#1
en niet alleen de smaak trouwens :P
lysergine25 zei:Ik wil zo graag nog een keertje goed hard gaan op de K.
![]()
Dat klopt inderdaad! Ik kocht altijd vloeibare ketamine hcl in de apotheek in India die ik vervolgens uitkookte. Het resultaat was een wit/roze splinterachtige poeder.TechNora zei:Die langwerpige glasachtige scherfjes zijn juist de normale structuur van keta...

Delirium zei:lysergine25 zei:Ik wil zo graag nog een keertje goed hard gaan op de K.
![]()
SPUITEUH!
, ik zwaai je toe vanuit mijn k hole. hero is echt niet interessant, ik heb het ooit wel eens gesnoven maar het is nix (dat moet je het ook niet laten worden natuurlijk!)

YourePrivateDj zei:gisteren zat ik bij wat maatjes op pillenKomen altijd 2kerels die ons groepje niet graag erbij geeft..haalden ze beide naaldje boven en ja hoor spuiten deden ze.Keta genaamd
![]()
Zagen wel vette dingetjes,zoals een paard op iemand zen kop :P zaten ook vanalles te zeggen waar niemand wat van verstond..![]()
Maar ik vond het nogal vlug uitgewerkt bij hun,want de trip duurde maar 20minuutjes ofzo en dan terug een spuitje![]()
the.buggg zei:ik heb vandaag keta geprobeert en het was een heel aangename ervaring. lekker bij een vriend thuis op zijn kamer. klein lijntje. heb nog nooit eerder gesnoven, maar ik vond het branderige gevoel in je neus niet erg aangenaam. ook moest ik altijd niezen.![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."