#1
bedankt voor uw uitgebreide reactie, ik heb besloten het niet te zoeken maar het zal ooit wel eens mijn pad kruisen
Spor zei:De eerste 2 mogelijkheden gaan prima, maar vooral op een feestje niet te veel want je word er erg onpersoonlijk van, iets wat ik zelf erg nadelig vind op een feestje.
zeker de pan uit beste party combinatie voor mij denk ik maar idd meer mdma dan ketamine anders word het TE vaag Om te chillen gaat het op zich ook wel maar is ook weer zoiets... TV kijken is bij mij altijd een ramp want ik zit constant de denken "klopt het wel ?" en "volgens mij hoort dit niet". En als je met meerdere bent weer het onpersoonlijkheidsprobleem.
KETA- MOLE !!! zei:ik zou zeggen geef keta eens een kans.... wie weet is het -net als bij mij het geval was- wel je favoriet
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."