Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGekste plek waar je 'het' ooit gedaan hebt?

Gekste plek waar je 'het' ooit gedaan hebt?

157 antwoorden
19 weergaven
18-5-2026
R
RobdebobLid
01-01-2024, 00:00
#1
vdk zei:
Hans zei:
Had laatst halverwege het vakkenvullen een beetje lsd gedropt en heb nog even trippend staan werken. Is me erg goed bevallen.
Klik om te vergroten...

vakkenvullen met speed lukt erg goed, tenminste niet te veel.. :) lekker met die karren door dat grote magazijn racen :beer:
Klik om te vergroten...

Ja man, na sluitingstijd als een idioot werken en iedereen denkt dat je zo gemotiveerd bent enzo.... :grin:
L
Lucy In The SkyLid
01-01-2024, 00:00
#2
Tegenwoordig werk ik bijna dagelijks op speed. 'T is lichamelijk best heel zwaar en ook altijd rennen en vliegen bij ons. Heerlijk :grin:
T
TaatLid
01-01-2024, 00:00
#3
Samen blowen met een leraar op het eindfeest paar jaar terug
Speed snuiven op de wc op het werk en school
Blowen op het schoolplein tijdens de lessen
J
JonkosmurfLid
01-01-2024, 00:00
#4
midden in de nacht op de dijk op een bankje een jointje smoken :P
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Jonkosmurf zei:
midden in de nacht op de dijk op een bankje een jointje smoken :P
Klik om te vergroten...

Dat vind ik nou echt raar... Dat doe je toch niet? :mrgreen:
P
PikachuLid
01-01-2024, 00:00
#6
Mary zei:
Tegenwoordig werk ik bijna dagelijks op speed. 'T is lichamelijk best heel zwaar en ook altijd rennen en vliegen bij ons. Heerlijk :grin:
Klik om te vergroten...

Pas er wel mee op dat je niet afhankelijk wordt van speed om je werk te kunnen doen hè! Zo'n verslaving sluipt er zo in lijkt me. :wink:
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#7
Mary zei:
Tegenwoordig werk ik bijna dagelijks op speed. 'T is lichamelijk best heel zwaar en ook altijd rennen en vliegen bij ons. Heerlijk :grin:
Klik om te vergroten...

Pas hier goed mee op hoor, een pepverslaving zit in een klein hoekje.....
H
HashjaLid
01-01-2024, 00:00
#8
Re:

PaRa[NL] zei:
lijn gelegd op de politiewagen
Klik om te vergroten...

Ik buig voor je!
Brilliant!
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#9
Jonkosmurf zei:
midden in de nacht op de dijk op een bankje een jointje smoken :P
Klik om te vergroten...

Euh, dat doe ik minimaal zo'n 4 keer per week....
Zal wel aan mijn idiote levensstijl liggen :rolleyes:
g
gekkehenkieLid
01-01-2024, 00:00
#10
Salvia onder schooltijd
Jointje roken op schoolplein (bijna dagelijks eigenlijk :grin: )
Stoned in de les zitten, maar dat was ook zowat elke les. :stoned:
R
RayyLid
01-01-2024, 00:00
#11
Joint gerookt in de bedrijfsbus van me zaterdag baantje met me collega haha :stoned:
(in de pause)
A
ArgulasLid
01-01-2024, 00:00
#12
joint rollen open en bloot bij mijn familie op kerstdag, tijdens mijn vader dit eigenlijk écht anti is. Maarja, was toen in mijn periode dat ik aanvaarding en respect eiste. Zij dronken, ik niet, Ik smoorde, ik vond dat dat even fair was. dat denk ik nu trouwens nog altijd. Der is zelfs een foto van ik die zit te rollen op de achtergrond :grin:

onder truffels met men moeder 'praten' (was eerder iets van : -dus gij hebt nu paddo's op ofwa? ik: gwhahahahahahahaha *valt op de grond vant lachen* :grin:)

wiet en drank in leegstaand hotel :tongueout: veel avonturen beleefd daar :)

wiet vaporizen (met zo een bubble) op het terras. toen kwam mijn vader en riep: IS DA DRUGS ?! STEEKT DA WEG!WA PEISDE GIJ WEL?!ik: maar das gewoon wi..hij:KMOET TNI WETEN! .... Daarna thuis buiten gesmeten en voor een maand ofzo bij vrienden gewoond :grin:
p
pythregiusLid
01-01-2024, 00:00
#13
Meerdere keren lsd genomen voor ik de trein in stapte, (anders is de reis zo saai :P)
in de bus, vervolgens stad en coffeeshop.
een keer bij men zus binnen gelopen op lsd ze had niks door :P.
Een keer in het ziekenhuis en ambulance op lsd, ging niet om mij.

maar echt de gestoordste plek waar ik ooit getript heb was in een paralelle dimensie vol aliens en ander gespuis, ze noemen het ook wel eens dmt hyperspace, aardig vreemd daar :mrgreen:
m
mattskovicLid
01-01-2024, 00:00
#14
een mooi gerolde sticky naast drank automaat op school
gekker als dit kan ik me niet herinneren


greetz mattskovic
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#15
Zo veel gekke plaatsen etc.

Vroeger vaker in de klas XTC

Toen ik voor het eerst aan keta kon komen, daar 3 weken op doorgehouden - ook op school dus :P

Heb een tijd met mijn vader bij een of andere fabriek met een heel groot terrein gewerkt. Je mocht op dat terrein niet roken eigenlijk, laat staan blowen. Maar ik ging steeds achterin de werkbus (zonder ramen) zitten blowen zonder dat me pa het door had :P een keer kwam die zelf binnen tijdens een jointsessie maar hij rook nix, of liet het in ieder geval niet blijken

Ja vroeger op het toilet bij het sjieke van der valk hotel wel vaker voor de lol zitten blowen

In de buurt kon je ergens heel makkelijk over het hek van een brandstrap klimmen om zo in een groot appartementencomplex te komen. Onder dat complex lag een heel gangenstelsel van kelders. Daar ook vaak zitten blowen in de winter

In de trein vanalles gebruikt, xtc, pep, coke, maar ook gewoon blowen. Vooral coke snuiven in een volle coupe kan voor leuke situaties zorgen. Zogenaamd keihard hoesten als de ander snuift enzo
A
AllolalieLid
01-01-2024, 00:00
#16
XTC + bioscoop = héél erg inleven in de film (tot lichtelijk ongenoegen van medekijkers?).
Paddo's + bustocht naar Arnhem + in Arnhem zelf = best wel leuk.
Paddo's + Amsterdam centraal = doolhof, maar ook de treinrit terug was leip, 't leek wel of ik in een computer zat.

Verder: lsd + ruigoord + oud en nieuw, standaard gekke ervaring.

En ach vooruit: op school en thuis soms ook leipe shizzle net als het helpen van een vriend en samen aan de speed, leverde felle discussies op met zijn moeder.....mooie tijden,....



EDIT: ojaa.. 66uur aan een stuk wakker te zijn op pep en dex om verslag te schrijven op school, na ongeveer 30 wakker zijn een les hebben, helemaal blurry zicht, behalve diegene die je aankijkt, die zag ik nog helder en na 61 uur het verslag inleveren (dan ook nog nèt te laat zijn) met grote zwartige schimmen als gezelschap.......dat ik dat vergat.
d
dfssdfdeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Paddo's in Gent, en dan met de tram naar huis in volle trip.
Echt vreemde situaties, wij met zn 2en die achteraan de tram met ogen wijd open naar alles en nog wat zitten staren :tongueout:
T
ThaReaperLid
01-01-2024, 00:00
#18
Laatst stoned bungeejumpen.. dat was echt geweldig :mrgreen:

Als je ooit het gevoel hebt dat je vliegt is t dan wel.. moet ik echt vaker doen.. alleen eerst beetje sparen aangezien jumpen best duur is :cry:
T
TaatLid
01-01-2024, 00:00
#19
ThaReaper zei:
aangezien jumpen best duur is :cry:
Klik om te vergroten...
Jumpen is zóóó 2007

OT: net nog even op de wc in het gemeentehuis een lijntje pep gesnoven :smoke:
B
BartyoLid
01-01-2024, 00:00
#20
Paddo's op koninginnedag in Eindhoven
Het was maar 1/3e bakje, maar samen met X en 5 gram hasj best een vage dag :mrgreen:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...345678
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."