#1
Keta+Douchen=
Alleen wel goed oppassen dat je niet om valt.
Alleen wel goed oppassen dat je niet om valt.
TechNora zei:Ik had een keer superveel gezopen, en toen kwam ik thuis en nam een flinke lijn keta... Ik ging op mijn bed liggen, want staan lukte niet meer. Het enige dat ik me daarna nog kan herinneren was dat ik heel eventjes supervaag werd, daarna viel ik gewoon weg, en was het uren later toen ik wakker werd... Vond het toen enorm zonde van mijn keta![]()

Immo zei:Keta+Douchen=![]()
Alleen wel goed oppassen dat je niet om valt.
Dus jij snerkt op de rand van het bad? hmzzzz..........hoe moet ik me dat voorstellen?Wartaal zei:In bad gaan met een ketje is inderdaad heerlijk, ik leg altijd op de rand van het bad en dan snerken maar.
hannus zei:zonde van me ketamine, beter rook je gewoon een jointje voor het slapen gaan.![]()
hannus zei:zonde van me ketamine, beter rook je gewoon een jointje voor het slapen gaan.![]()


Miss J zei:Gister voor het eerst keta gehad, was niet getest dus voor de zekerheid eerst een beetje genomen, ook om het gevoel te leren kennen. In totaal 2 sleutelpuntjes gehad en ook maar 2 uur geslapen![]()
Komt het voor dat het met speed o.i.d. versneden wordt ofzo aangezien de meeste mensen hier er lekker van kunnen slapen en ik dus totaal niet?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."