#1
Geen idee, marktplaats misschien?
edit:
Is google zo verdomd moeilijk voor je?
Tadaa, kan je 4 liter in kwijt, moet wel genoeg zijn
edit:
Is google zo verdomd moeilijk voor je?
Tadaa, kan je 4 liter in kwijt, moet wel genoeg zijn
RcLover zei:Weet iemand waar ik een kleine lege gasfles kan kopen ?
In mijn geval is er geen verschil want na 6 patronen voel ik nog niets. Een halve fles Stolitsnaja wegklokken vind ik een effectievere wijze om half braindead te worden.Flaffie zei:Wat is het verschil qua intensiteit en duur als je bijv. 1,2,3 of meer patronen in 1 keer naar binnen werkt?

jason2001 zei:kijk op http://www.lachgas.tk daar staat alles op wat je nodig hebt
succes ... echt lachen ..
groet Jason
probeer het maar is in combinatie met tripmiddelen/ketaMan_in_the_Box zei:Ik vind het eigenlijk maar een overgewaardeerd iets, lachgas. Qua effect dan. Ik denk dat je de effecten op de lange termijn niet moet onderschatten als je het vaak gebruikt. Maarja, is dat niet met alles zo? Anyway, mijn ding is het niet.
underworld zei:probeer het maar is in combinatie met tripmiddelen/keta/mdma/ghb/wiet/alcoholMan_in_the_Box zei:Ik vind het eigenlijk maar een overgewaardeerd iets, lachgas. Qua effect dan. Ik denk dat je de effecten op de lange termijn niet moet onderschatten als je het vaak gebruikt. Maarja, is dat niet met alles zo? Anyway, mijn ding is het niet.![]()
Petrovic zei:Het is zeker leuk, maar hebben julie geen last van tollerantie? van een paar capsules achter elkaar voel ik niet veel meer. Maar ik heb dan de laaste maanden ook wel erg veel gebruikt met vrienden.
Hoe is julie ervaring hiermee met de tollerantie?



Die gasten met die cilinders verdienen aardig wat knaken op zo'n avondteebo zei:gewoon zo veel mogelijk gas zo lang mogelijk inhouden, opnieuw uitblazen in de ballon en dit zo lang mogelijk doen.
het is naar schijnt een volledig onschadelijke drug () het effect is zeer chill en helemaal niet beangstigend, het is leuk en daarom begin je te lachen. duurt een minuutje ofzo.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."