Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsIn the test bench: Ketamine

In the test bench: Ketamine

83 antwoorden
20 weergaven
18-5-2026
D
DreamerOfDreamsLid
01-01-2024, 00:00
#1
bedankt voor uw uitgebreide reactie, ik heb besloten het niet te zoeken maar het zal ooit wel eens mijn pad kruisen
K
KETA- MOLE !!!Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Spor zei:
De eerste 2 mogelijkheden gaan prima, maar vooral op een feestje niet te veel want je word er erg onpersoonlijk van, iets wat ik zelf erg nadelig vind op een feestje.
Klik om te vergroten...


vind ik niet ik gebruik het vaak op feestjes in combinatie met een paar biertjes ik word er persoonlijk niet echt onpersoonlijk van :P

en probeer het anders maar eens te combineren met mdma :rock: :rockband: zeker de pan uit beste party combinatie voor mij denk ik maar idd meer mdma dan ketamine anders word het TE vaag :grin:

Om te chillen gaat het op zich ook wel maar is ook weer zoiets... TV kijken is bij mij altijd een ramp want ik zit constant de denken "klopt het wel ?" en "volgens mij hoort dit niet". En als je met meerdere bent weer het onpersoonlijkheidsprobleem.
Klik om te vergroten...

ben ik het ook niet helemaal mee eens, ik chill vaak genoeg met een maat samen op keta, geen tv aan gewoon muziek en een beetje lullen pilsje drinken is heerlijk in dat geval.

ik heb het zelfs heel vaak gedaan met mn meisje en ook ment mensen die erbij die zelf niet gebruikt en ook dat was gewoon relaxed. het is maar net hoe ver je gaat maar dat merk je snel genoeg je moet natuurlijk de dosis niet overdrijven want dan word het allemaal te vaag en ben je idd niet echt gezellig...

ik zou zeggen geef keta eens een kans.... wie weet is het -net als bij mij het geval was- wel je favoriet
T
TechNoraLid
01-01-2024, 00:00
#3
De grote fout die veel mensen maken is dat ze teveel nemen met de gedachte: hoe meer ik neem, des te toffer het is. Niet dus. Keta kun je in veel situaties gebruiken, als je de dosis daarop af stemt. Zoals Keta mole ook al aangeeft, op die manier is keta in heel veel plaatsen/met combi's mensen super om te gebruiken. Dan wordt je er ook echt niet onpersoonlijk van, maar eerder eeeuh... naja je kijkt op een aparte manier tegen de dingen aan, wat voor hele mooie inzichten kan leiden die ook voor de wat nuchterdere mensen te volgen zijn. En natuurlijk is veel nemen ook gaaf, maar zorg dan dat je in een veilige omgeving bent waar je kunt crashen :grin:
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#4
KETA- MOLE !!! zei:
ik zou zeggen geef keta eens een kans.... wie weet is het -net als bij mij het geval was- wel je favoriet
Klik om te vergroten...

LOL was dat nog niet duidelijk :wink:

Is (na wiet -want dat doe ik al altijd- en dmt -want dat is geen drugs-) sowiso mijn favoriet :wink:

Doe het allemaal ook wel vaker, chill vaak genoeg met mensen op de keta, ook met mensen die niet gebruiken of het niet weten, heb het zelfs wel vaker in de klas gedaan :flushed: overal en nergens.

Maar goed, persoonlijk vind ik het niet de sociaalste drug... Van coke ging ik altijd superveel praten, en het mdma verhaal is ook wel bekend, dat heb ik hiermee dus veel minder. Heb minder behoefte om te praten, heb meestal gewoon meer zin om te spacen. Maargoed dat verschilt dus per persoon :)

Persoonlijk vind ik het met 2c-b ook geweldig :grin: de kleuren worden echt intenser heb ik het idee en het brand om de een of andere vage manier niet/minder in je neus. Vond ik trouwens altijd al vreemd dat ik het gevoel had aan me neus alsof ik coke gesnoven had als ik 2cb GESLIKT had. En met MDMA vind ik ook wel leuk, maar dan draaaaaai ik zo hard, echt niet normaal.

Vandaag weer een pot spray gemaakt dus binnekort weer eens een holletje :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."