#1
KloptSmok3y zei:Even een hele domme vraag he.
Ik had op zolder nog een klein digitaal weegschaaltje liggen.
Maar hij geeft bijvoorbeeld 0,04 aan,dan is dat toch 40 milligram?
Karel_Noten zei:Heeft iemand enig idee wat er aan de hand kan zijn? Ik weiger te geloven dat het alleen de allereerste keer dat je het doet zo'n festijn is en dat je dat daarna nooit meer kunt meemaken.
sejku zei:Voor mij is ketamine nasaal echt niet trippen, gewoon erg scheef zijn, 1e keren de hoeveelheid snuiven die jij opnoemt bezorgt je wel een staat van "ik weet echt niet meer wie ik ben of waar ik ben", wil je zo'n effect zal je toch zeker 400mg ofzo verdeeld over 2u ofzo moeten snuiven.
Ik zou gewoon genieten van de scheefheid die het je brengt, want dat is ketamine eigenlijk, echt geen tripmiddel (nasaal)
Nee hoor, het kan altijd weer terugkomen. Heb je het laten testen?
Sowieso werkt opbouwen beter, je slijmvlies kan namelijk maar een bepaald deel tegelijk opnemen. een lijn van 400mg zal dus niet extreem veel extra effect hebben dan een lijn van 200mg. Een groot deel komt dan in je maag terecht en wordt via die route pas opgenomen (met dus First-pass effect).
Beter lijntjes van bijv 100mg en dan 10 min later nog een keer, tot je niet meer kunt![]()
Hazekees zei:Toevallig sinds kort weer contact, wel gekke keta die versneden is met aardbeiachtige poeder, nog nooit van gehoord. Het is een beetje hetzelfde als die vanille-keta, ik ga 't maar eens laten testen.
leveldesigner zei:Of een waus moest het idee hebben gehad om de smaak op te vrolijken met aarbei smaak, haha.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."