Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsketa crisis

keta crisis

84 antwoorden
53 weergaven
18-5-2026
S
Smok3yLid
01-01-2024, 00:00
#1
:tearsofjoy: ja dat bedoelde ik inderdaad.
l
leveldesignerLid
01-01-2024, 00:00
#2
Denk dat het inderdaad een kwestie van netwerken is, dit is zo met'de
meeste drug soorten, voor de een is het dan amper te vinden terwijl de
ander er zonder veel moeite vrij goedkoop aan hoge kwaliteit kan komen.
en natuurlijk is de stad waar je woont ook belangrijk, in de meeste grote
steden is het goed voorradig, mits je de juiste mensen kent,...

succes met zoeken,
s
sejkuLid
01-01-2024, 00:00
#3
hier is het terug dik in orde :stoned: :stoned:
na lange tijd met moeite poederket te vinden, nu terug lekker kristalletjes :)
K
Karel_NotenLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik begin mij een beetje zorgen te maken. Ik heb wederom dik een maand gewacht met gebruiken en vervolgens afgelopen weekend een gram ketamine gesnoven in totaal.

De eerste hit zal om en nabij 125mg in totaal geweest zijn, verdeeld over 2 lijnen. Het prikte zoals gebruikelijk in de neus en de drip die was weer heel erg sterk. Heel veel heb ik er niet van gevoeld. Hooguit een beetje verdoofd, maar ook het lopen ging nog prima. Daarna nog een aantal keer gesnoven, hoeveelheden varierend van 125mg tot 250mg (verdeeld over 2 lijnen). Lekker op de bank gaan liggen, goede muziek aan en ogen dicht. Maar echt opstijgen of afgeschoten worden naar die andere planeet zat er echt niet in. Heel veel kon ik mij er niet van herinneren als ik op de bank lag. Dat was een tijdje terug wel anders. Dan lag ik op die bank en de muziek die bepaalde wat ik zag, er gebeurde echt van alles. Je had uberhaupt niet door dat je aan het trippen was je dacht gewoon dat dat de echte wereld was en als je langzaam bij kwam dan was je zo verbaasd dat je er echt helemaal niks van begreep. Nu helemaal niks van dat alles! Alleen na het bijkomen uiteraard weer bijna niet in staat om te bewegen, praten ging wat lastiger en mijn zicht was helemaal fucked up :wink:

Heeft iemand enig idee wat er aan de hand kan zijn? Ik weiger te geloven dat het alleen de allereerste keer dat je het doet zo'n festijn is en dat je dat daarna nooit meer kunt meemaken. Oorzaken die ik had bedacht: 1) toch te snel gebruikt, misschien gewoon 2 maanden niks doen, 2) troep gekregen van mijn dealer in tegenstelling tot die eerdere keer, 3) misschien niet eerst rustig opbouwen met een mindere hoeveelheid maar juist die eerste keer dat je het snuift vol ervoor gaan, 4) te grote hoeveelheden gesnoven zodat je weinig meer herinnert omdat het alleen maar verdoofd

Iemand? En nee, spuiten wil ik niet :wink:
s
sejkuLid
01-01-2024, 00:00
#5
Voor mij is ketamine nasaal echt niet trippen, gewoon erg scheef zijn, 1e keren de hoeveelheid snuiven die jij opnoemt bezorgt je wel een staat van "ik weet echt niet meer wie ik ben of waar ik ben", wil je zo'n effect zal je toch zeker 400mg ofzo verdeeld over 2u ofzo moeten snuiven.
Ik zou gewoon genieten van de scheefheid die het je brengt, want dat is ketamine eigenlijk, echt geen tripmiddel (nasaal)
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Smok3y zei:
Even een hele domme vraag he.
Ik had op zolder nog een klein digitaal weegschaaltje liggen.
Maar hij geeft bijvoorbeeld 0,04 aan,dan is dat toch 40 milligram?
Klik om te vergroten...
Klopt :)

Karel_Noten zei:
Heeft iemand enig idee wat er aan de hand kan zijn? Ik weiger te geloven dat het alleen de allereerste keer dat je het doet zo'n festijn is en dat je dat daarna nooit meer kunt meemaken.
Klik om te vergroten...

Nee hoor, het kan altijd weer terugkomen. Heb je het laten testen?

Sowieso werkt opbouwen beter, je slijmvlies kan namelijk maar een bepaald deel tegelijk opnemen. een lijn van 400mg zal dus niet extreem veel extra effect hebben dan een lijn van 200mg. Een groot deel komt dan in je maag terecht en wordt via die route pas opgenomen (met dus First-pass effect).

Beter lijntjes van bijv 100mg en dan 10 min later nog een keer, tot je niet meer kunt :wink:
K
Karel_NotenLid
01-01-2024, 00:00
#7
sejku zei:
Voor mij is ketamine nasaal echt niet trippen, gewoon erg scheef zijn, 1e keren de hoeveelheid snuiven die jij opnoemt bezorgt je wel een staat van "ik weet echt niet meer wie ik ben of waar ik ben", wil je zo'n effect zal je toch zeker 400mg ofzo verdeeld over 2u ofzo moeten snuiven.
Ik zou gewoon genieten van de scheefheid die het je brengt, want dat is ketamine eigenlijk, echt geen tripmiddel (nasaal)
Klik om te vergroten...

Hmm, een beetje scheef zijn daar doe ik het niet voor. Of dat is gewoon een heel ander soort gebruik en dat kan ook wel leuk zijn, maar dat is niet waar ik naar op zoek ben. Dan kan ik net zo goed op een feestje een paar kleine puntjes nemen (zoals ik heel veel mensen zie doen), maar dan zit ik meestal aan de xtc en dan wil ik daar vol van genieten. Ik wil die ruimtereis/hole weer meemaken. En ik weet dat het kan want ik heb het zelf meegemaakt :wink:
K
Karel_NotenLid
01-01-2024, 00:00
#8
Nee hoor, het kan altijd weer terugkomen. Heb je het laten testen?

Sowieso werkt opbouwen beter, je slijmvlies kan namelijk maar een bepaald deel tegelijk opnemen. een lijn van 400mg zal dus niet extreem veel extra effect hebben dan een lijn van 200mg. Een groot deel komt dan in je maag terecht en wordt via die route pas opgenomen (met dus First-pass effect).

Beter lijntjes van bijv 100mg en dan 10 min later nog een keer, tot je niet meer kunt :wink:
Klik om te vergroten...

Goede tip inderdaad. Ik had ondertussen op een ander forum soortgelijke informatie gevonden. Ik ga nu tot ergens in december niet meer aan de K. Ik ga het ook even bespreken met mijn leverancier en vervolgens de K laten testen. Als ik het dan weer ga nemen dan ga ik kleine lijntjes van 50mg+- nemen met tussenpozen van een paar minuten. Of wellicht zo'n neusspray maken waar ik over had gelezen ;-0 Iemand daar ervaring mee?
E
Extrm-BzarLid
01-01-2024, 00:00
#9
Het is een echte crisis in limburg momenteel, pas volgende maand zouden we uit de crisis kunnen komen ze gooien je dood met coke en speed hoe is zo iets mogelijk :flushed:
E
Extrm-BzarLid
01-01-2024, 00:00
#10
Volgens mij is de verkrijgbaarheid afhankelijk van corrupte artsen o.i.d en dit zal wel de crisis veroorzaken niet elke piet lul kan dit maken zoals speed, en ja coke dat is veel bekender al is de kwaliteit vaak hetzelfde als ontlasting, gelukkig hou ik daar zoiezo niet van en speed zijn we clean sinds 2014

Just some ketaLOVE :hearteyes:
H
HazekeesLid
01-01-2024, 00:00
#11
3 Maanden geleden begon ik van enkele mensen te horen dat er een zogenaamde keta crisis zou zijn, echter had ik nog genoeg contacten voor keta: Tot een maandje geleden ongeveer, overal is het 'ineens' helemaal OP.
h
hakkennLid
01-01-2024, 00:00
#12
Geen probleem om het te krijgen, wel merk ik dat de prijzen wel wat gestegen zijn. Ik betaal nu voor een grammetje €25,-. In mijn ogen nogsteeds een prima prijs voor dit goddelijke spul :grin:
Maar ach, ik doe met een grammetje best lang dus dat het iets duurder is vind ik niet eens zo erg :tearsofjoy:
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Noord Holland is weer iets beter voorzien van keta maar die prijzen :openmouth: 30-40 euro per gram en dan is het niet eens hele goede...........
K
Karel_NotenLid
01-01-2024, 00:00
#14
Pfff en ik betaal nog steeds 50 per gram. Als ik er 4 tegelijk haal is het wel 40 per gram. Spreek ook regelmatig iemand aan op een feestje als ik diegene een puntje zie nemen, maar vaak is het dan toch speed of coke waar ze aan zitten. De enkele keer dat het wel keta is dan zijn ze toch heel terughoudend met het delen van hun contact helaas.
C
CaptainTripsLid
01-01-2024, 00:00
#15
Hier in België is het voor mij momenteel ONMOGELIJK om er te vinden :confused:
wil het spul al 3 maanden proberen, maar tevergeefs...
l
leveldesignerLid
01-01-2024, 00:00
#16
Dat is inderdaad een probleem, heeft men een goed contact dan is men huiverig om die te delen met onbekenden. Vooral omdat je niet weet of die wel eerlijke bedoelingen heeft, er lopen regelmatig mensen van politie en justitie rond op feestjes. En die stellen dezelfde vragen, waar heb je dit gekocht, kun je mij zijn adres of nummer geven?
En men wil dat contact niet kwijt.

Maar, de aanhouder wint, en als je maar lang genoeg zoekt dan zul je t zeker vinden.
veel succes
H
HazekeesLid
01-01-2024, 00:00
#17
Toevallig sinds kort weer contact, wel gekke keta die versneden is met aardbeiachtige poeder, nog nooit van gehoord. Het is een beetje hetzelfde als die vanille-keta, ik ga 't maar eens laten testen.
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#18
Hazekees zei:
Toevallig sinds kort weer contact, wel gekke keta die versneden is met aardbeiachtige poeder, nog nooit van gehoord. Het is een beetje hetzelfde als die vanille-keta, ik ga 't maar eens laten testen.
Klik om te vergroten...

Ben erg benieuwd naar de resultaten , van aardbei keta heb ik nog nooit gehoord.
Wie weet hebben ze gewoon (aardbei) smaakstof toegevoegd en daarna laten droogkoken.
l
leveldesignerLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ja klinkt mij ook als een versnijdings- middel in de oren.
Of een waus moest het idee hebben gehad om de smaak op te vrolijken met aarbei smaak, haha.
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#20
leveldesigner zei:
Of een waus moest het idee hebben gehad om de smaak op te vrolijken met aarbei smaak, haha.
Klik om te vergroten...

Dat zal wel het idee geweest zijn. Was ook een hele hype met Vanilleketa. Iritant want je koopt een gram en je weet dat je dus ook een deel vanillesuiker koopt.

Smaakt wel lekker, maar gewone keta is ook niet vies dus wat mij betreft puur zonde

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."