Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKetje voor het slapen gaan...?

Ketje voor het slapen gaan...?

34 antwoorden
26 weergaven
18-5-2026
l
leppehLid
01-01-2024, 00:00
#1
Jup, zo naar bed :wave:
M
Miss JLid
01-01-2024, 00:00
#2
Gister voor het eerst keta gehad, was niet getest dus voor de zekerheid eerst een beetje genomen, ook om het gevoel te leren kennen. In totaal 2 sleutelpuntjes gehad en ook maar 2 uur geslapen :(
Komt het voor dat het met speed o.i.d. versneden wordt ofzo aangezien de meeste mensen hier er lekker van kunnen slapen en ik dus totaal niet?
S
SomaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Zoals ik al 2 keer zei in dit topic: ik geraak helemaal niet in slaap van keta.

Lijkt me sterkt dat het met speed versneden wordt. Zou je ook moeten ruiken dan.
C
CHIASMELid
01-01-2024, 00:00
#4
Miss J zei:
Gister voor het eerst keta gehad, was niet getest dus voor de zekerheid eerst een beetje genomen, ook om het gevoel te leren kennen. In totaal 2 sleutelpuntjes gehad en ook maar 2 uur geslapen :(
Komt het voor dat het met speed o.i.d. versneden wordt ofzo aangezien de meeste mensen hier er lekker van kunnen slapen en ik dus totaal niet?
Klik om te vergroten...

Lage doseringen hebben een opwekkend effect :wink:
S
SomaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Van hoge doseringen slaap ik ook niet hoor..
E
EllaLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ketamine houdt je hersen actief dus het lijkt me geen goed idee om het te nemen voor het slapen gaan.
C
CHIASMELid
01-01-2024, 00:00
#7
Tuurlijk slaap je niet meteen als je het tot je genomen hebt, maar als ik uitgespaced ben slaap ik heerlijk :hearteyes:
W
WartaalLid
01-01-2024, 00:00
#8
Soma zei:
Van hoge doseringen slaap ik ook niet hoor..
Klik om te vergroten...
Het ligt eraan of je Ketamine-R of Ketamine-S hebt :wink:
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#9
van ketamine krijg je echt de meest heerlijke vage dromen heheheh
S
SomaLid
01-01-2024, 00:00
#10
Wartaal zei:
Soma zei:
Van hoge doseringen slaap ik ook niet hoor..
Klik om te vergroten...
Het ligt eraan of je Ketamine-R of Ketamine-S hebt :wink:
Klik om te vergroten...

Ah, mss ligt het daaraan. Ik heb laatste nog K gehad van 2 verschillende bronnen. De ene was meer verdovend en de andere meer trippy. Van die verdovende raakte ik makkelijker in slaap..
W
WartaalLid
01-01-2024, 00:00
#11
Dat zal het zijn :wink:
Die meer verdovende is de S variant geloof ik.
De R is de meer actievere (of misschien haal ik ze nu door elkaar haha)
M
Miss JLid
01-01-2024, 00:00
#12
Soma zei:
Ja, het is me nog steeds niet duidelijk of de S- of de R-ketamine trippy is. De ene zegt S en de andere zegt weer R..
Klik om te vergroten...

(S)-ketamine wordt gebruikt om patiënten onder narcose te brengen, terwijl (R)-
ketamine hallucinerend werkt.

dissertations.ub.rug.nl/FILES/faculties/science/2008/b.schuur/00b_samenvat.pdf
S
SomaLid
01-01-2024, 00:00
#13
Aha, thx :)
J
JoshPitLid
01-01-2024, 00:00
#14
ik vind zo'n ketaminetrip sowieso net een droom. ik wil dan altijd gaan liggen met mijn ogen dicht en dan gaat het beginnen. jammergenoeg herinner ik me de trip niet zo goed erna.
het lijkt dan altijd net of ik wegzak in mijn bed of op de bank en dat ik dan ergens rondzweef ofzo. hmm nu ik eraan denk... toch maar weer eens zien te regelen dat spul :mrgreen:
S
SomaLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ja, het is me nog steeds niet duidelijk of de S- of de R-ketamine trippy is. De ene zegt S en de andere zegt weer R..

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."