Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGekste plek waar je 'het' ooit gedaan hebt?

Gekste plek waar je 'het' ooit gedaan hebt?

157 antwoorden
21 weergaven
18-5-2026
e
esth0rLid
01-01-2024, 00:00
#1
in mijn keta tijd deed ik het overal, op school, op mn bijbaantje noem maar op...
b
buzzriderLid
01-01-2024, 00:00
#2
PaRa[NL] zei:
pal voor het politiebureau geblowd
hasjbrownies in de bus en de boot toen we met school weg gingen
lijn gelegd op de politiewagen
Klik om te vergroten...
juist dat heb ik ook gedaan voor het politiebureau
die lijn op de politiewagen is gwn te hilarisch, hoe ironisch iets toch kan zijn :grin:
D
DumpyLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ketamine op de wc bij m'n moeder was wel gek...
was lang geleden hoor :P
h
henkie84Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Stoned op m'n werk, na vier dagen wakker van speed een killerpresentatie geven op school, stoned op school.
c
chrzzLid
01-01-2024, 00:00
#5
XTC tijdens lassen op school (spacen op die vonken maar recht en juist lassen kwam er niet van :P)
Speed ook op school heel vaak vroeger, tijdens de les even naar wc
Speed toen ik moest voorkomen bij de jeugdrechter (wat kon ik het toen goed uitleggen :P)
XTC pil die in slaat net wanneer ik mijn frieten krijg in een frituur, 2 frietjes gegeten en toen weg moeten gooien :P

Er zal nog wel meer zijn maar kom er nu even niet op
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#6
Dumpy zei:
Ketamine op de wc bij m'n moeder was wel gek...
was lang geleden hoor :P
Klik om te vergroten...

Had je dat niet ook eens op je werk gedaan? Of vond je dat minder gek? :P
H
HansLid
01-01-2024, 00:00
#7
Had laatst halverwege het vakkenvullen een beetje lsd gedropt en heb nog even trippend staan werken. Is me erg goed bevallen.
F
FlugeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik snap niet dat jullie nog alles kunnen met lsd op ?

Ik snap er meestal niets meer van.
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#9
Flugeltje zei:
Ik snap niet dat jullie nog alles kunnen met lsd op ?

Ik snap er meestal niets meer van.
Klik om te vergroten...
Jij hebt dan ook geen hersens die je kan laten draaien met lsd als brandstof :stoned: J/K Bro!
v
vdkLid
01-01-2024, 00:00
#10
Hans zei:
Had laatst halverwege het vakkenvullen een beetje lsd gedropt en heb nog even trippend staan werken. Is me erg goed bevallen.
Klik om te vergroten...

vakkenvullen met speed lukt erg goed, tenminste niet te veel.. :) lekker met die karren door dat grote magazijn racen :beer:

verder vergadering op school, had in de ochtend nog genomen en smiddags dat gesprek. :grin:

en met kerstmis stoned in de kerk.. uit respect niet gelachen :) maar achteraf veel lol gehad :grin:

verder kan ik niet egt iets.. ja alleen dat we de avond ervoor goed van de kaart waren.. en de volgende ochtend gebeld werd dat ik naar huis moest.. of ik drugs gebruikte omdat ik grote ogen had :openmouth:
en dan ook zo lekker strak zeggen van, nee mam, ik doe geen drugs! :hearteyes:
D
DumpyLid
01-01-2024, 00:00
#11
Adrenochroom zei:
Dumpy zei:
Ketamine op de wc bij m'n moeder was wel gek...
was lang geleden hoor :P
Klik om te vergroten...

Had je dat niet ook eens op je werk gedaan? Of vond je dat minder gek? :P
Klik om te vergroten...

Ja is wel minder gek toch? :P haha

Nee je hebt gelijk dat was wel een idiote plek. Ik was boos op mn baas en had niks te doen en dat was mijn manier van afreageren ofzo? :P
En toen het net in begon te kicken ging ie mij een nieuwe opdracht geven en uitleggen, snapte er echt geen fuck van.. haha :P

Wat een idiote actie was dat zeg...
R
RobdebobLid
01-01-2024, 00:00
#12
vdk zei:
Hans zei:
Had laatst halverwege het vakkenvullen een beetje lsd gedropt en heb nog even trippend staan werken. Is me erg goed bevallen.
Klik om te vergroten...

vakkenvullen met speed lukt erg goed, tenminste niet te veel.. :) lekker met die karren door dat grote magazijn racen :beer:
Klik om te vergroten...

Ja man, na sluitingstijd als een idioot werken en iedereen denkt dat je zo gemotiveerd bent enzo.... :grin:
L
Lucy In The SkyLid
01-01-2024, 00:00
#13
Tegenwoordig werk ik bijna dagelijks op speed. 'T is lichamelijk best heel zwaar en ook altijd rennen en vliegen bij ons. Heerlijk :grin:
T
TaatLid
01-01-2024, 00:00
#14
Samen blowen met een leraar op het eindfeest paar jaar terug
Speed snuiven op de wc op het werk en school
Blowen op het schoolplein tijdens de lessen
J
JonkosmurfLid
01-01-2024, 00:00
#15
midden in de nacht op de dijk op een bankje een jointje smoken :P
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Jonkosmurf zei:
midden in de nacht op de dijk op een bankje een jointje smoken :P
Klik om te vergroten...

Dat vind ik nou echt raar... Dat doe je toch niet? :mrgreen:
P
PikachuLid
01-01-2024, 00:00
#17
Mary zei:
Tegenwoordig werk ik bijna dagelijks op speed. 'T is lichamelijk best heel zwaar en ook altijd rennen en vliegen bij ons. Heerlijk :grin:
Klik om te vergroten...

Pas er wel mee op dat je niet afhankelijk wordt van speed om je werk te kunnen doen hè! Zo'n verslaving sluipt er zo in lijkt me. :wink:
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#18
Mary zei:
Tegenwoordig werk ik bijna dagelijks op speed. 'T is lichamelijk best heel zwaar en ook altijd rennen en vliegen bij ons. Heerlijk :grin:
Klik om te vergroten...

Pas hier goed mee op hoor, een pepverslaving zit in een klein hoekje.....
H
HashjaLid
01-01-2024, 00:00
#19
Re:

PaRa[NL] zei:
lijn gelegd op de politiewagen
Klik om te vergroten...

Ik buig voor je!
Brilliant!
S
SkippyLid
01-01-2024, 00:00
#20
LSD > hartje utrecht, zwembad , chillen bij me moeder in de jacuzzi
XTC > walibi
paddo's > bioscoop

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...8
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."