Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLachgas (samengevoegde topics)

Lachgas (samengevoegde topics)

137 antwoorden
30 weergaven
18-5-2026
D
DoerakLid
01-01-2024, 00:00
#1
maiskorrel zei:
met 2 mensen allebei een ballon met lachgas inademen en dan wedstrijdje doen wie het verst kan lopen, echt je komt niet meer bij xD (iedere deelnemer moet natuurlijk wel iemand bij zich hebben die je opvangt bij het omvallen :P )
Klik om te vergroten...
Geniaal. Hebben we eens met een man of zes gedaan. Ik had het expres iets later genomen zodat ik kon toekijken hoe de rest een voor een tegen de vlakte ging. Uiteindelijk werd ik "wakker" in een bramenstruik. Lachen, man :P
D
DreamWeaverLid
01-01-2024, 00:00
#2
Doerak zei:
maiskorrel zei:
met 2 mensen allebei een ballon met lachgas inademen en dan wedstrijdje doen wie het verst kan lopen, echt je komt niet meer bij xD (iedere deelnemer moet natuurlijk wel iemand bij zich hebben die je opvangt bij het omvallen :P )
Klik om te vergroten...
Geniaal. Hebben we eens met een man of zes gedaan. Ik had het expres iets later genomen zodat ik kon toekijken hoe de rest een voor een tegen de vlakte ging. Uiteindelijk werd ik "wakker" in een bramenstruik. Lachen, man :P
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy:
f
flipkonijnLid
01-01-2024, 00:00
#3
lachgas?

ik hoorde van een vriend die lachgas ging gebruiken
alleen wist ie niet waar hij het kan halen

ik ben geen verslaafde en gebruik niet regelmatig
dus ik heb een paar vraagjes
is lachgas gevaarlijk? kwestie van out gaan ofzo
is het verslavend, en zijn de trips lang/heftig?

en waar kan ik ergens lachgas halen?
ik heb gehoord uit een slagroomspuit maar dat haalt nix uit hoor..
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#4
heb je ooit gehoord van de zoekfunctie? Zoekfunctie is een "knop" dat je linksboven in je schermpje ziet. Het gaat als volgt: je klikt op zoeken....vervolgens tik je in het het daarvoor bestemde vakje het door jou belangrijk gevonden woord en klik dan op zoeken, tadadadaddadada een hele hoop topic's met jou vraag.
f
flipkonijnLid
01-01-2024, 00:00
#5
sorry dat ik een newbie ben hoor :rolleyes:
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#6
Een konijn! :openmouth:
f
flipkonijnLid
01-01-2024, 00:00
#7
hehe een collega? :wave:
t
teeboLid
01-01-2024, 00:00
#8
gewoon zo veel mogelijk gas zo lang mogelijk inhouden, opnieuw uitblazen in de ballon en dit zo lang mogelijk doen.
het is naar schijnt een volledig onschadelijke drug ( :confused: ) het effect is zeer chill en helemaal niet beangstigend, het is leuk en daarom begin je te lachen. duurt een minuutje ofzo.
S
SomaLid
01-01-2024, 00:00
#9
Niet echt, maar eens ik er mee bezig ben blijf ik graag in de roes :)
k
knurftLid
01-01-2024, 00:00
#10
Toch is het wel opvallend dat bijna niemand het bij 1 ballon houdt op een feestje :mrgreen: Die gasten met die cilinders verdienen aardig wat knaken op zo'n avond
D
DissonantLid
01-01-2024, 00:00
#11
teebo zei:
gewoon zo veel mogelijk gas zo lang mogelijk inhouden, opnieuw uitblazen in de ballon en dit zo lang mogelijk doen.
het is naar schijnt een volledig onschadelijke drug ( :confused: ) het effect is zeer chill en helemaal niet beangstigend, het is leuk en daarom begin je te lachen. duurt een minuutje ofzo.
Klik om te vergroten...

Volledig onschadelijk lijkt me sterk

Af en toe krijg je er hoofdpijn van, een paar uur na het gebruik

Voelt soms niet gezond
T
TarantulaLid
01-01-2024, 00:00
#12
en hoeveel kost zo een slagroomspuit in een gewone winkel als O'cool?

dus met gas van een aansteker heb je niet het zelfde effect?
D
De jongenLid
01-01-2024, 00:00
#13
het enige wat echt ongezond eraan is is zuurstoftekort waardoor je hoofdpijn krijgt denk ik.
S
Shiva1982Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Op zich is lachgas onschadelijk. Het enige gevaar is volgens mij dat er een adertje in je hoofd kan knappen, door het zuurstoftekort.
G
GreadZLid
01-01-2024, 00:00
#15
op zich een van de meest onschuldige manieren om 'echt' heel vet (en ook heel kort!) naar een andere dimensie te schieten.

op zich is lachgas een weinig schadelijk - het op bepaalde manieren gebruiken wel!

* anders dan hierboven werd vermeld - blijf nooit (!!!!) lurken aan de ballon, dwz. in- en uitademen in de ballon, zonder dat je af en toe nog lucht hapt. op die manier loop je namelijk groot risico op zuurstof tekort (en ik hoop dat ik hier niet hoef uit te leggen wat dat voor gevolgen kan hebben).
dus: diep uitblazen, ballon aan je mond en inademen maar, beetje frisse lucht, uitblazen en inhaleren maar weer... ik wed dat je dat geen tien keer achter elkaar doet....

* tip twee: zet nooit, maar dan ook nooit je mond rechtstreeks op een cilinder of slagroomspuit, daar je longen anders gruwelijk kunnen verbranden (!) - gebruik dus altijd een ballon...

sabbel ze aan die ballon!
S
SpacePackLid
01-01-2024, 00:00
#16
GreadZ zei:
* tip twee: zet nooit, maar dan ook nooit je mond rechtstreeks op een cilinder of slagroomspuit, daar je longen anders gruwelijk kunnen verbranden (!) - gebruik dus altijd een ballon...
Klik om te vergroten...

is inderdaad heel erg gevaarlijk om direct uit de patroon of slagroomspuit in te ademen, je longen kunne dan bevriezen :wink:
l
let comeLid
01-01-2024, 00:00
#17
lachgas... hmmm
1 feestje gehad waar ze van die ballonekes hadden en ik heb echt genoten :P
vooral hele diepe teugen nemen, af en toe een beetje zuurstof erbij en als ge terug uitblaasd in de ballon hebt ge er meer aan denk ik
oja: ik vond het het fijnst om te zitten (of liggen) toen ik rechtstond had ik er echt veel minder aan (en ge kunt ook omvallen :openmouth: )

ik moest er wel niet echt van lachen, hoogstens een gelukzalige glimlach maar niet zo kapot-lachen, meer zelfs: als ik op het hoogtepunt van de "trip" was kon ik zelfs mijn mond niet bewegen ofzo. Iemand vroeg iets aan mij, ik hoorde het (vaag), wou antwoorden maar het lukte niet :grin:

btw: voor de mensen die ervaring hebben met lsd, paddo's... Komt een "trip" van lachgas in de buurt met een trip van lsd of paddo's? Ik zag geen dingen die er niet waren, maar ik zag alles wel anders.
D
De jongenLid
01-01-2024, 00:00
#18
Hmmm komt niet echt overeen vind ik. Kan soms wel op salvia lijken vind ik. Je kan als je je ogen sluit wel vanalles zien.
S
SpacePackLid
01-01-2024, 00:00
#19
let come zei:
btw: voor de mensen die ervaring hebben met lsd, paddo's... Komt een "trip" van lachgas in de buurt met een trip van lsd of paddo's? Ik zag geen dingen die er niet waren, maar ik zag alles wel anders.
Klik om te vergroten...

een lachgas 'trip' komt niet eens in de buurd van paddo's (lsd nog niet gedaan maar lijkt me ook zeer sterk)

btw je kan het ook niet echt trippen noemen lachgas, is totaal niet vergelijkbaar :wink:
D
De jongenLid
01-01-2024, 00:00
#20
Van lachgas kan je visoenen krijgen hoor, en dat is ook niet niks. In die zin heeft het wat van salvia vind ik. Maar het is niet te vergelijken.

Ik heb het vaak gedaan en steeds een leuk gevoel gehad. Maar een keer was ik echt helemaal weg en heb ik vanalles meegemaakt, daarna voelde ik me terugkeren naar men lichaam.

Toch straf middeltje, niet te onderschatten.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234567
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."