#1
Fool zei:Had je bij de ene kristallen in de vorm van staafjes en in de ander vooral kleine bolletjes. Óf was één van beiden een mix hiervan?
Bij het testcentrum testen ze namelijk niet op de losse isomeren, terwijl verschillende isomeren ketamine weldegelijk een verschillend effect terwege brengen.![]()
die kleine bolletjes die in een grote zak als een soort vloeistof lijken te gedragen als je het beweegt is volgens mij farmaceutisch, voordat er een solutie van gemaakt is. die komt volgens mij illegaal het land binnen uit mexico meestal.
die staafjes, lange kristallen enzo zijn vaak au-bain-marie of op een bordje uitgekookt vanuit injecteerbare oplossing zoals die via-via zijn weg vind naar de recreatieve gebruiker.
ps: als je bedenkt waar ze in nederland ketamine het meeste voor gebruiken kun je wel redelijk makkelijk bronnen traceren voor zuivere ketamine.