Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsketa crisis

keta crisis

84 antwoorden
50 weergaven
18-5-2026
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#1
Fool zei:
Had je bij de ene kristallen in de vorm van staafjes en in de ander vooral kleine bolletjes. Óf was één van beiden een mix hiervan?

Bij het testcentrum testen ze namelijk niet op de losse isomeren, terwijl verschillende isomeren ketamine weldegelijk een verschillend effect terwege brengen. :wink:
Klik om te vergroten...

die kleine bolletjes die in een grote zak als een soort vloeistof lijken te gedragen als je het beweegt is volgens mij farmaceutisch, voordat er een solutie van gemaakt is. die komt volgens mij illegaal het land binnen uit mexico meestal.

die staafjes, lange kristallen enzo zijn vaak au-bain-marie of op een bordje uitgekookt vanuit injecteerbare oplossing zoals die via-via zijn weg vind naar de recreatieve gebruiker.

ps: als je bedenkt waar ze in nederland ketamine het meeste voor gebruiken kun je wel redelijk makkelijk bronnen traceren voor zuivere ketamine.
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#2
Au bain marie uitgekookte ketamine kan ook wel een combinatie van staafjes en bolletjes bevatten hoor. Ik had altijd begrepen dat de S-isomeren samenklonterden tot bolletjes (farmaceutische ketamine is wel met enige regelmaat esketamine) en de R-isomeren tot staafjes. :)
L
LoveQualityLid
01-01-2024, 00:00
#3
Jaa mij lijkt de crisis ook over, het begint overal meer en meer op te duiken :)
Slecht voor de de portefeuille :flushed:
K
Karel_NotenLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ok dit is wel erg toevallig dat ik verhalen lees over een verbetering van de markt.

Zoals eerder ook vermeld haalde ik mijn spul bij twee verschillende leveranciers. Beide lieten redelijke resultaten zien bij het testcentrum (bandbreedte 65% tot 75%, zonder noemenswaardige andere stoffen), maar slechte resultaten bij gebruik. En bij gebruik bedoel ik dan in een thuissetting, relatief grotere hoeveelheden met als doel echt goed trippen en niet relatief kleine hoeveelheden op een feestje oid. Hebben alles geprobeerd maar al geruime tijd lukte niks.

Tot vrij recent toen ik een nieuwe bestelling had gedaan bij de leverancier die normaal spul aanleverde met een structuur van kleine ijspegeltjes/kristalletjes die gecrushed waren. Nu was de structuur anders, meer ronde korreltjes meer (zoals ik normaal aangeleverd kreeg van de andere leverancier). Besloten om een klein beetje te nemen om uit te proberen. Ik was compleet verbaasd omdat bij de relatief kleine hoeveelheid (vergeleken met wat we normaal doen) al een zeer merkbaar trippy effect aanwezig was, wat ik al geruime tijd niet heb meegemaakt. Ik kreeg als het ware alvast een heerlijk voorproefje (hoop ik). Daarna lees ik de berichten in dit topic, maar ik ben ondertussen zo skeptisch geworden dat ik de hoop had opgegeven dat ik ooit nog een goede trip ging meemaken. Of zou het echt mogelijk zijn dat er nu dus betere kwaliteit is? Sounds too good to be true bijna...
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#5
Bolletjes zijn bijna altijd S-isomeer ketamine, waar staafjes bijna altijd R-isomeer ketamine zijn. S-ketamine is 2 tot 3 keer zo potent en geeft ook iets andere effecten. :wink:

Zie ook dit. :)
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Als je nu goeie kan krijgen zou ik zeker inslaan. Ik heb ooit eens van die bolletjes gehad die dus zeer waarschijnlijk s-keta waren, en damn zulke potente keta heb ik daarna nooit meer gehad helaas (ik laat het altijd testen trouwens). 30 mg daarvan gaf al een duidelijk effect en 250mg liet mij direct out gaan. Ik baal nog steeds dat ik daar toen niet meer van had ingeslagen.
K
Karel_NotenLid
01-01-2024, 00:00
#7
Fool zei:
Lees die link die ik in mijn vorige post plaatste eens door, ik denk dat deze veel van jouw vragen beantwoord. :wink:
Klik om te vergroten...

Ik heb uiteraard met veel interesse die link doorgenomen :)

Wat ik bedoelde te zeggen in mijn post daarna is dat mijn leverancier dus juist het omgekeerde beweerd, namelijk dat de R-isomeer (of iig de staafjes bij hem dus) 2 a 3 meer sterker is dan de S-isomeer (de bolletjes bij hem).

Hoopte juist dat zijn informatie bevestigend zou zijn maar nu is het weer tegenstrijdig en dus voor mij weer een beetje verwarrend :)
o
omfgLid
01-01-2024, 00:00
#8
Hier nog steeds dikke crisis hoor, Zuidholland. De enige manier hoe ik er aan kan komen, is via t web, en dan nog is het vaak slecht.

Iemand enig idee waar die crisis vandaan komt?
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Dealers zeggen vaak ook maar wat helaas. Of zijn s-keta is totaal niet zuiver ofzo.
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#10
In dat geval zou ik eerder op het gelinkte topic vertrouwen dan op je dealer. :P
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#11
V-uitgesproken + Iemand die na school op het idee gekomen is nog eens tien jaar naar school te gaan...

krijg je mooie verzegelde flesjes die je lekker zelf kan uitdampen. hebben jullie enig idee hoeveel K er op legale wijze gebruikt word in nederland? antwoord: verschrikkelijk veel.

krijg je bij uitkoken bolletjes of kristallen? altijd kristallen. kun je bolletjes krijgen? jazeker, maar dan moet je grensoverscheidende contacten hebben.

verschilt de werking? volgens mij niet hoor. ik geloof best dat er stereo-isomeren van ketamine zijn, maar als medicijn is het altijd hetzelfde.

kun je de "bolletjes" variant uit intramusculaire oplossing halen? geen idee, het worden altijd kristallen.
S
SlaapvaakLid
01-01-2024, 00:00
#12
Nooit problemen om aan Kreta te komen. In overvloed zelfs.....
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#13
neem je elke keer een emmertje en schepje mee op vakantie?




dit is trouwens ketamine, en er zijn echt geen staafjes en bolletjes, is ongeveer hoe je het uitdampt. hoe heet en snel bepaalt de maat en structuur van je kristallen.

als je geduld hebt pak je de dikste die je kan vinden, gooi je op een bord, leg je ergens stofvrij weg en gooi er een paak flinke kristalletjes in. paar weekjes wachten, maar het is de moeite waard.
a
abiertopenLid
01-01-2024, 00:00
#14
Methoxetamine zou Ketamine vervangen. Weet iemand hier meer van?
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#15
abiertopen zei:
Methoxetamine zou Ketamine vervangen. Weet iemand hier meer van?
Klik om te vergroten...
Ongeveer 1 a 2 jaar geleden toen de keta crisis er was werd methoxetamine inderdaad nog wel eens als keta verkocht, is mij helaas ook een keer overkomen. Gelukkig heb ik het laten testen en kwam ik erachter voor het gebruikt te hebben. Een vriend van mij had dat niet gedaan en er een beste lijn van gelegd en die heeft toen een veels te heftige ervaring gehad.
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#16
Hoe ziet jullie ketamine er uit dan? en begin alsjeblieft niet over staafjes en bolletjes, als je haast hebt worden het altijd gewoon een soort naaldjes.

de enige manier om die structuur te behouden zou een versnijmiddel in water op te lossen wat dezelfde 5-9mm lange kleurloze kristallen vormt in ongeveer dezelfde haastige tijd, en niet reageert met ketamine hci oplossing. dan deze bij elkaar gooien en samen uit te koken. dan zou ik het verschil ook niet zien. maar het klinkt als een hoop gedoe. kun je beter iets meer vragen. zou je dealen...

die prijzen die tegen de regels in genoemd worden op dit forum zijn mij ook enigzins vreemd, ik zou dat er nooit voor betalen, tenzij ik al teveel gesnoven had.
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#17
MeejheM zei:
Hoe ziet jullie ketamine er uit dan? en begin alsjeblieft niet over staafjes en bolletjes, als je haast hebt worden het altijd gewoon een soort naaldjes.
Klik om te vergroten...
Je beseft dat het merendeel van de mensen hun ketamine in kristalvorm koopt en niet als ampul?
o
omfgLid
01-01-2024, 00:00
#18
Karel_Noten zei:
Fool zei:
Lees die link die ik in mijn vorige post plaatste eens door, ik denk dat deze veel van jouw vragen beantwoord. :wink:
Klik om te vergroten...

Ik heb uiteraard met veel interesse die link doorgenomen :)

Wat ik bedoelde te zeggen in mijn post daarna is dat mijn leverancier dus juist het omgekeerde beweerd, namelijk dat de R-isomeer (of iig de staafjes bij hem dus) 2 a 3 meer sterker is dan de S-isomeer (de bolletjes bij hem).

Hoopte juist dat zijn informatie bevestigend zou zijn maar nu is het weer tegenstrijdig en dus voor mij weer een beetje verwarrend :)
Klik om te vergroten...

S-Isomer is sterker en verdovender, R-isomer is visueler.
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#19
het komt uit mexico, india of andere verre oorden. bepaalde merken voldoen aan europese en amerikaanse normen, ketaset, ketalar, allerhande variaties op keta. je hebt ook merken als ketamax, die voldoen volgens mij alleen aan de normering voor dierenvoeder in 3e wereld landen.

je wilt echt wel zeker weten of je merknaam ampullen hebt met netjes een batch#, verloopdatum, en dat het merk toegestaan is om het in het westen o.a. op mensen en dieren toe te passen.
m
mick swaggerLid
01-01-2024, 00:00
#20
SmartieAndMe zei:
leveldesigner zei:
Of een waus moest het idee hebben gehad om de smaak op te vrolijken met aarbei smaak, haha.
Klik om te vergroten...

Dat zal wel het idee geweest zijn. Was ook een hele hype met Vanilleketa. Iritant want je koopt een gram en je weet dat je dus ook een deel vanillesuiker koopt.

Smaakt wel lekker, maar gewone keta is ook niet vies dus wat mij betreft puur zonde
Klik om te vergroten...

Had hier des tijds ook vanille ket, dacht b ook hetzelfde als jou, dacht zal wel dik versneden zijn. Kwam toch 79% ketamine uit het test resultaat! Dik tevreden natuurlijk!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."