Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHet moet altijd op !!!!

Het moet altijd op !!!!

65 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#1
met wiet bewaar ik altijd een beetje voor dat ik ga slapen, vind het nl kut als ik nuchter word voordat ik in slaap val.
O
OpaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Nee heb ik nooit last van, ik neem eigenlijk geen drugs in een opwelling, en als ik dat wel doe was het zelfs al half gepland!
Daarnaast laat ik liever eerst testen...
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#3
Dat heb ik eigenlijk alleen met coke. Gelukkig doe ik dat niet meer...
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#4
Heb er gelukkig nooit last van, ik hou er altijd rekening mee dat ik die avond nog wil slapen dus kan ik na een bepaald tijdstip geen drugs meer naar binnen gooien. :)
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#5
Mwoah, valt meestal reuze mee bij mij, behalve MDMA, dat heb ik snel de neiging om voor elk weekend lijn van te leggen, maar als ik het niet heb ga ik het ook niet lopen fixen.. Ik haal nu alleen nog maar MDMA als ik naar een feest ga, want anders snoep ik er iets te vaak van.
K
Kees KlapkaakLid
01-01-2024, 00:00
#6
Angramar Temenos zei:
Mwoah, valt meestal reuze mee bij mij, behalve MDMA, dat heb ik snel de neiging om voor elk weekend lijn van te leggen, maar als ik het niet heb ga ik het ook niet lopen fixen.. Ik haal nu alleen nog maar MDMA als ik naar een feest ga, want anders snoep ik er iets te vaak van.
Klik om te vergroten...

Wat de fok dat heb ik nou juist niet met MDMA, kan ik makkelijk een paar weken/maanden laten liggen.. :rolleyes:

Snuifdrugs daarintegen :hearteyes: Speed, Coke, Ketamine, Ethylcathinone :hearteyes:
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#7
Kees Klapkaak zei:
Angramar Temenos zei:
Mwoah, valt meestal reuze mee bij mij, behalve MDMA, dat heb ik snel de neiging om voor elk weekend lijn van te leggen, maar als ik het niet heb ga ik het ook niet lopen fixen.. Ik haal nu alleen nog maar MDMA als ik naar een feest ga, want anders snoep ik er iets te vaak van.
Klik om te vergroten...

Wat de fok dat heb ik nou juist niet met MDMA, kan ik makkelijk een paar weken/maanden laten liggen.. :rolleyes:

Snuifdrugs daarintegen :hearteyes: Speed, Coke, Ketamine, Ethylcathinone :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Bleh nee, heb altijd behoefte aan een lijntje kristal (mdma) voor ik uitga om het wat leuk te maken, especially omdat ik niet drink. Als ik het niet in huis heb ga ik niet out of the day om het te halen, maar als ik thuis een paar grammetjes heb liggen is het binnen een paar weken weg.
F
FlaffieLid
01-01-2024, 00:00
#8
nito98 zei:
Het moet altijd op !!!!
Klik om te vergroten...


Niks moet
K
KlaaraLid
01-01-2024, 00:00
#9
Flaffie zei:
nito98 zei:
Het moet altijd op !!!!
Klik om te vergroten...


Niks moet
Klik om te vergroten...


alles mag
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#10
Marla Singer zei:
Dat heb ik eigenlijk alleen met coke. Gelukkig doe ik dat niet meer...
Klik om te vergroten...
+1 :)
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Nee totaal geen last van. Wel is het zo dat als ik het een weekend erg naar m'n zin heb gehad met een pilletje ik vaak het volgende weekend weer wil, of dat ik al vooruit an het plannen ben naar een volgende keer dat ik een goed weekend vrij ben.
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#12
als alles op moet .... das toch crap ....

is voor pubers !
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#13
Daar heb ik gelukkig geen last van. Als ik alles gebruik dat hier ligt ben ik dood.
P
PipstothePoXLid
01-01-2024, 00:00
#14
dat leer je wel af door dingen als ayahuasca, dmt of salvia in huis te nemen :wink:
G
GeminiLid
01-01-2024, 00:00
#15
Marla Singer zei:
Dat heb ik eigenlijk alleen met coke. Gelukkig doe ik dat niet meer...
Klik om te vergroten...
P
Pak SuikerLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik zoek mijn drugsmomenten vaak goed uit, ik streef er naar om niet vaker dan 1 keer per maand drugs te gebruiken.
Dus nee, het hoeft echt niet op.
Daarnaast vind ik het een veel prettiger idee om nog iets te hebben, voor het geval dat er onverwachts een geweldige gelegenheid zich aanbiedt om drugs te gebruiken.
Want zoals mijn moeder vroeger vaak zei: wie wat bewaard heeft nog wat.
Alleen zou ze dit vast niet bedoelt hebben toen ze dat spreekwoord gebruikte. :grin:
Z
Zazuu.Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Nee man, geen last van.

Beetje zelfdiscipline kan geen kwaad he.
M
Miss JLid
01-01-2024, 00:00
#18
Als ik nuchter ben niet maar onder invloed heb ik er wel eens last van idd...
u
underworldLid
01-01-2024, 00:00
#19
Angramar Temenos zei:
Bleh nee, heb altijd behoefte aan een lijntje kristal (mdma) voor ik uitga om het wat leuk te maken, especially omdat ik niet drink. Als ik het niet in huis heb ga ik niet out of the day om het te halen, maar als ik thuis een paar grammetjes heb liggen is het binnen een paar weken weg.
Klik om te vergroten...

dan hebjij toch een behoorlijk zwakke geest en ben je een verslavingsgevoelig persoon die aardig onzeker is, als je de drang hebt om bij elke uitgaansgelegenheid mdma te gebruiken om er een leuke avond van te maken, dat vind ik best wel zwakzinnig. drugs moet je zien als een extraatje om speciale avonden op te spicen, in plaats van elke gelegenheid aan te grijpen om het te gebruiken.

maar ff ontopic:

heb het vroeger veel gehad, dat als ik een flinke voorraad had, het er razend snel doorheen ging, en ik elke week zo'n beetje tripte. maar dat heeft mijn geestelijke staat me zwaar betaald gezet toendertijd, toen ben ik een jaar clean gebleven en nu gebruik ik sporadisch. maakt niet uit wat ik in huis heb, met uitzondering van keta, als ik dat spul in huis hebt, gaat het heel snel op. :rolleyes:
a
anoniempjeLid
01-01-2024, 00:00
#20
ja dat had ik vroeger absoluut, ik dacht beter dat ik nu alles op maak, dan dat ik nog weer een keer ga gebruiken deze week hahha

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."