Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHet moet altijd op !!!!

Het moet altijd op !!!!

65 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
v
vogelLid
01-01-2024, 00:00
#1
ik gebruik softdrugs op een harde manier,,
en harddrugs op een softe manier,,

ik ben verslaafd aan cannabis blowen,, niks anders ,, ja water
h
hannusLid
01-01-2024, 00:00
#2
heb altyd wel de neiging om alles op te maken.
gewoon omdat het leuk is.
laatste tyd doe ik gewoon rustig aan probeer ik te kijken wat het verstandigst is.
en wie wat bewaard heeft nog wat. :mrgreen:
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#3
vogel zei:
ik gebruik softdrugs op een harde manier,,
en harddrugs op een softe manier,,

ik ben verslaafd aan cannabis blowen,, niks anders ,, ja water
Klik om te vergroten...

Hé, da's nou vreemd, ik ben ook verslaafd aan water...
m
maiskorrelLid
01-01-2024, 00:00
#4
Heb er soms last van met wiet :P , de drang om het meteen op te maken is wel al een heel stuk minder dan een jaar geleden. En met hard drugs (in mijn geval vooral xtc) heb ik geen moeite om dat voor een goede gelegenheid te bewaren.
s
shokoraLid
01-01-2024, 00:00
#5
Eigenlijk alleen 'last' van met wiet. Psychedelica kan ik maanden onaangeroerd laten liggen en ik heb sowieso geen uppers/downers dus dat weet ik niet ^_^
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#6
shokora zei:
Eigenlijk alleen 'last' van met wiet. Psychedelica kan ik maanden onaangeroerd laten liggen en ik heb sowieso geen uppers/downers dus dat weet ik niet ^_^
Klik om te vergroten...

LSD vind ik het makkelijkst om te laten staan, omdat ik weet dat het 12 uur~ duurt en dat het dan sowieso doorhalen wordt, en de hele dag in teken van de trip zal staan, en ik trippend weinig leuk vind om m'n dagelijkse dingen te doen (school, omgaan met ouders, naar winkel gaan, etc). Het kan wel, maar leuk is anders.. Trippen als je nog wat moet doen is bah.
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#7
Heb hier gelukkig geen last van, anders was ik alang dood geweest :P .
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#8
als ik geen wiet heb rook ik niet, als ik een gram heb liggen, doe ik daar een week mee
i
iNkzLid
01-01-2024, 00:00
#9
Marla Singer zei:
Dat heb ik eigenlijk alleen met coke. Gelukkig doe ik dat niet meer...
Klik om te vergroten...

Same here
i
iNkzLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik kocht altijd 10g(blok) coke iedere vrijdag, verdeelde het in 0.8'tjes en derest ging ook dezelfde avond nog allemaal de neus binnen :(

*al 5maand clean intussen* :)
d
dainLid
01-01-2024, 00:00
#11
shokora zei:
Eigenlijk alleen 'last' van met wiet. Psychedelica kan ik maanden onaangeroerd laten liggen en ik heb sowieso geen uppers/downers dus dat weet ik niet ^_^
Klik om te vergroten...

Net hetzelfde.
b
bringabongLid
01-01-2024, 00:00
#12
Had ik begin jaren '90 wel last van, toen ik echt veel te veel speed & coke in huis had, en dus ook gebruikte, maar na een jaartje ben ik toen met die troep gestopt, en sindsdien ook nooit meer last van gehad.

Kan nu zonder enig probleem vanalles in huis hebben zonder de drang te krijgen om het ook inderdaad naar binnen te werken.
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik heb het echt alleen met wiet, alle andere dingen liggen hier meer als klein persoonlijk voorraadje tot ik er een keertje echt zin in heb. Nou plan ik met LSD vaak wel echt een beetje een trip-rooster in, van 'dan, dan en dan' ga ik trippen maar daar zitten meestal wel gewoon een aantal weken tussen. Lachgas houdt het ook zo maanden vol en ketamine doe ik zelfs nog langer mee, alleen hasj gaat gewoon op als ik het heb.
p
psych-outLid
01-01-2024, 00:00
#14
haha, ja dat heb ik ook.
Het vraagt gewoon om gebruikt te worden.
J
JudasLid
01-01-2024, 00:00
#15
Met sos/alcohol-combo wel. Dan zuip en snuif ik tot de laatste druppel & kruimel.
Met opiaten & kratom gelukkig niet. Af en toe en beetje is lekker genoeg.
w
whymeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Heb ik totaal geen last van, veel zelfdiscipline :sunglasses:

Heb hier nog zeker 25 liter alcohol liggen, 1 gram hasj en 1 hbw zaadje(ja dat is veel voor een 17-jarige, nee niet om stoer te doen, ik heb het niet zo op meelopers/wanna-be's)

Verder heb ik hier niks aan drugs liggen. Chemisch spul is niks voor mij en de meeste natuurlijke drugs beginnen na een tijdje toch wel weg te rotten of te schimmelen(Dat HBW zaadje heeft nu witte schimmel, beetje fadsig :( )
D
DasPechShabbaWegLid
01-01-2024, 00:00
#17
Zoals ik t zie ben je dan verslavingsgevoelig. Heb t ook gehad met alles eigenlijk wel behalve heroine en trippen. Moest altijd van de kaart zijn en t liefst zo veel mogelijk tegelijk en dagen achter elkaar tot ik niet meer kon of t niet meer werkte of mn lichaam niet meer kon of t geld op was. Vooral met speed, pillen en blowen en later met basen van coke had ik t erg. Dan ben je dus echt verslaafd. Er zijn wel mensen die een geruime tijd lang heel veel gebruiken en veel achter elkaar dus ook dagen of weken, maar dan er op uitgekeken raken en van de een op andere dag kunnen stoppen. Dat had ik niet. Heb ook trajecten gevolgd in de hulp. Als ik jou was misschien hulp zoeken of er over praten, maar niet te veel in huis nemen is een goede stap. Dat werkte bij mij ook wel vaak. Je geld eventueel laten beheren of zorgen dat je er die nacht niet bij kan en/of je vrienden waar je eventueel mee gebruikt er op wijzen dat als t gaat uitwerken bij je en je bij wilt nemen dat hun t niet geven aan je dat ze het bijhouden voor je of jou erop wijzen. Uhm..ja kon ook poffen bij dealers. Sommige dealers deden t niet omdat ze slechte ervaringen met poffen hadden en sommige deden het niet omdat ik t vroeg of n vriend van me ze erop wees, maar sommige hebben er lak en aan en logisch want ze willen geld verdienen aan je. Als je ze dan onder druk gaat zetten, chanteren, manipuleren of in bochten gaat wringen om t toch te krijgen zoals ik deed dan weet je echt dat je verslaafd bent volgens mij..dat noemen ze junk gedrag in de kliniek(vind t woord junk eig niet netjes voor een mens). Hoop je voldoende geinformeerd te hebben. Succes! En t is nooit n schande toe te geven als je verlsaafd bent. Is juist n stap in de goede richting :wink:
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#18
Al zou ik het willen, dat vertel ik niet na. :P
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#19
Sos wel... haal ik dan ook niet meer in huis!

Speed, pillen, keta en de andere zooi laat ik rustig liggen!

2C-tjes daarintegen, zijn toch altijd weer heel erg leuk om te doen! :beer:
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#20
Qocaïne zei:
2C-tjes daarintegen, zijn toch altijd weer heel erg leuk om te doen! :beer:
Klik om te vergroten...

Je wil toch niet zeggen dat je die weg snoept als sos? Vraag me af hoe hard dat gaat als ik alles op zou maken. Wil ik eigenlijk niet weten ook. :P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."