Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKetje voor het slapen gaan...?

Ketje voor het slapen gaan...?

34 antwoorden
25 weergaven
18-5-2026
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#1
Keta+Douchen=:hearteyes:
Alleen wel goed oppassen dat je niet om valt.
T
TechNoraLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik had een keer superveel gezopen, en toen kwam ik thuis en nam een flinke lijn keta... Ik ging op mijn bed liggen, want staan lukte niet meer. Het enige dat ik me daarna nog kan herinneren was dat ik heel eventjes supervaag werd, daarna viel ik gewoon weg, en was het uren later toen ik wakker werd... Vond het toen enorm zonde van mijn keta :)
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#3
TechNora zei:
Ik had een keer superveel gezopen, en toen kwam ik thuis en nam een flinke lijn keta... Ik ging op mijn bed liggen, want staan lukte niet meer. Het enige dat ik me daarna nog kan herinneren was dat ik heel eventjes supervaag werd, daarna viel ik gewoon weg, en was het uren later toen ik wakker werd... Vond het toen enorm zonde van mijn keta :)
Klik om te vergroten...

Same here.
4
4 fmpLid
01-01-2024, 00:00
#4
Toevallig,
gister na 6 of 7 flesjes bier ook een paar lijnen ket genomen.
Ik kwam heel snel in slaap en heb niet echt getript ofzo. Volgende ochtend nog heel erg wazig gevoel, alsof ik nog dronken was .. heel raar.
Ik heb heerlijk geslapen maar het duurde nog tot ver in de middag voordat ik me weer normaal voelde.
W
WartaalLid
01-01-2024, 00:00
#5
Haha gewoon lijnen leggen op de rand van het bad :) En gaan.
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#6
Lijkt me een heerlijk slaapmiddel, daarom probeer ik dat ook niet.
h
hannusLid
01-01-2024, 00:00
#7
zonde van me ketamine, beter rook je gewoon een jointje voor het slapen gaan. :stoned:
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#8
Immo zei:
Keta+Douchen=:hearteyes:
Alleen wel goed oppassen dat je niet om valt.
Klik om te vergroten...

Dat had ik met GHB een keer :grin: kwam ik terug van een feestje, coke en pillen gehad, denk nou pak me wat ghb dan ga ik douchen en dan slapen... Toen zeker een uur onder de douche gestaan was was zoooooooooooooo lekker :sunglasses:
W
WartaalLid
01-01-2024, 00:00
#9
In bad gaan met een ketje is inderdaad heerlijk, ik leg altijd op de rand van het bad en dan snerken maar.
T
Tante KetLid
01-01-2024, 00:00
#10
Wartaal zei:
In bad gaan met een ketje is inderdaad heerlijk, ik leg altijd op de rand van het bad en dan snerken maar.
Klik om te vergroten...
Dus jij snerkt op de rand van het bad? hmzzzz..........hoe moet ik me dat voorstellen? :grin:
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#11
hannus zei:
zonde van me ketamine, beter rook je gewoon een jointje voor het slapen gaan. :stoned:
Klik om te vergroten...

Lijntje ket is goedkoper dan een jointje als ik het omreken, ik neem meestal kleine schattige sleutelpunt-lijntjes, die zijn wat, 35-40 mg? Komt me uit op iets van, minder dan een euro per lijntje. Jointje kost me toch iets van 3 euro (ik kocht altijd goede wiet/hasj toen ik nog blowde, geen gruis of kutwiet)
S
SomaLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik geraak alleen in slaap van ket icm valium. Als ik gewoon een paar lijntjes ket snuif, kan ik 4 uur daarna zeker niet in slaap geraken. Nog iemand die dit probleem heeft?
p
paulXTCLid
01-01-2024, 00:00
#13
hannus zei:
zonde van me ketamine, beter rook je gewoon een jointje voor het slapen gaan. :stoned:
Klik om te vergroten...

joint voor het slapen is wel een van de beste slaapmiddelen die ik ken :stoned: :stoned:
C
CHIASMELid
01-01-2024, 00:00
#14
Vind t wel chill eerst lekker spacen dan daarna lekker nadromen van die space :) :grin:
l
lespaulLid
01-01-2024, 00:00
#15
ik vind het ideaal

als ik naar een feest ben geweest lekker op de pep en keta, dan is door de keta me lichaam zo vermoeid dat slapen geen probleem is.
zonder keta kan ik niet slapen en moet ik me roes gewoon lekker relaxt uitzitten
S
SomaLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik snap het echt niet.. Iedereen kan slapen van keta behalve ik..
l
leppehLid
01-01-2024, 00:00
#17
Jup, zo naar bed :wave:
M
Miss JLid
01-01-2024, 00:00
#18
Gister voor het eerst keta gehad, was niet getest dus voor de zekerheid eerst een beetje genomen, ook om het gevoel te leren kennen. In totaal 2 sleutelpuntjes gehad en ook maar 2 uur geslapen :(
Komt het voor dat het met speed o.i.d. versneden wordt ofzo aangezien de meeste mensen hier er lekker van kunnen slapen en ik dus totaal niet?
S
SomaLid
01-01-2024, 00:00
#19
Zoals ik al 2 keer zei in dit topic: ik geraak helemaal niet in slaap van keta.

Lijkt me sterkt dat het met speed versneden wordt. Zou je ook moeten ruiken dan.
C
CHIASMELid
01-01-2024, 00:00
#20
Miss J zei:
Gister voor het eerst keta gehad, was niet getest dus voor de zekerheid eerst een beetje genomen, ook om het gevoel te leren kennen. In totaal 2 sleutelpuntjes gehad en ook maar 2 uur geslapen :(
Komt het voor dat het met speed o.i.d. versneden wordt ofzo aangezien de meeste mensen hier er lekker van kunnen slapen en ik dus totaal niet?
Klik om te vergroten...

Lage doseringen hebben een opwekkend effect :wink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."