shokora zei:
Oom Klaas zei:
Erg vaak, gemiddeld zo'n 4/5 keer per dag.
Maar hiervan zijn er meestal 2/3 uittredingen die zeer kortdurend zijn.
edit:
Dit ZONDER toevoeging van drugs buiten de dagelijkse cocktail van nicotine en caffeine.
Dat lijkt me niet heel normaal rite?
Och wat is normaal?
't Zal wel m'n eigen verziekte geest zijn die spelletjes met me speelt,
of de schade die jarenlang drugs misbruik met me gedaan heeft.
Misschien zijn het wel allemaal tekenen van mijn spiritualiteit (de uittredingen).
Ik heb er gelukkig niet erg veel last van en ga er sowieso niet mee naar een psychiater,
de psychiaters die me geholpen hebben heb ik niets op tegen behalve dat ze me pillen gaven waar ik zonder een stuk vrolijker mee ben. En voor zaken als deze heb ik uit eigen ervaring geleerd dat ik hiermee beter naar andere personen toe kan gaan.
Voor m'n bipolariteit kan ik bij de psychiater terecht,
voor alle andere zaken kom ik er liever niet.
Ik kan "trippen" (ik kan het niet anders verwoorden) op mezelf,
sommigen doen het alleen 's nachts ik ook een beetje overdag.
Af en toe is 't lastig, maar 3/4 van de tijd niet storend alleen het is even wennen.