#1
Mijn ouwelui weten helemaal niks.. en als ze er ooit achter komen dat ik ooit een jointje heb gerookt kan ik denk ik mijn erfenis wel op mijn buik schrijven...
Angramar Temenos zei:Ehh, m'n pa weet wel dat ik af en toe wel eens wat heb gebruikt, meer ook niet.. Hij vindt dat ik het niet moet doen en is anti-drugs. Hij wil ook verder niet weten wat en wanneer, en als hij me stoned/trippend/strak/waus betrapt wordt het zeker enorme ruzie, maar zolang het geen probleem is zegt die er geen woord over. Altijd als ik naar een feest ga, zegt die wel "Wees verstandig", met de insinuatie "Kijk uit met drugs".
Kennelijk ben je nog niet volwassen genoeg met drugs. Ik zou er gewoon nog vanaf blijven, ipv je moeder (die je een belofte gedaan hebt!!) zo te bedonderen.SchilDpadDo zei:Dus ja ,, we moeten het maar weer eens beter verbergen , en eens vaker de deo tevoorschijn trekken.

kiekert zei:Kennelijk ben je nog niet volwassen genoeg met drugs. Ik zou er gewoon nog vanaf blijven, ipv je moeder (die je een belofte gedaan hebt!!) zo te bedonderen.SchilDpadDo zei:Dus ja ,, we moeten het maar weer eens beter verbergen , en eens vaker de deo tevoorschijn trekken.![]()
Ga eerst maar eens beter je best doen op school, en vervolgens volwassen worden. Daarna misschien weer eens aan de drugs beginnen.![]()
iraqio zei:nog niet opgebiecht, ik wil nog niet dood![]()

kiekert zei:Angramar Temenos zei:Ehh, m'n pa weet wel dat ik af en toe wel eens wat heb gebruikt, meer ook niet.. Hij vindt dat ik het niet moet doen en is anti-drugs. Hij wil ook verder niet weten wat en wanneer, en als hij me stoned/trippend/strak/waus betrapt wordt het zeker enorme ruzie, maar zolang het geen probleem is zegt die er geen woord over. Altijd als ik naar een feest ga, zegt die wel "Wees verstandig", met de insinuatie "Kijk uit met drugs".Laatst vertelde je nog dat je getript had met je pa. Wat ben jij ook een ontzettende lul hè.
vode zei:Vecht dit maar in PM uit, alsjeblieft.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."