Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHet moet altijd op !!!!

Het moet altijd op !!!!

65 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#1
met wiet bewaar ik altijd een beetje voor dat ik ga slapen, vind het nl kut als ik nuchter word voordat ik in slaap val.
n
nito98Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Hebben sommige van jullie dat ook. Bij mij moet alles altijd op daarom zorg ik dat ik niet veel in huis heb. Dan met namen pillen, speed en coke als ik dat heb liggen blijf ik snoepen.
p
plopkoekLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik heb dat lange tijd gehad, nu niet meer :)

Heb hier nu in de kast 2gr coke liggen, ik kan er gerust afblijven ! :rolleyes:
D
De SjeikLid
01-01-2024, 00:00
#4
Dat alles op moet..nee niet echt. Bij sommige dingen als Keta wel verleidelijk om net ff te vaak een lijntje te nemen, maar doorgaans wacht ik gewoon een goed moment af, feestje ofzo.
l
lespaulLid
01-01-2024, 00:00
#5
dat probleem had ik ook altijd. maar na een paar goeie trips was dat er wel van af.

gebruik nu alleen als ik het nodig vind en heb geen drang meer om het op te maken.

maar goed ook, want tegen woordig koop ik groot in zodat ik de aankomende maanden niet meer hoef te kopen.

heb een hekel aan dat geregel vlak voor een feest.:tongueout:
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#6
Vroeger had ik het wel is ja.
Als het nu deze voorraad op moet,dan heb ik een wat groter probleem :hearteyes:
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#7
ik maak er sneller een feestje van als ik wat in huis heb :(
O
OpaLid
01-01-2024, 00:00
#8
Nee heb ik nooit last van, ik neem eigenlijk geen drugs in een opwelling, en als ik dat wel doe was het zelfs al half gepland!
Daarnaast laat ik liever eerst testen...
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#9
Dat heb ik eigenlijk alleen met coke. Gelukkig doe ik dat niet meer...
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#10
Heb er gelukkig nooit last van, ik hou er altijd rekening mee dat ik die avond nog wil slapen dus kan ik na een bepaald tijdstip geen drugs meer naar binnen gooien. :)
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#11
Mwoah, valt meestal reuze mee bij mij, behalve MDMA, dat heb ik snel de neiging om voor elk weekend lijn van te leggen, maar als ik het niet heb ga ik het ook niet lopen fixen.. Ik haal nu alleen nog maar MDMA als ik naar een feest ga, want anders snoep ik er iets te vaak van.
K
Kees KlapkaakLid
01-01-2024, 00:00
#12
Angramar Temenos zei:
Mwoah, valt meestal reuze mee bij mij, behalve MDMA, dat heb ik snel de neiging om voor elk weekend lijn van te leggen, maar als ik het niet heb ga ik het ook niet lopen fixen.. Ik haal nu alleen nog maar MDMA als ik naar een feest ga, want anders snoep ik er iets te vaak van.
Klik om te vergroten...

Wat de fok dat heb ik nou juist niet met MDMA, kan ik makkelijk een paar weken/maanden laten liggen.. :rolleyes:

Snuifdrugs daarintegen :hearteyes: Speed, Coke, Ketamine, Ethylcathinone :hearteyes:
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#13
Kees Klapkaak zei:
Angramar Temenos zei:
Mwoah, valt meestal reuze mee bij mij, behalve MDMA, dat heb ik snel de neiging om voor elk weekend lijn van te leggen, maar als ik het niet heb ga ik het ook niet lopen fixen.. Ik haal nu alleen nog maar MDMA als ik naar een feest ga, want anders snoep ik er iets te vaak van.
Klik om te vergroten...

Wat de fok dat heb ik nou juist niet met MDMA, kan ik makkelijk een paar weken/maanden laten liggen.. :rolleyes:

Snuifdrugs daarintegen :hearteyes: Speed, Coke, Ketamine, Ethylcathinone :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Bleh nee, heb altijd behoefte aan een lijntje kristal (mdma) voor ik uitga om het wat leuk te maken, especially omdat ik niet drink. Als ik het niet in huis heb ga ik niet out of the day om het te halen, maar als ik thuis een paar grammetjes heb liggen is het binnen een paar weken weg.
F
FlaffieLid
01-01-2024, 00:00
#14
nito98 zei:
Het moet altijd op !!!!
Klik om te vergroten...


Niks moet
K
KlaaraLid
01-01-2024, 00:00
#15
Flaffie zei:
nito98 zei:
Het moet altijd op !!!!
Klik om te vergroten...


Niks moet
Klik om te vergroten...


alles mag
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#16
Marla Singer zei:
Dat heb ik eigenlijk alleen met coke. Gelukkig doe ik dat niet meer...
Klik om te vergroten...
+1 :)
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Nee totaal geen last van. Wel is het zo dat als ik het een weekend erg naar m'n zin heb gehad met een pilletje ik vaak het volgende weekend weer wil, of dat ik al vooruit an het plannen ben naar een volgende keer dat ik een goed weekend vrij ben.
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#18
als alles op moet .... das toch crap ....

is voor pubers !
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#19
Daar heb ik gelukkig geen last van. Als ik alles gebruik dat hier ligt ben ik dood.
P
PipstothePoXLid
01-01-2024, 00:00
#20
dat leer je wel af door dingen als ayahuasca, dmt of salvia in huis te nemen :wink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."