Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsIn the test bench: Ketamine

In the test bench: Ketamine

83 antwoorden
22 weergaven
18-5-2026
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#1
waarschijnlijk wel .....

Armani neemt niet eens die moiete die verkoopt suiker.

Stonie
T
TechNoraLid
01-01-2024, 00:00
#2
Die langwerpige glasachtige scherfjes zijn juist de normale structuur van keta...
d
dka983392hsadjkxapopsxaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik heb gehoord dat hij soms zn manitol met cocaine versnijdt om zn klantenkring voor suiker te vergroten. :beer:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Prachtig ... de een beweert: Het is negatief de ander zegt het is positief.
Dan ben al al gauw geneigt om te zeggen ... ik geloof de positieve.

De uitslag komt over 2 weken ik wed het zo goed als zuiver is, op basis van de oude eigenaar.


:wave:
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#5
Mijn ket zijn ook van die splintertjes, dus ik geloof ook dat het zo hoort :)
W
WartaalLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik heb hier ook meerdere nummers voor ket en die met de splintertjes zeg maar dat hebben er 2 en ik persoonlijk vind hem een beetje tegenvallen. Geloof het of niet, heb nu een heel fijn blinkend poeder en dat is echt extreem goed.
e
erwin krolLid
01-01-2024, 00:00
#7
als dat poeder ook maar ooit splintertjes waren...
en splintertjes moet je uiteraard erg fijnmalen voor snuiven, anders gaat je neus kaputt.
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#8
87% zuivere Ketamine ...


Wat een produkt, misschien toch maar is wat van nemen !!

:hearteyes:

:wave:
F
FractalLid
01-01-2024, 00:00
#9
Damn you, ik heb er geen meer :/
Uit wat bestaat de rest dan? En is dat het s-isomeer of de gewone soort (of hoe zit dat ook alweer in elkaar?)
D
DeliriumLid
01-01-2024, 00:00
#10
lysergine25 zei:
87% zuivere Ketamine ...


Wat een produkt, misschien toch maar is wat van nemen !!

:hearteyes:

:wave:
Klik om te vergroten...

Wow, mooie uitslag :) Pluggen maar!

:P
T
TechNoraLid
01-01-2024, 00:00
#11
lysergine25 zei:
87% zuivere Ketamine ...


Wat een produkt, misschien toch maar is wat van nemen !!

:hearteyes:

:wave:
Klik om te vergroten...

Jessssssssssssssss! :hearteyes: Nou nu nog je neus in!!!
S
SamzLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik heb nog nooit ketamine gebruikt, maar die foto maakt het verleidelijk! Het ziet er gewoon een beetje uit als suiker, heerlijk. Ik krijg ook helemaal zo'n zoet gevoel als ik er naar kijk.
Hoe "smaakt" ketamine als je het snuift?
F
FractalLid
01-01-2024, 00:00
#13
Helemaal niet zoet... Chemische, kunstmatige geur/smaak. Ik kan het wel verdragen maar het is niet lekker :)
De effecten zijn echter wel lekker :) Soms té lekker, dus opletten ermee.
S
SamzLid
01-01-2024, 00:00
#14
Hmm. Minder.
Alsnog wil ik het wel oooit een keer proberen, denk ik.
d
dka983392hsadjkxapopsxaLid
01-01-2024, 00:00
#15
Het nasty gevoel in je keel is niet zo erg als bij pep, maar om een slokje water bij de hand te hebben is wel fijn..
F
FractalLid
01-01-2024, 00:00
#16
dat kan je ook basen hoor :P
S
SamzLid
01-01-2024, 00:00
#17
Pep is nasty ja :openmouth:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Is er al een rectale poging gedaan ?
Brandt het ?

Ik haat snuiven, oraal is zonde, de Special K is zuiver dus rectaal is toegestaan.

Ik wil zo graag nog een keertje goed hard gaan op de K.

:hearteyes:
T
TechNoraLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik vind t even ranzig, maar het heeft ook wel weer wat... :hearteyes:
K
KETA- MOLE !!!Lid
01-01-2024, 00:00
#20
ik vind keta lekkerder(smaak) dan wat dan ook ooit door mijn neus is gegaan keta is gewoon lief :hearteyes:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."