Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo, Ik ben 16 jaar, en ik blow zo ongeveer 1 x in de maand. Meestal ga ik dan met vrienden ergens in een bos zitten of op een plein. Maar altijd als ik d'r een opsteek, ben ik bang dat er mensen langslopen en dat ik dan gesnapt wordt. Maak ik mij onnodig zorgen, of moet ik toch goed oppassen? Btw, weet iemand ook plekken waar je heel chill kunt zitten, niet meegerekend thuis? grtz,"
"Ja gelijk heb je, maar bij onze plaats is veel criminaliteit aanwezig, dus de politie is vaak overal te vinden xD. Maarja, ik stel wel aan, ik zal wel wat relaxter worden."
"blowers zijn over het algemeen best relaxt, niet zo'n probleem. Wouten kunnen zich beter op het alcoholprobleem gaan storten."