#1
met wiet bewaar ik altijd een beetje voor dat ik ga slapen, vind het nl kut als ik nuchter word voordat ik in slaap val.
Angramar Temenos zei:Mwoah, valt meestal reuze mee bij mij, behalve MDMA, dat heb ik snel de neiging om voor elk weekend lijn van te leggen, maar als ik het niet heb ga ik het ook niet lopen fixen.. Ik haal nu alleen nog maar MDMA als ik naar een feest ga, want anders snoep ik er iets te vaak van.
Kees Klapkaak zei:Angramar Temenos zei:Mwoah, valt meestal reuze mee bij mij, behalve MDMA, dat heb ik snel de neiging om voor elk weekend lijn van te leggen, maar als ik het niet heb ga ik het ook niet lopen fixen.. Ik haal nu alleen nog maar MDMA als ik naar een feest ga, want anders snoep ik er iets te vaak van.
Wat de fok dat heb ik nou juist niet met MDMA, kan ik makkelijk een paar weken/maanden laten liggen..![]()
Snuifdrugs daarintegenSpeed, Coke, Ketamine, Ethylcathinone
![]()
Flaffie zei:
+1Marla Singer zei:Dat heb ik eigenlijk alleen met coke. Gelukkig doe ik dat niet meer...
Marla Singer zei:Dat heb ik eigenlijk alleen met coke. Gelukkig doe ik dat niet meer...
Angramar Temenos zei:Bleh nee, heb altijd behoefte aan een lijntje kristal (mdma) voor ik uitga om het wat leuk te maken, especially omdat ik niet drink. Als ik het niet in huis heb ga ik niet out of the day om het te halen, maar als ik thuis een paar grammetjes heb liggen is het binnen een paar weken weg.

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."