#1
in mijn keta tijd deed ik het overal, op school, op mn bijbaantje noem maar op...
juist dat heb ik ook gedaan voor het politiebureauPaRa[NL] zei:pal voor het politiebureau geblowd
hasjbrownies in de bus en de boot toen we met school weg gingen
lijn gelegd op de politiewagen
Dumpy zei:Ketamine op de wc bij m'n moeder was wel gek...
was lang geleden hoor :P
Jij hebt dan ook geen hersens die je kan laten draaien met lsd als brandstofFlugeltje zei:Ik snap niet dat jullie nog alles kunnen met lsd op ?
Ik snap er meestal niets meer van.
J/K Bro!Hans zei:Had laatst halverwege het vakkenvullen een beetje lsd gedropt en heb nog even trippend staan werken. Is me erg goed bevallen.
Adrenochroom zei:Dumpy zei:Ketamine op de wc bij m'n moeder was wel gek...
was lang geleden hoor :P
Had je dat niet ook eens op je werk gedaan? Of vond je dat minder gek? :P
vdk zei:Hans zei:Had laatst halverwege het vakkenvullen een beetje lsd gedropt en heb nog even trippend staan werken. Is me erg goed bevallen.
vakkenvullen met speed lukt erg goed, tenminste niet te veel..lekker met die karren door dat grote magazijn racen
![]()
Jonkosmurf zei:midden in de nacht op de dijk op een bankje een jointje smoken :P

Mary zei:Tegenwoordig werk ik bijna dagelijks op speed. 'T is lichamelijk best heel zwaar en ook altijd rennen en vliegen bij ons. Heerlijk![]()
Mary zei:Tegenwoordig werk ik bijna dagelijks op speed. 'T is lichamelijk best heel zwaar en ook altijd rennen en vliegen bij ons. Heerlijk![]()
PaRa[NL] zei:lijn gelegd op de politiewagen
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."