#1
en als die twee maar goed zitten denk jij dus dat het vertraagde reactievermogen te verwaarlozen is? feit is. als je met drugs op achter t stuur zit zorg je voor een onnodig gevaarlijke situatie. wees eens verstandig en volwassen en zoek een ander, minder gevaarlijk, vervoersmiddel als je stoned ben.Soma zei:Inschattingsvermogen mss. Overmoedig gedrag vind ik persoonlijk ook veel gevaarlijker in het verkeer en het lijkt me niet dat blowers overmoedig gaan rijden.
. Dat is toch niet het enige waar je naar moet kijken. Je rijgedrag hangt van veel factoren af hoor, ik denk bvb dat blowers vaak voorzichtiger rijden als ze stoned zijn.
