01-2024, 00:00
#1
Die foto's! :kwijl:

Hoeveel is het? Op die foto?
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#2
De ketazucht groeit en groeit, jullie trippen er allemaal hard op.
The Hole komt me niet meer halen ... de doseerkoning laat zich doseren.




Over 2 weekjes de officiele uitslag van dit waanzinngie product.

Stonie
d
dka983392hsadjkxapopsxaLid
01-01-2024, 00:00
#3
:hearteyes:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Een mespuntje .....

Het lijken wel kristallen he, die oude die ik ooit is kreeg was poeder.

Stonie
D
DumpyLid
01-01-2024, 00:00
#5
Heb zelf nog nooit poeder gehad, altijd kristallen
kan alleen maar zeggen dat ik er tot nu toe altijd flink hard op gegaan ben.. :hearteyes: ben benieuwd wat er uit de test komt..
e
erwin krolLid
01-01-2024, 00:00
#6
ook altijd kristallen gehad, s-isomer en racemic. Wel relaxt! Voor snuiven wel goed crushen anders gaat je neus naar de maan :wink:
T
TechNoraLid
01-01-2024, 00:00
#7
Mooie foto! maar waarom is het bruin? Ik heb nog nooit bruine keta gezien?
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#8
het is spierwit, komt door mijn amateuristische prutserij.
T
TechNoraLid
01-01-2024, 00:00
#9
^ah, okee snapte het al niet! Heel veel plezier ermee, ik ben echt benieuwd wat je ervan gaat vinden... :hearteyes: Keta kun je trouwens op heel veel manieren gebruiken. De dosering is van enorm belang, een klein lijntje geeft een totaal ander effect, dan een grote, maar tis allebei leuk om te proberen. Ik wacht vol smart op je reportje :)
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#10
ketamineeeeeeeeeeeeeeeee, beter als loodvrije benzine :hearteyes:
s
sunshineLid
01-01-2024, 00:00
#11
Dan loodvrije benzine :rolleyes:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#12
SperSIZEboon zei:
ketamineeeeeeeeeeeeeeeee, beter als loodvrije benzine :hearteyes:
Klik om te vergroten...


LOL !!!

:wave:
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#13
sunshine zei:
Dan loodvrije benzine :rolleyes:
Klik om te vergroten...

*gaaaaap*
E
Eckster CLid
01-01-2024, 00:00
#14
lysergine25 zei:
De ketazucht groeit en groeit, jullie trippen er allemaal hard op.
The Hole komt me niet meer halen ... de doseerkoning laat zich doseren.




Over 2 weekjes de officiele uitslag van dit waanzinngie product.

Stonie
Klik om te vergroten...

wordt dit je eerste keer?
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#15
inmetaszitmeketaaaaaaaaa
W
WartaalLid
01-01-2024, 00:00
#16
lysergine25 zei:
De ketazucht groeit en groeit, jullie trippen er allemaal hard op.
The Hole komt me niet meer halen ... de doseerkoning laat zich doseren.




Over 2 weekjes de officiele uitslag van dit waanzinngie product.

Stonie
Klik om te vergroten...
Als ik het goed zie zitten er wat langwerpige "splinters" in of zie ik het verkeerd? Zo ja dan duid dit op manitol waarmee het versneden is.
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Misschien zie jij het wel verkeerd, de keta wordt daarom ook gewoon getest zoals het hoort.

Om iedere twijfel uit te sluiten en alle 'proffesionals' te ontkrachtigen (die alleen op het blote oog vanaf een foto al kunnen zien of er manitol in zit.)

:wink:

:wave:
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#18
^ :tearsofjoy:
F
FractalLid
01-01-2024, 00:00
#19
Da's de eerste keer dat ik hoor dat ketamine wordt versneden. Gebeurt dat vaak?
T
TechNoraLid
01-01-2024, 00:00
#20
Het ruikt hetzelfde als m'n mascara... en het smaakt bitter, ranzig.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."