Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLachgas (samengevoegde topics)

Lachgas (samengevoegde topics)

137 antwoorden
31 weergaven
18-5-2026
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#1
Geen idee, marktplaats misschien?

edit:
Is google zo verdomd moeilijk voor je?

Tadaa, kan je 4 liter in kwijt, moet wel genoeg zijn
p
pinheadlarryLid
01-01-2024, 00:00
#2
RcLover zei:
Weet iemand waar ik een kleine lege gasfles kan kopen ?
Klik om te vergroten...

waarom bestel je niet gewoon een slagroom-spuit op internet?
die dingen kun je samen bestellen met dozen vol N2O patronen. ga je nog even langs de hema om ballonetjes te halen en klaar is kees.
j
jason2001Lid
01-01-2024, 00:00
#3
kijk op http://www.lachgas.tk daar staat alles op wat je nodig hebt

succes ... echt lachen ..

groet Jason
F
FlaffieLid
01-01-2024, 00:00
#4
Wat is het verschil qua intensiteit en duur als je bijv. 1,2,3 of meer patronen in 1 keer naar binnen werkt?
J
JudasLid
01-01-2024, 00:00
#5
Flaffie zei:
Wat is het verschil qua intensiteit en duur als je bijv. 1,2,3 of meer patronen in 1 keer naar binnen werkt?
Klik om te vergroten...
In mijn geval is er geen verschil want na 6 patronen voel ik nog niets. Een halve fles Stolitsnaja wegklokken vind ik een effectievere wijze om half braindead te worden. :rolleyes:
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#6
jason2001 zei:
kijk op http://www.lachgas.tk daar staat alles op wat je nodig hebt

succes ... echt lachen ..

groet Jason
Klik om te vergroten...

Rot nou eens op met je reclame

Btw, damn die site ziet er echt niet uit :tearsofjoy:
M'n kleine broertje zet nog betere dingen in elkaar.
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#7
Vandaag voor het eerst 1 patroon gedaan tijdens een LSD trip.
Mijn reactie?
- Mijn god.. en toen kwam ik er achter dat ik 10,20 of 30 minuten voor me uit heb zitten staren. Moet er niet aan denken om 3 tegelijk gedaan te hebben.
M
Man_in_the_BoxLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik vind het eigenlijk maar een overgewaardeerd iets, lachgas. Qua effect dan. Ik denk dat je de effecten op de lange termijn niet moet onderschatten als je het vaak gebruikt. Maarja, is dat niet met alles zo? Anyway, mijn ding is het niet.
u
underworldLid
01-01-2024, 00:00
#9
Man_in_the_Box zei:
Ik vind het eigenlijk maar een overgewaardeerd iets, lachgas. Qua effect dan. Ik denk dat je de effecten op de lange termijn niet moet onderschatten als je het vaak gebruikt. Maarja, is dat niet met alles zo? Anyway, mijn ding is het niet.
Klik om te vergroten...
probeer het maar is in combinatie met tripmiddelen/keta :wink:
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#10
underworld zei:
Man_in_the_Box zei:
Ik vind het eigenlijk maar een overgewaardeerd iets, lachgas. Qua effect dan. Ik denk dat je de effecten op de lange termijn niet moet onderschatten als je het vaak gebruikt. Maarja, is dat niet met alles zo? Anyway, mijn ding is het niet.
Klik om te vergroten...
probeer het maar is in combinatie met tripmiddelen/keta/mdma/ghb/wiet/alcohol :wink:
Klik om te vergroten...
:wink:
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#11
Het is zeker leuk, maar hebben julie geen last van tollerantie? van een paar capsules achter elkaar voel ik niet veel meer. Maar ik heb dan de laaste maanden ook wel erg veel gebruikt met vrienden.

Hoe is julie ervaring hiermee met de tollerantie?
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#12
Petrovic zei:
Het is zeker leuk, maar hebben julie geen last van tollerantie? van een paar capsules achter elkaar voel ik niet veel meer. Maar ik heb dan de laaste maanden ook wel erg veel gebruikt met vrienden.

Hoe is julie ervaring hiermee met de tollerantie?
Klik om te vergroten...

Ja je moet ook niet teveel achter elkaar blijven hijsen. Ik doe op een avond niet meer dan 10 capsules, moet wel speciaal blijven. Want na de 10e neemt het bij mij alleen maar af en vind ik het zonde.
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#13
Juustem. :smoke:
f
flipkonijnLid
01-01-2024, 00:00
#14
sorry dat ik een newbie ben hoor :rolleyes:
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#15
Een konijn! :openmouth:
f
flipkonijnLid
01-01-2024, 00:00
#16
hehe een collega? :wave:
t
teeboLid
01-01-2024, 00:00
#17
gewoon zo veel mogelijk gas zo lang mogelijk inhouden, opnieuw uitblazen in de ballon en dit zo lang mogelijk doen.
het is naar schijnt een volledig onschadelijke drug ( :confused: ) het effect is zeer chill en helemaal niet beangstigend, het is leuk en daarom begin je te lachen. duurt een minuutje ofzo.
S
SomaLid
01-01-2024, 00:00
#18
Niet echt, maar eens ik er mee bezig ben blijf ik graag in de roes :)
k
knurftLid
01-01-2024, 00:00
#19
Toch is het wel opvallend dat bijna niemand het bij 1 ballon houdt op een feestje :mrgreen: Die gasten met die cilinders verdienen aardig wat knaken op zo'n avond
D
DissonantLid
01-01-2024, 00:00
#20
teebo zei:
gewoon zo veel mogelijk gas zo lang mogelijk inhouden, opnieuw uitblazen in de ballon en dit zo lang mogelijk doen.
het is naar schijnt een volledig onschadelijke drug ( :confused: ) het effect is zeer chill en helemaal niet beangstigend, het is leuk en daarom begin je te lachen. duurt een minuutje ofzo.
Klik om te vergroten...

Volledig onschadelijk lijkt me sterk

Af en toe krijg je er hoofdpijn van, een paar uur na het gebruik

Voelt soms niet gezond

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...7
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."