Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsIn the test bench: Ketamine

In the test bench: Ketamine

83 antwoorden
23 weergaven
18-5-2026
K
KETA- MOLE !!!Lid
01-01-2024, 00:00
#1
en niet alleen de smaak trouwens :P
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hmm, is dit spul makkelijk te verkrijgen?
D
DeliriumLid
01-01-2024, 00:00
#3
lysergine25 zei:
Ik wil zo graag nog een keertje goed hard gaan op de K.

:hearteyes:
Klik om te vergroten...

SPUITEUH!
F
FlugeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ziet er goed uit
F
ForrestLid
01-01-2024, 00:00
#5
TechNora zei:
Die langwerpige glasachtige scherfjes zijn juist de normale structuur van keta...
Klik om te vergroten...
Dat klopt inderdaad! Ik kocht altijd vloeibare ketamine hcl in de apotheek in India die ik vervolgens uitkookte. Het resultaat was een wit/roze splinterachtige poeder.
Lysergine veel plezier met de Keta!
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Nou ja ik zal er aan moeten geloven, kleine snuifjes of meerdere kleine bommetjtthhuujjjssssss

Langzaam op naar 'The Hole' waar Darkscope en de rest op me wachten.

:wave:
F
FractalLid
01-01-2024, 00:00
#7
Idd, schijnt een veel "cleanere" high te geven ook. Al ben ik geen liefhebber van naalden...
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Delirium zei:
lysergine25 zei:
Ik wil zo graag nog een keertje goed hard gaan op de K.

:hearteyes:
Klik om te vergroten...

SPUITEUH!
Klik om te vergroten...

Ik kan niet tegen naalden .....

Mijn enige redding van de hero !!

:hearteyes:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#9
ik vermijd iedere vorm van basen .... :flushed:


ik ben te verslavinsgevoelig !
H
HansLid
01-01-2024, 00:00
#10
In mn neus brand het totaal niet. Lekker op gespaced.
e
erwin krolLid
01-01-2024, 00:00
#11
brandt niet of nauwelijks inderdaad... en L25, hero kan je ook nog snuiven :wink:
P
PikachuLid
01-01-2024, 00:00
#12
Haha, hij probeert zo hard om er van af te blijven en dan gaan jullie m allemaal andere opties aanbieden :P
e
erwin krolLid
01-01-2024, 00:00
#13
^ ik zie je onderweg :wave: , ik zwaai je toe vanuit mijn k hole. hero is echt niet interessant, ik heb het ooit wel eens gesnoven maar het is nix (dat moet je het ook niet laten worden natuurlijk!)

op topic: k met coke is ook hemels btw.
k snuiven blijft me trekken hoewel ik weet dat het oraal wel veel intenser is. kennelijk heb ik de laatste tijd meer behoefte aan de kick?
c
crysisLid
01-01-2024, 00:00
#14
ik ga me er zelf binnenkort ook eens aan wagen..

laatst 1 keer een lijn genomen en hier merkte ik wel een beetje wat van maar niet genoeg en het heeft toch wel een verlangen in me achter gelaten om het een keertje goed te doen!

dus maar snel een gram bestellen :)
j
jasperLid
01-01-2024, 00:00
#15
njah ik heb zo een massas schrik van die special. heb een keer geweten dat ik een pita lag,te eten en een maat (dat ze zeiden special had gapakt) had bijna de raam ervan in gebokst. nu als ik deze verhalen lees geloof ik het minder en minder maar toch jezus christ, vertel me of dit kan hebben ze me gewoon wat wijs gemaakt of is deze jongen van zijn stokje gagaan
e
erwin krolLid
01-01-2024, 00:00
#16
ik spreek niet uit eigen ervaring maar bij sommigen die het voor het eerst doen en slecht voorbereid zijn schijnt agressie getriggerd te worden ja. En dan snappen ze echt niets van hun omgeving.
Y
YourePrivateDjLid
01-01-2024, 00:00
#17
gisteren zat ik bij wat maatjes op pillen :) Komen altijd 2kerels die ons groepje niet graag erbij geeft..haalden ze beide naaldje boven en ja hoor spuiten deden ze.Keta genaamd :)

Zagen wel vette dingetjes,zoals een paard op iemand zen kop :P zaten ook vanalles te zeggen waar niemand wat van verstond.. :rolleyes:

Maar ik vond het nogal vlug uitgewerkt bij hun,want de trip duurde maar 20minuutjes ofzo en dan terug een spuitje :confused:
t
the.bugggLid
01-01-2024, 00:00
#18
ik heb vandaag keta geprobeert en het was een heel aangename ervaring. lekker bij een vriend thuis op zijn kamer. klein lijntje. heb nog nooit eerder gesnoven, maar ik vond het branderige gevoel in je neus niet erg aangenaam. ook moest ik altijd niezen. :rolleyes:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#19
YourePrivateDj zei:
gisteren zat ik bij wat maatjes op pillen :) Komen altijd 2kerels die ons groepje niet graag erbij geeft..haalden ze beide naaldje boven en ja hoor spuiten deden ze.Keta genaamd :)

Zagen wel vette dingetjes,zoals een paard op iemand zen kop :P zaten ook vanalles te zeggen waar niemand wat van verstond.. :rolleyes:

Maar ik vond het nogal vlug uitgewerkt bij hun,want de trip duurde maar 20minuutjes ofzo en dan terug een spuitje :confused:
Klik om te vergroten...

hangjongeren die keta spuiten ?
P
PikachuLid
01-01-2024, 00:00
#20
the.buggg zei:
ik heb vandaag keta geprobeert en het was een heel aangename ervaring. lekker bij een vriend thuis op zijn kamer. klein lijntje. heb nog nooit eerder gesnoven, maar ik vond het branderige gevoel in je neus niet erg aangenaam. ook moest ik altijd niezen. :rolleyes:
Klik om te vergroten...

Als je moet niezen dan heb je goed gesnatst volgens mij. Een oplossing voor mij is dan ipv te niezen om maar te hoesten, dan is de kriebel vaak al minder geworden en raak je iig geen precious keta uit je neus kwijt.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."