Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHeel veel koffie geestverruimend?

Heel veel koffie geestverruimend?

32 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#1
IK las laatst ook ergens ( of dat nu hier was ??? ) dat gemiddeld meer dan 10 koppen per dag ofzoiets voor hallucucinogene effecten zouden kunnen zorgen, zal wel iets met je dopamine-huishouding te maken hebben die verstoort wordt.
6
68899Lid
01-01-2024, 00:00
#2
yeti zei:

Een klein bakkie leut transformeert me in een bronstige elandstier. Kan dan de hele dag alleen nog maar aan seks en cocaine denken. Mijn huid gaat er van gloeien en mijn pik kronkelt in mijn broek.
Koffie is een gevaarlijke, duistere substantie die een gejaagde, libidineuze stemming teweegbrengt. Het bloed van satan dat bij velen paniekaanvallen oproept. :smilingimp:
Klik om te vergroten...






Haha idd koffie is echt wel een harddrug...
h
honingolieLid
01-01-2024, 00:00
#3
http://azarius.nl/news/262/Caffeine_mak ... te/?lang=5
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik drink vrij veel koffie op een (werk) dag en ik kan niet zeggen dat het geestverruimend is. Wordt er dan eerder misselijk van :wink:
M
MilosLid
01-01-2024, 00:00
#5
KurikintonFox zei:
als ik te veel koffie drink wordt mn sperma geel
wie heeft dit ook?
Klik om te vergroten...

wou ik niet echt weten :kots:
K
KurikintonFoxLid
01-01-2024, 00:00
#6
als ik te veel koffie drink wordt mn sperma geel
wie heeft dit ook?
J
JudasLid
01-01-2024, 00:00
#7
KurikintonFox zei:
als ik te veel koffie drink wordt mn sperma geel
wie heeft dit ook?
Klik om te vergroten...
Vreemd, mijn sperm wordt er paars van :rolleyes:
*
*.exeLid
01-01-2024, 00:00
#8
2 a 3 bakjes over de dag verdeeld, ochtend, middag, avond is prima.

Meer dan dat is standaard maagzuur in mn strot.
En je zeik stinkt er sowieso naar.
Maar das ook met rooibosthee.
en ochtendurine na het zuipen.

4 of meer bakjes is teveel, het lekkere effect is dan in overkill.
Beetje zenuweneffect, wat sneller geirriteerd.

En altijd zwart he, geen shit erin. Liefst aardig sterk ook.


Komt ie dan he, handjes in de lucht, ook achterin.
Kom maar even naar voren, we gaan een feestje bouwen of niet dan?!
DF 2 dubbel 0 9, zijn we er klaar voor?! Ik kan jullie niet horen! Komop, holleee:

~Koooffie, koooffie, lekker bakkie koooffie~



*.exe
k
kapitein-xLid
01-01-2024, 00:00
#9
*.exe zei:
Komt ie dan he, handjes in de lucht, ook achterin.
Kom maar even naar voren, we gaan een feestje bouwen of niet dan?!
DF 2 dubbel 0 9, zijn we er klaar voor?! Ik kan jullie niet horen! Komop, holleee:

~Koooffie, koooffie, lekker bakkie koooffie~
Klik om te vergroten...

Ge-wel-dig! :grin:
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#10
KurikintonFox zei:
als ik te veel koffie drink wordt mn sperma geel
wie heeft dit ook?
Klik om te vergroten...

Geen last van en ik drink toch veel te veel koffie op een dag :wink:
Rook je shag?
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik had een keer een flinke scheut koffieconcentraat, ipv chocoladesaus over mijn ijs gedaan. was nog net te eten, maar vond t zonde om weg te gooien. Dan in een warme tuin in de zon liggen, ga je raar van dromen.
A
AtropaLid
01-01-2024, 00:00
#12
Wie heeft hier weleens meegemaakt dat hij of zij iets ongewoons meemaakte van (te)veel koffie?
_
_Kat_Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik maak tegenwoordig ongewone dingen mee op alles. Ook op koffie maar ik drink volgens mij lang niet genoeg om echt te kunnen zeggen dat het een trip is. Met tabak heb ik dat tegenwoordig wel, Ayahuasca-taferelen gegarandeerd. :grin:
P
PeertjeLid
01-01-2024, 00:00
#14
af en toe bij VEEL TE VEEL sterke koffie zweten en rillen
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#15
Atropa zei:
Wie heeft hier weleens meegemaakt dat hij of zij iets ongewoons meemaakte van (te)veel koffie?
Klik om te vergroten...

Nou, nu je het zegt.... Ik heb het gevoel dat té veel koffie je soms juist niet meer echt helder maakt. Een beetje alsof je echt veel coke of speed genomen hebt, een beetje die para-waas, daar valt het wel mee te vergelijken alleen in mindere mate natuurlijk.
A
AtropaLid
01-01-2024, 00:00
#16
^ Idd. Alleen moet ik zeggen dat van koffie (meer dan 7 bakken op een dag) ik ook vaak dat licht hoofdige gevoel krijg soms, slap/slaperig maar toch onrustig, wat waarschijnlijk een lage bloedsuiker spiegel is soms, of te weinig zout. 'k vang wel de vochtontrekking op. Maar zo af en toe als ik doordenk komen lichte flows boven. Een trip natuurlijk niet, haha.

At Kat, van tabak wordt ik behoorlijk licht en high, vaak ook duf. Maar ik rook nooit, heel af en toe een peuk en die slaat dan goed aan.
t
tipsyflipsyLid
01-01-2024, 00:00
#17
heel veel koffie kan geest veranderend werken.

paranoia,aanvallen van razernij,waanbeelden, trillen, zweten,slapeloosheid, schijterij,maagklachten.

En na die tijd ontwennings verschijnselen

dus koffie {caffeine} kan dus zeker geestverruimend zijn ja.

maar of het lekker is?????????
w
weedloverLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik krijg koppijn als ik teveel koffie heb gedronken. Dus echt geestesverruimend werkt het niet.

grtz
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#19
Niks van gemerkt, heb lange periodes gehad dat ik 15 tot 20 bakken koffie op een dag dronk. En merkte er verder niks van. Dus misschien als je nooit koffie drinkt en dan opeens 3 kannen op een dag, dat je dan gaat trippen. Maar ik kan het me niet voorstellen.
D
DreamerOfDreamsLid
01-01-2024, 00:00
#20
te veel van een bepaalde substantie voelt nooit lekker.
2 tasjes koffie kan voor mij echt een mentale opkrikker zijn, wat dieper gaat dan enkel de gekende boost.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."