Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGekste plek waar je 'het' ooit gedaan hebt?

Gekste plek waar je 'het' ooit gedaan hebt?

157 antwoorden
20 weergaven
18-5-2026
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#1
voor de apotheek :openmouth:
b
bierLid
01-01-2024, 00:00
#2
bij de tandarts (nootmuskaat)
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik ben nog maagd :(
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#4
Een lijntje op de borst van een prostituee
K
KatsujinkenLid
01-01-2024, 00:00
#5
Geen ervaring met drugs op echt gekke plekken behalve dat toen ik met m'n vriendin bij haar ouders ging vertellen dat ze opa en oma zouden worden ik nog knetterstoned was van de hasj-melk die ik eerder die dag had genomen.

Verder...

Paddo's in een klein bootje tussen de weilanden. Niet relaxed. Wij hadden het enige licht in de weide omtrek en de kajuit zat in no time vol met dikke kruisspinnen.
D
DumpyLid
01-01-2024, 00:00
#6
2c-e in de kerk tijdens kerst, al die lichtjes... :grin:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Qocaïne zei:
Ik ben nog maagd :(
Klik om te vergroten...
Arme jij. :(
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#8
het gemeentehuis in helmond(strontzat en verkleed als zwerver)
vliegtuig(space cake)
efteling, many times(dxm/wiet/drank)
op een paard(dxm)
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#9
Drientje zei:
Qocaïne zei:
Ik ben nog maagd :(
Klik om te vergroten...
Arme jij. :(
Klik om te vergroten...

Oh, ik heb het topic niet goed gelezen! :wink:


LSD in openbaar vervoer, van Haarlem naar Texel
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#10
knowwhatyoudo zei:
keta gekocht van me oude mentor en recht voor zijn neus(en de hele klas) naar binnen gewerkt...maarja vanaf dat moment ben ik nooit meer op school geweest(leraar ook niet denk ik) toen was ik 16 ofzo...
Klik om te vergroten...
Jij houdt wel van sterke verhalen hè?


OT:
- LSD in de bus/tram
- Paddo's/LSD bij een kunstexpositie
- Paddo's tijdens carnaval in Delft
- LSD tijdens Oud & Nieuw

Ik gebruik nooit drugs op gekke plekken (:
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#11
knowwhatyoudo zei:
keta gekocht van me oude mentor en recht voor zijn neus(en de hele klas) naar binnen gewerkt...maarja vanaf dat moment ben ik nooit meer op school geweest(leraar ook niet denk ik) toen was ik 16 ofzo...
Klik om te vergroten...

als je niet liegt ben je triester dan wanneer je wel liegt
V
VidaLoCaLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik heb een vieze xtc periode gehad. Toen ik het dagelijks deed weken aan een stuk.
Dit is echt geen leugen, als ik nu aan terugdenk geloof ik niet dat het gebeurd is elke dag 4 -5 pillen.

Maar ach ik ben overal geweest, frituur, school, bioscoop, thuis, restaurant..
Ik heb een andere school moeten zoeken wegens die xtc periode en ik stond bij de directeur en hij was een soort preek aan het geven toen had ik ook x op, was erg vreemd.
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#13
wat dacht je van deze, xtc in een discotheek :openmouth:
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#14
Trippen in het bos, MDMA op koninginnendag, dex/ speed op school. Heb niet echt op gekke plekken gebruikt.
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#15
gisteren salvia gerookt op eindhoven centraal
D
DreamerOfDreamsLid
01-01-2024, 00:00
#16
vroeger zaten we altijd met de gang op een pleintje jointjes te roken en pintjes te drinken tot op een dag de flikken eens langskwamen ivb geluidsoverlast (wsch als gevolg van een frisbee in de tuin van een niet zo lieve buu :) rtbewoner.) terwijl de flikken hun ding deden (sigarettenpuik ontrafelen maar een sigarendoosje dat er vlakbij ligt compleet negeren) loopt mijn maat weg van het gezelschap en snuift poppers. heel subtiel maar echt een geniale move.
F
FlaffieLid
01-01-2024, 00:00
#17
XTC -Strand - fucking amazing
Je kon mekaar niet verstaan door de wind.
Je hoorde alleen maar wind.
Toen keihard over het strand rennen.
Die omgeving voelt ook zo groot aan. :grin:
Was echt een mooie plek om te doen, vooral snachts
S
SkippyLid
01-01-2024, 00:00
#18
LSD > hartje utrecht, zwembad , chillen bij me moeder in de jacuzzi
XTC > walibi
paddo's > bioscoop
e
esth0rLid
01-01-2024, 00:00
#19
in mijn keta tijd deed ik het overal, op school, op mn bijbaantje noem maar op...
b
buzzriderLid
01-01-2024, 00:00
#20
PaRa[NL] zei:
pal voor het politiebureau geblowd
hasjbrownies in de bus en de boot toen we met school weg gingen
lijn gelegd op de politiewagen
Klik om te vergroten...
juist dat heb ik ook gedaan voor het politiebureau
die lijn op de politiewagen is gwn te hilarisch, hoe ironisch iets toch kan zijn :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...45678
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."