#1
Jup, zo naar bed 


Miss J zei:Gister voor het eerst keta gehad, was niet getest dus voor de zekerheid eerst een beetje genomen, ook om het gevoel te leren kennen. In totaal 2 sleutelpuntjes gehad en ook maar 2 uur geslapen![]()
Komt het voor dat het met speed o.i.d. versneden wordt ofzo aangezien de meeste mensen hier er lekker van kunnen slapen en ik dus totaal niet?
Het ligt eraan of je Ketamine-R of Ketamine-S hebtSoma zei:Van hoge doseringen slaap ik ook niet hoor..
Wartaal zei:Het ligt eraan of je Ketamine-R of Ketamine-S hebtSoma zei:Van hoge doseringen slaap ik ook niet hoor..![]()
Soma zei:Ja, het is me nog steeds niet duidelijk of de S- of de R-ketamine trippy is. De ene zegt S en de andere zegt weer R..

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."