#1
Geniaal. Hebben we eens met een man of zes gedaan. Ik had het expres iets later genomen zodat ik kon toekijken hoe de rest een voor een tegen de vlakte ging. Uiteindelijk werd ik "wakker" in een bramenstruik. Lachen, man :Pmaiskorrel zei:met 2 mensen allebei een ballon met lachgas inademen en dan wedstrijdje doen wie het verst kan lopen, echt je komt niet meer bij xD (iedere deelnemer moet natuurlijk wel iemand bij zich hebben die je opvangt bij het omvallen :P )


Die gasten met die cilinders verdienen aardig wat knaken op zo'n avond