#1
Zou ook graag keta gebruiken maar de zoektocht is wat moeilijk, er zal wel weer een tijd komen dat keta meer verkocht zal worden.
Hmm helaas moet ik dit weer een beetje terugnemen. Mijn ener laatste keta aankoop was ook echt keta maar wel wat duur en van matige kwaliteit. Mijn laatste aankoop blijkt deschloorketamine te zijn hoor ik net van het testcentrum. Erg jammer, bijzonder onbekend stofje ook helaas.Psychedelibee zei:Ik zie weer steeds meer keta verschijnen gelukkig. Helaas is het nog wel wat duur en van matige kwaliteit op het moment. Maar tot een jaar geleden kreeg ik vaak methoxetamine als keta aangeboden, dat is gelukkig voorbij.
Heb ik ook een keer gehad, die kerel noemde het knal keta, zelf ook geen idee wat het was. Toen ik hem later aansprak op het feit dat hij me methoxetamine had verkocht, zei hij later ach joh de meesten vinden dit leuker... Nooit meer wat die kerel gehaald daarna.SmartieAndMe zei:Laatst kwam weer iemand bij me aanzetten met zogenaamde superketa. Ze weten dus niet eens wat het is maar het bleek achteraf methoxetamine te zijn.
Lekker dan....
SmartieAndMe zei:Jammer, want vroeger was de ketamarkt echt heel erg goed. Het was eigenlijk bijna altijd zuiver... Heb tegenwoordig vrij veel versnijding meegemaakt, sinds het populair is geworden.
Laatst kwam weer iemand bij me aanzetten met zogenaamde superketa. Ze weten dus niet eens wat het is maar het bleek achteraf methoxetamine te zijn.
Lekker dan....
Ritakeet zei:Dus echt geen last van he, heb kneitergoede shit![]()
Fool zei:Bolletjes zijn bijna altijd S-isomeer ketamine, waar staafjes bijna altijd R-isomeer ketamine zijn. S-ketamine is 2 tot 3 keer zo potent en geeft ook iets andere effecten.
Zie ook dit.![]()
Als je van die van 68% ,14% meer materiaal afweegt kom je op hetzelfde aantal ketamine base uit. Hoewel het qua hoeveelheid dus iets uit zou moeten maken is dat niet enorm. Het feit dat je keta heel anders aanvoelt zou ook met een andere mix van isomeren te maken kunnen hebben. Op isomeren wordt helaas niet getest bij keta, aangezien dat het dure testen nog veel duurder zou maken. De sterkste en meest trippende isomeer is (S)-Keta. Daarnaast heb je nog (R)-Keta die meer verdovend zou moeten werken. Normaal is eigenlijk dat beide in een 50/50 mix zitten, ook wel racemisch genoemd. Er gaan vaker verhalen de ronde over mensen die de ene keta veel sterker ervaren als de ander. Ik denk dat dit hem echt in het isomeer verhaal zit persoonlijk. Hoe hoger de verhouding (S)-Keta in jouw spul, hoe sterker en trippender het aan zal voelen.Karel_Noten zei:Wat noem jij megasterk? Ik heb het twee keer weggebracht, +-78% en 68% als resultaat gehad geloof ik. Beide keren zonder noemenswaardige andere stoffen erin als ik mij niet vergis. Effect was wel heel anders bij beide. De ene was veel meer chaotisch en kon mij er niet veel van herinneren na de trip.
Fool zei:Had je bij de ene kristallen in de vorm van staafjes en in de ander vooral kleine bolletjes. Óf was één van beiden een mix hiervan?
Bij het testcentrum testen ze namelijk niet op de losse isomeren, terwijl verschillende isomeren ketamine weldegelijk een verschillend effect terwege brengen.![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."