Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPolitie + Blowen in auto = :@

Politie + Blowen in auto = :@

142 antwoorden
14 weergaven
18-5-2026
k
kiekertLid
01-01-2024, 00:00
#1
riflexz zei:
Sorry hoor, maar ik en mijn maat, hebben echt al vele uren achter het stuur gezeten, terwijl we wat hadden :stoned: . Ik kan nog perfect rijden, denken van de wiet hoor. Iemand met :beer: op, is veel gevaarlijker
Klik om te vergroten...

Uit jouw achterlijke postgeschiedenis uit dit forum blijkt al lang dat je niet met drugs om kan gaan en dat je echt een domme junk bent :wave:

Carlitos zei:
Opzich grappig al die paniek voor wat wiet,maargoed overtreding is het wel.
Klik om te vergroten...
Jonge, het is gewoon wetenschappelijk bewezen dat drugs of alcoholgebruik je reactievermogen doet afnemen.

Mensen die zeggen dat het niet zo is, zijn gewoon achterlijke zwetsers die niets anders dan een frontale botsing met een boom verdienen, voordat ze per ongeluk een klein kind kapot rijden.
r
riflexzLid
01-01-2024, 00:00
#2
kiekert zei:
riflexz zei:
Sorry hoor, maar ik en mijn maat, hebben echt al vele uren achter het stuur gezeten, terwijl we wat hadden :stoned: . Ik kan nog perfect rijden, denken van de wiet hoor. Iemand met :beer: op, is veel gevaarlijker
Klik om te vergroten...

Uit jouw achterlijke postgeschiedenis uit dit forum blijkt al lang dat je niet met drugs om kan gaan en dat je echt een domme junk bent :wave:

Carlitos zei:
Opzich grappig al die paniek voor wat wiet,maargoed overtreding is het wel.
Klik om te vergroten...
Jonge, het is gewoon wetenschappelijk bewezen dat drugs of alcoholgebruik je reactievermogen doet afnemen.

Mensen die zeggen dat het niet zo is, zijn gewoon achterlijke zwetsers die niets anders dan een frontale botsing met een boom verdienen, voordat ze per ongeluk een klein kind kapot rijden.
Klik om te vergroten...

dude, ik typ gewoon men mening over dope op dit forum hoor, sorry dat ik geen prachtig leven heb zoals jij
b
biglesLid
01-01-2024, 00:00
#3
goe gezeid ik verstoa wel wuk daj bedoeld :stoned:
b
biglesLid
01-01-2024, 00:00
#4
[\\quote]dude, ik typ gewoon men mening over dope op dit forum hoor, sorry dat ik geen prachtig leven heb zoals jij[/quote]

goe gezeid ik verstoa wel wuk daj bedoeld :stoned:
S
SomaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Kiekert, a bit of sand in your vagina?
k
kiekertLid
01-01-2024, 00:00
#6
Soma zei:
Kiekert, a bit of sand in your vagina?
Klik om te vergroten...
Neehoor, ik kan gewoon ontzettend slecht tegen mensen die willens en wetens gewoon achterlijk zijn en levens riskeren alleen maar om drugs te kunnen gebruiken.
b
biglesLid
01-01-2024, 00:00
#7
persoonlijk vind ik als je wat geblowt heb kan ik nog perfect rijden er zijn heus wel meer mensen die dat kunne ze zegge wel dat je reactie en zo vertraagt maar dat valt allemaal reuze mee... natuurlijk moetje niet gaan rijde als je pille op hebt dan zoekje het om tege een boom aan te knalle
k
kiekertLid
01-01-2024, 00:00
#8
bigles zei:
persoonlijk vind ik als je wat geblowt heb kan ik nog perfect rijden er zijn heus wel meer mensen die dat kunne ze zegge wel dat je reactie en zo vertraagt maar dat valt allemaal reuze mee... natuurlijk moetje niet gaan rijde als je pille op hebt dan zoekje het om tege een boom aan te knalle
Klik om te vergroten...
Het is wetenschappelijk bewezen dat ej reactievermogen afneemt, drol.
S
SomaLid
01-01-2024, 00:00
#9
Jij met je wetenschappelijke bewijzen ook he :rolleyes:. Dat is toch niet het enige waar je naar moet kijken. Je rijgedrag hangt van veel factoren af hoor, ik denk bvb dat blowers vaak voorzichtiger rijden als ze stoned zijn.
S
SomaLid
01-01-2024, 00:00
#10
Nee, ik denk gewoon dat mensen die geblowd hebben wat voorzichtiger gaan rijden. Maar ik ga er verder niet meer op in gaan. Jouw mening ga ik toch niet kunnen veranderen dus denk er maar het jouwe over, denk ik het mijne er wel over.
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik denk iig wel dat als je niet rustig kan blijven wanneer er een politie voorbij rijd terwijl je een jointje rookt, dat je niet in staat bent veilig te rijden. Zelfs niet op de fiets...

Voor de meeste andere mensen kan stoned rijden meestal wel :)
b
biglesLid
01-01-2024, 00:00
#12
kiekert zei:
bigles zei:
persoonlijk vind ik als je wat geblowt heb kan ik nog perfect rijden er zijn heus wel meer mensen die dat kunne ze zegge wel dat je reactie en zo vertraagt maar dat valt allemaal reuze mee... natuurlijk moetje niet gaan rijde als je pille op hebt dan zoekje het om tege een boom aan te knalle
Klik om te vergroten...
Het is wetenschappelijk bewezen dat ej reactievermogen afneemt, drol.
Klik om te vergroten...

ok ze hebbe 100 mensen wetenschappelijk getest betekent dat iedereen standaard zo is dan...
k
kiekertLid
01-01-2024, 00:00
#13
Soma zei:
Jij met je wetenschappelijke bewijzen ook he :rolleyes:. Dat is toch niet het enige waar je naar moet kijken. Je rijgedrag hangt van veel factoren af hoor, ik denk bvb dat blowers vaak voorzichtiger rijden als ze stoned zijn.
Klik om te vergroten...
"ik denk" is geen bewijs.
Voorzichtiger rijden heeft niets met reactievermogen te maken. Maargoed, je kunt mongooltjes ook niet leren normaal te doen, dus mensen die stoned achter het stuur stappen zullen dat ook wel blijven doen. Het blijven dus mongooltjes.
S
SomaLid
01-01-2024, 00:00
#14
Die "bewijzen" moet je met een korreltje zout nemen. Ik heb het al gezegd, je rijgedrag hangt van veel dingen af en niet alleen je reactievermogen.
S
SomaLid
01-01-2024, 00:00
#15
Inschattingsvermogen mss. Overmoedig gedrag vind ik persoonlijk ook veel gevaarlijker in het verkeer en het lijkt me niet dat blowers overmoedig gaan rijden.
i
iraqioLid
01-01-2024, 00:00
#16
Soma zei:
Die "bewijzen" moet je met een korreltje zout nemen. Ik heb het al gezegd, je rijgedrag hangt van veel dingen af en niet alleen je reactievermogen.
Klik om te vergroten...
noem is een aantal dingen die belangerijker zijn in rijgedrag dan reactievermogen... :rolleyes:
k
kiekertLid
01-01-2024, 00:00
#17
Soma zei:
Die "bewijzen" moet je met een korreltje zout nemen. Ik heb het al gezegd, je rijgedrag hangt van veel dingen af en niet alleen je reactievermogen.
Klik om te vergroten...
Veel dommer kunnen je posts niet worden of wel?

Ongelofelijk
k
kiekertLid
01-01-2024, 00:00
#18
Soma zei:
Inschattingsvermogen mss. Overmoedig gedrag vind ik persoonlijk ook veel gevaarlijker in het verkeer.
Klik om te vergroten...
Kom eens met bewijzen dat blowen achter het stuur je inschattingsvermogen beter laat worden?
S
SomaLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ok ja, vergeet dat inschattingsvermogen :tongueout:. Overmoedig rijgedrag dan maar.
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#20
Hier is het een normala zaak.
Zie als ik buiten ben in de stad vaak mensen rijden met gewoon een jointje in de hand achter het stuur.
Ikzelf begin er niet aan,rijd dan nog liever met speed op.

Opzich grappig al die paniek voor wat wiet,maargoed overtreding is het wel.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...8
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."