#1
Zeker!
Ik vind het niet echt een partydrug al schijnt het vroeger wel op housefeesten gebruikt te zijn. Met een ballonetje kun je nog wel staan, maar bij twee of meer hele patronen kun je echt alleen maar zitten. Vergeet niet dat lachgas een narcosemiddel is.
