#1
Pikachu zei:Waarom daar? Dan zit je met al dat hele strikte religieuze regime opgescheept... Lijkt mij persoonlijk niet zo fijn. Is het omdat je vader zich misschien meer op z'n gemak voelt als hij denkt dat het is om 'dichter bij God te komen' ?

Angramar Temenos zei:Pikachu zei:Waarom daar? Dan zit je met al dat hele strikte religieuze regime opgescheept... Lijkt mij persoonlijk niet zo fijn. Is het omdat je vader zich misschien meer op z'n gemak voelt als hij denkt dat het is om 'dichter bij God te komen' ?
Het lijkt me iets toegankelijker, en m'n pa is christelijk. Also, ik ken iemand die al heel lang daarheen gaat, dus dat is vertrouwd als die persoon er ook is.
+1vode zei:Vind het maar een raar verhaal want elke man met hersenen die zo frontaal tegen drugs is, moet dan toch inzien dat ayahuasca ook een drug is. En dan toch een vermoeden hebben dat zijn zoon wel meer dingen met drugs doet als hij opeens met ayahuasca aan komt zetten...
Strange...

hodgepodge zei:Iedereen weet toch hoe krom het drugsbeleid hier en in veel andere landen is.Welhallodaar zei:Ayahuasca is wel degelijk verantwoord, het is compleet legaal volgens mij. wat een stuk anders is dan het half legale dat wiet is oftewel half verboden. En sommige mensen hebben nog een hele oubollige vorm van denken over drugs, zoals dat je gelijk verslaafd raakt en dat het alleen is voor rock sterren van 40 kilo. En als iemand die alleen van veilige middelen houd zoals jij en bijvoorbeeld normale smartshop productjes dan zou ik ook wel enthousiast worden. Ik denk dat jouw vader wel een beetje wat weet over Ayahuasca omdat veel mensen boeken lezen over cactussen en hallucineerde middelen. Dus je vader is gewoon geen watje
Ayahuasca is veel heftiger dan wiet. Niet voor niets begint haast iedereen hier ook met wiet en niet met Ayahuasca (na alcohol dan). Denk je echt dat er veel mensen boeken lezen over cactussen en hallucinrende middelen?
Maar wat je zegt over hoe sommige ouders naar drugs kijken is waar. Ik heb niet gezegt dat ik blowde in eerste instantie omdat mijn ouders zich alleen zorgen zouden maken om niets. Voor hun was drugs gewoon drugs en dus slecht en verslavend. Later heb ik ze uitgelegd dat niet alle drugs slecht en verslavend zijn.
Ik heb ze toen gezegd wat ik deed en waarom en heb ze gezegd dat als ze het echt vervelend vinden en zich er druk over zouden gaan maken ik het niet meer doe zolang ik thuis woon (buiten blowen dan). En serieus, als ik maar voorzichtig deed vonden ze het wel oke.
Dat lijkt me het enige juiste doel wat je kan hebben. Of je zorgt dat ze niks vinden en ze zich geen zorgen over je gaan maken. Of je probeert door middel van goede voorlichting begrip te krijgen voor wat je doet en ze te overtuigen dat het veilig en verantwoord is. Niet door ze drugs te voeren dus.
Overigens is dat van die spacecake ook en kutidee. Er is genoeg eerlijke documentatie over drugs, laat ze stukjes uit 'uit je bol' lezen die positief zijn of een stuk van erowid.
Welhallodaar zei:Ayahuasca is wel degelijk verantwoord, het is compleet legaal volgens mij.

Ja zo!BlackRobBlunt zei:Ah zo.![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."