#1
riflexz zei:Sorry hoor, maar ik en mijn maat, hebben echt al vele uren achter het stuur gezeten, terwijl we wat hadden. Ik kan nog perfect rijden, denken van de wiet hoor. Iemand met
op, is veel gevaarlijker
Uit jouw achterlijke postgeschiedenis uit dit forum blijkt al lang dat je niet met drugs om kan gaan en dat je echt een domme junk bent
Jonge, het is gewoon wetenschappelijk bewezen dat drugs of alcoholgebruik je reactievermogen doet afnemen.Carlitos zei:Opzich grappig al die paniek voor wat wiet,maargoed overtreding is het wel.
Mensen die zeggen dat het niet zo is, zijn gewoon achterlijke zwetsers die niets anders dan een frontale botsing met een boom verdienen, voordat ze per ongeluk een klein kind kapot rijden.
. Ik kan nog perfect rijden, denken van de wiet hoor. Iemand met
op, is veel gevaarlijker
. Dat is toch niet het enige waar je naar moet kijken. Je rijgedrag hangt van veel factoren af hoor, ik denk bvb dat blowers vaak voorzichtiger rijden als ze stoned zijn.