Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Oom Klaas zei: Of koop wat ritalin/benzo's van iemand, daar voel je wel wat van. Klik om te vergroten... maar slik die dan weer wel he... ritalin roken is om een klaplong vraagen"
"whupa iedereen een chip in zen kop en weg met all die on noodige kosten posten gelijk pin pasje en een mobieltje der in. weet je zekker dat ze je kunne vinden als nodig"
"wha die gaat dan ook voor de ritalin conserta dex etc of een van de andere 101 pilltjes op langer termijn kan dat ook dwars gaan zitten. het probleem hier mee namelijk is die willen altijd dat je en spiegel in je bloed op een perpaalde hoogte houd en nou echt hoor het is niet gezond om altijd aan die zooi te zitten. en er is nou niet echt een uit knop op add zelf niet als je het onderdrukt met medicatie. wat ik zelf had is dat de pilltjes maar meer en meer werden en toen had ik zo iets van fuck it krijg maar de kk met je psygmeuk doe mij maar lekker af en toe een bomtje pep en dan lekker chill gaan met die banaan. mijn advise zou zijn lekker jointje bakkie koffie en toch eens je agenda goed bekijken. een goede is ook een mooi bordje ophangen of een deur met schoolbord verf beschildren. kan je lekker overzichtelijk je dag besteding indelen. mijn eigen oplossing op all die probleemen was gewoon lekker met alles kappen en in me eigen tijden schemas en doelen gaan leven. dit is nou niet echt voor iedereen mogenlijk dat snap ik ook well maarja er zijn meestal well opties om toch lekker op je gemak dingen te kunnen doen die je lekker vind."
"Nick de Neger zei: Ik ben meestal alleen het eind van de avond kwijt als ik me aan vodka cola waag... Geniaal weekend dit weer Klik om te vergroten... nee jij met je 5 of 6 acid trips neger"
"o.O beetje opscheppen moet kunnen ik heb lekker een shivatje en een hoffmantje op wat een combo beetje vieux er bij en een lekker hasj jointje :P"
"ben me sokke kwijt goed spull die fishermans friends"
"nou ik heb er 20 net eentje genomen ben ik blij met df zat net zo van meh meschien is die shit beetje slecht ofzo smaakte ook niet naar acid maar we zullen zien speciaal voor de mensen die de achterkant willen zien dan zijn we even een foto'tje wezen maken { "lightbox_close": "Close", "lightbox_next": "Next", "lightbox_previous": "Previous", "lightbox_error": "The requested content cannot be loaded. Please try again later.", "lightbox_start_slideshow": "Start slideshow", "lightbox_stop_slideshow": "Stop slideshow", "lightbox_full_screen": "Full screen", "lightbox_thumbnails": "Thumbnails", "lightbox_download": "Download", "lightbox_share": "Share", "lightbox_zoom": "Zoom", "lightbox_new_window": "New window", "lightbox_toggle_sidebar": "Toggle sidebar" }"
"wat woon ik tog zo mooi en trip fijn zoek de 10 verschillen"
"geen smaak ? lsd proeft voor mij toch anders dan andere drugs all is het kwa ervaaring tijdens de trip of lul ik hier nou raare dingen ?"
"Oom Klaas zei: Hoffmannetjes zijn niet tussen de 70 en 120. Ze zijn tussen de 0 en 1000 van welke stof dan maar ook. Klik om te vergroten... teminste de 150 die ik laast had hmm 1000? ik will daar well een paar van"