Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ries: gebruikt nog steeds, heropname andere kliniek na 9 maanden Dennis: blowt nog steeds Annelies: leek clean, alleen kwamen ze na 8 weken al kijken Niels: Is clean zoals eerder gemeld Jet: is nog steeds zwaar verslaafd Marvin: Blowt nog steeds Gert Jan: Blowt nog steeds Andy: ???? Christiaan: gebruikt nog steeds coke.. hmmm... FAIL ?"
"volgen ries had jet ghb gebruikt in het huis http://www.bnn.nl/page/afkicken2008/f4e ... 6f3c223dcf"
"hodgepodge zei: Flaffie zei: Ja Niels is een profiteur! :P Klik om te vergroten... Via een ander forum heb ik vernomen dat Jet gratis mag afkicken in Zuid Afrika (kliniek van Marcus) en dat Niels dat geregeld heeft. Klik om te vergroten... LOL is zou fok pubertjes niet snel geloven en daarnaast heeft ze niets aan een korte behandeling en lijkt het me niet dat niels 9 maanden gaat betalen voor iemand die zogenaamd al 30x afgekickt geweest zou moeten zijn...."