Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHet moet altijd op !!!!

Het moet altijd op !!!!

65 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
n
nokkiebokkieLid
01-01-2024, 00:00
#1
Dat probleem heb ik echt nooit gehad...
Ik gebruik nu heel wat minder (pep vooral) dan vorig jaar... Maar ook toen moest het niet op...

Ik was 35 dagen nuchter (gevangenis)... toen ik weer naar huis mocht langsgeweest bij een vriend van mij... die had me een 2.4 gegeven ongeveer. 'k heb er nog 1tje gaan bijhalen toen... Die zijn er nu -één maand later- eindelijk door... En toch zo goed als elke dag gebruikt...

'k Ben gewoon zuinig... en het feit dat ik nog maar eens een mooie periode nuchter was, werkt het weer allemaal ff lekkerder... dat mindert binnen enkele weken ook wel weer... maar op dit moment is het erg fijn!
e
endorLid
01-01-2024, 00:00
#2
loadrunner zei:
met wiet bewaar ik altijd een beetje voor dat ik ga slapen, vind het nl kut als ik nuchter word voordat ik in slaap val.
Klik om te vergroten...
da's niet zo gezond heb ik overlaatst gehoord. weed houd je uit jouw diepe slaap , ookal denkt de gebruiker daar anders over.
ze hebben testen gedaan met katten en telkens zij in hun diepe slaap ligge hun wakker maken.
die katten werden na lange tijd gewoon gek
j
juustinnLid
01-01-2024, 00:00
#3
JA
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#4
endor zei:
loadrunner zei:
met wiet bewaar ik altijd een beetje voor dat ik ga slapen, vind het nl kut als ik nuchter word voordat ik in slaap val.
Klik om te vergroten...
da's niet zo gezond heb ik overlaatst gehoord. weed houd je uit jouw diepe slaap , ook al denkt de gebruiker daar anders over.
ze hebben testen gedaan met katten en telkens zij in hun diepe slaap liggen hun wakker maken.
die katten werden na lange tijd gewoon gek
Klik om te vergroten...

Ok moet ik me nu zorgen beginnen te maken?

Maar verder kan ik van alle spulletjes netjes afblijven. :wave:
e
endorLid
01-01-2024, 00:00
#5
Mathijs zei:
endor zei:
loadrunner zei:
met wiet bewaar ik altijd een beetje voor dat ik ga slapen, vind het nl kut als ik nuchter word voordat ik in slaap val.
Klik om te vergroten...
da's niet zo gezond heb ik overlaatst gehoord. weed houd je uit jouw diepe slaap , ook al denkt de gebruiker daar anders over.
ze hebben testen gedaan met katten en telkens zij in hun diepe slaap liggen hun wakker maken.
die katten werden na lange tijd gewoon gek
Klik om te vergroten...

Ok moet ik me nu zorgen beginnen te maken?

Maar verder kan ik van alle spulletjes netjes afblijven. :wave:
Klik om te vergroten...

who am I to care about you?
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#6
endor zei:
who am I to care about you?
Klik om te vergroten...
Wat is dat nou weer voor kutvraag? Hij vraagt of hij zich zorgen moet maken, niet of jij om hem geeft.

Zorgen maken zou ik niet doen, maar je zult wel merken dat je 's ochtends minder uitgerust zult zijn.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."