Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsketa crisis

keta crisis

84 antwoorden
51 weergaven
18-5-2026
t
transformatedLid
01-01-2024, 00:00
#1
Zou ook graag keta gebruiken maar de zoektocht is wat moeilijk, er zal wel weer een tijd komen dat keta meer verkocht zal worden.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik zie weer steeds meer keta verschijnen gelukkig :grin: . Helaas is het nog wel wat duur en van matige kwaliteit op het moment. Maar tot een jaar geleden kreeg ik vaak methoxetamine als keta aangeboden, dat is gelukkig voorbij.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Psychedelibee zei:
Ik zie weer steeds meer keta verschijnen gelukkig :grin: . Helaas is het nog wel wat duur en van matige kwaliteit op het moment. Maar tot een jaar geleden kreeg ik vaak methoxetamine als keta aangeboden, dat is gelukkig voorbij.
Klik om te vergroten...
Hmm helaas moet ik dit weer een beetje terugnemen. Mijn ener laatste keta aankoop was ook echt keta maar wel wat duur en van matige kwaliteit. Mijn laatste aankoop blijkt deschloorketamine te zijn hoor ik net van het testcentrum. Erg jammer, bijzonder onbekend stofje ook helaas.
R
RitakeetLid
01-01-2024, 00:00
#4
Niet echt last van deze zogenaamde crisis. Ligt denk ik aan de woonomgeving.
Tenminste de prijzen zijn hoog, dat is overal zo. Al ben ik van mening dat deze prijzen KNIP de gram wel gelijk moeten staan aan minimaal 80% ketamine.

Maar om even terug te vallen op 'crisis', niet echt last van. Jellinek geteste 83% ketamine, dus feessieeee :hearteyes:
R
RitakeetLid
01-01-2024, 00:00
#5
Tip controleren Keta

Momenteel is er veel slechte Keta in inloop. Ik test altijd al mijn drugs en zo kwam ik erachter dat ik zwaar was opgelicht. Veel oplichters verkopen Lidocaïne ipv Ketamine. Ook wel bekend als dokterscoke, gebruikt voor plaatselijke operaties. Dit middel lijkt precies op Ketamine, glinstert ook mooi.

Hoe te testen

Dit kan je testen door een klein beetje op het puntje van je tong te leggen. Een klein beetje Lidocaïne verdooft de gehele tong al. Voel je je tong niet meer? dan weet je dat de klootzak je oplicht.
l
leveldesignerLid
01-01-2024, 00:00
#6
snap eigenlijk niet waarom die idioten dan nog de moeite nemen om lidocaine te verkopen, ze zouden dan net zo goed een beetje keuken zout kunnen verkopen.
Want lidocaine, daar heb je echt niets aan. het is zoals je zegt, verdoofd maar dat is dan ook alles. Je zou die gasten verplicht een kilo ervan moeten laten opeten, lol
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Lidocaine zou ik nog snappen als versnijdingsmiddel van coke, maar voor keta slaat echt nergens op inderdaad. Maar bij het testcentrum wisten ze mij te vertellen dat het tegenwoordig best veel voorkomt. Dat ongeveer 1/3 van de samples goede en redelijke zuivere keta is, 1/3 keta achtige middelen zoals oa methoxetamine en zoals ik laatst had deschloroketame, en tot slot 1/3 lidocaine. Hele rare markt op het moment helaas.
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Jammer, want vroeger was de ketamarkt echt heel erg goed. Het was eigenlijk bijna altijd zuiver... Heb tegenwoordig vrij veel versnijding meegemaakt, sinds het populair is geworden.

Laatst kwam weer iemand bij me aanzetten met zogenaamde superketa. Ze weten dus niet eens wat het is maar het bleek achteraf methoxetamine te zijn.

Lekker dan....
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#9
Idd crisis was er even , nu terug zicht op keta. En kwalitatief spul, dit word een leuke week :-P
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#10
SmartieAndMe zei:
Laatst kwam weer iemand bij me aanzetten met zogenaamde superketa. Ze weten dus niet eens wat het is maar het bleek achteraf methoxetamine te zijn.

Lekker dan....
Klik om te vergroten...
Heb ik ook een keer gehad, die kerel noemde het knal keta, zelf ook geen idee wat het was. Toen ik hem later aansprak op het feit dat hij me methoxetamine had verkocht, zei hij later ach joh de meesten vinden dit leuker... Nooit meer wat die kerel gehaald daarna.
R
RitakeetLid
01-01-2024, 00:00
#11
SmartieAndMe zei:
Jammer, want vroeger was de ketamarkt echt heel erg goed. Het was eigenlijk bijna altijd zuiver... Heb tegenwoordig vrij veel versnijding meegemaakt, sinds het populair is geworden.

Laatst kwam weer iemand bij me aanzetten met zogenaamde superketa. Ze weten dus niet eens wat het is maar het bleek achteraf methoxetamine te zijn.

Lekker dan....
Klik om te vergroten...

Dus echt geen last van he, heb kneitergoede shit :grin:
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ritakeet zei:
Dus echt geen last van he, heb kneitergoede shit :grin:
Klik om te vergroten...

Ja ik ook gelukkig. Kost wel een hoop maar is megasterk en volledig zuiver (laten testen). Maar hoor dus veel vreemde verhalen de laatste tijd :(
K
Karel_NotenLid
01-01-2024, 00:00
#13
Wat noem jij megasterk? Ik heb het twee keer weggebracht, +-78% en 68% als resultaat gehad geloof ik. Beide keren zonder noemenswaardige andere stoffen erin als ik mij niet vergis. Effect was wel heel anders bij beide. De ene was veel meer chaotisch en kon mij er niet veel van herinneren na de trip.
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#14
Had je bij de ene kristallen in de vorm van staafjes en in de ander vooral kleine bolletjes. Óf was één van beiden een mix hiervan?

Bij het testcentrum testen ze namelijk niet op de losse isomeren, terwijl verschillende isomeren ketamine weldegelijk een verschillend effect terwege brengen. :wink:
K
Karel_NotenLid
01-01-2024, 00:00
#15
Fool zei:
Bolletjes zijn bijna altijd S-isomeer ketamine, waar staafjes bijna altijd R-isomeer ketamine zijn. S-ketamine is 2 tot 3 keer zo potent en geeft ook iets andere effecten. :wink:

Zie ook dit. :)
Klik om te vergroten...

Ik heb het aan mijn leverancier gevraagd en hij weet dat er twee typen zijn. Hij beweerde echter dat de staafjes 2-3x sterker zijn dan de bolletjes. Dit spreekt mijn ervaringen met zijn spul in ieder geval tegen, als je sterker definieert als meer hallucinerend/meer richting khole. Wellicht bedoelt hij sterker als in dat het langer duurt, want dat schijnt wel zo te zijn bij de R-isomeer. Hij gaf ook aan dat hij van tevoren niet wist welke hij weer aangeleverd krijgt, het wisselt soms.

Misschien toch maar een voorraadje inslaan van die vermoedelijke S-isomeer die hij nu heeft, want die andere beviel mij niks :)
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Karel_Noten zei:
Wat noem jij megasterk? Ik heb het twee keer weggebracht, +-78% en 68% als resultaat gehad geloof ik. Beide keren zonder noemenswaardige andere stoffen erin als ik mij niet vergis. Effect was wel heel anders bij beide. De ene was veel meer chaotisch en kon mij er niet veel van herinneren na de trip.
Klik om te vergroten...
Als je van die van 68% ,14% meer materiaal afweegt kom je op hetzelfde aantal ketamine base uit. Hoewel het qua hoeveelheid dus iets uit zou moeten maken is dat niet enorm. Het feit dat je keta heel anders aanvoelt zou ook met een andere mix van isomeren te maken kunnen hebben. Op isomeren wordt helaas niet getest bij keta, aangezien dat het dure testen nog veel duurder zou maken. De sterkste en meest trippende isomeer is (S)-Keta. Daarnaast heb je nog (R)-Keta die meer verdovend zou moeten werken. Normaal is eigenlijk dat beide in een 50/50 mix zitten, ook wel racemisch genoemd. Er gaan vaker verhalen de ronde over mensen die de ene keta veel sterker ervaren als de ander. Ik denk dat dit hem echt in het isomeer verhaal zit persoonlijk. Hoe hoger de verhouding (S)-Keta in jouw spul, hoe sterker en trippender het aan zal voelen.

Mijn eerste keta was pure (S)-Keta (zowel puur qua percentage, als puur qua isomeer) en daar heeft niks meer aan kunnen tippen achteraf helaas.

EDIT Fool is me weer eens voor zoals gebruikelijk :P
K
Karel_NotenLid
01-01-2024, 00:00
#17
De keta die zuiverder was volgens het testcentrum, die leek meer als ware het inderdaad doorzichtige staafjes die vervolgens gecrushed waren. Dat viel mij meteen op toen ik die voor het eerst kreeg.

De keta die iets minder zuiver was volgens het testcentrum, die leek meer als ware het kleine, relatief rond ogende, korreltjes.

Nu ben ik wel benieuwd welke van de twee dan meer trippend of sterker zou zijn? :)

Heb beide varianten overigens meerdere keren gebruikt, ook relatief grote hoeveelheden. Het was niet altijd hetzelfde, de ene keer was de andere niet zeg maar.
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#18
Fool zei:
Had je bij de ene kristallen in de vorm van staafjes en in de ander vooral kleine bolletjes. Óf was één van beiden een mix hiervan?

Bij het testcentrum testen ze namelijk niet op de losse isomeren, terwijl verschillende isomeren ketamine weldegelijk een verschillend effect terwege brengen. :wink:
Klik om te vergroten...

die kleine bolletjes die in een grote zak als een soort vloeistof lijken te gedragen als je het beweegt is volgens mij farmaceutisch, voordat er een solutie van gemaakt is. die komt volgens mij illegaal het land binnen uit mexico meestal.

die staafjes, lange kristallen enzo zijn vaak au-bain-marie of op een bordje uitgekookt vanuit injecteerbare oplossing zoals die via-via zijn weg vind naar de recreatieve gebruiker.

ps: als je bedenkt waar ze in nederland ketamine het meeste voor gebruiken kun je wel redelijk makkelijk bronnen traceren voor zuivere ketamine.
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#19
Au bain marie uitgekookte ketamine kan ook wel een combinatie van staafjes en bolletjes bevatten hoor. Ik had altijd begrepen dat de S-isomeren samenklonterden tot bolletjes (farmaceutische ketamine is wel met enige regelmaat esketamine) en de R-isomeren tot staafjes. :)
L
LoveQualityLid
01-01-2024, 00:00
#20
Jaa mij lijkt de crisis ook over, het begint overal meer en meer op te duiken :)
Slecht voor de de portefeuille :flushed:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."