Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumshoe vaak gebruik jij drugs?

hoe vaak gebruik jij drugs?

32 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
J
JudasLid
01-01-2024, 00:00
#1
Als ik niet voor de hardere stuff ga, drink ik minimaal 1 x per week wel een wijntje of biertje met iemand. En een week waarin niet tenminste 1 benzo geslikt wordt is uiterst zeldzaam.
J
JunkXLLid
01-01-2024, 00:00
#2
Elke dag. Ben altijd op wat voor manier dan ook v/d kaart.
Kan me de laatste dag dat ik nuchter was niet herinneren.
Boeit me ook niet, is een luxe probleem. :grin:
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#3
Nog net niet vaak genoeg.
t
teckLid
01-01-2024, 00:00
#4
:stoned: elke dag.
speed hier en daar (adhd enzo) soms well handig om niet zo druk te zijn.
ik heb een tijdje conserta gehad (die zooi met koffie ... :kots: )maar dat was tog niet alles.
doe mij maar dex.(nu nog ff met een psyg lulle en wie weet)
lekker postzegels likke hou ik ook well van.
en er staat meestal well een kratje hj in de koelkast +1 a 2 flessen vodka per maand

onverstandig zekker maar :wave: je leeft maar een keer :rock:
l
labradoorLid
01-01-2024, 00:00
#5
ja soms wel handig.
er zijn wel eens momenten(zoals nu)dat ik heel blij ben dat ik ff weg kan vluchten om de pijn,verdriet enz te vergeten of te wel niet meer voelen.
B
BlackRobBluntLid
01-01-2024, 00:00
#6
Gogo topic uit 2004! :grin:

Ennuh, ik probeer dagelijks, schiet er nog wel eens bij in though :(
M
Marcell`Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Sowieso alleen in het weekend en in vakanties. Doordeweeks niks, behalve soms op een donderdagavond alcohol.

Drugs exclusief alcohol gebruik ik gemiddeld 1 keer per maand.

Alcohol eigelijk elk weekend.. :mrgreen:
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#8
Marcell' die in mijn msn lijst zit? :P

hoe vaak ik drugs gebruik? makkelijk...te vaak :P
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ongeveer 2 keer per maand op het moment.
i
ilyasLid
01-01-2024, 00:00
#10
Veel te veel wiet, en al de andere drugs die ik doe 1 keer om de maand/2 maand
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#11
Erg oud topic, maar ik zie niet wat er mis mee is :)

Ik blow wel elke dag, drink alleen in het weekend alcohol, trip 1 keer per maand op LSD, ketamine niet meer dan 2x per maand en verder eigenlijk niks. Heb vanwege het dagelijks blowen maar 'altijd stoned' gestemd, maar dat is eigenlijk het enige wat ik zo vaak doe. Anders valt het meer in tussen de 1x per week en 1 keer per maand in eigenlijk.
H
Hillbilly bastardLid
01-01-2024, 00:00
#12
Alcohol, dagelijks (ongeveer 4 biertjes 's avonds). En dan 1 tot 2x per week iets van drugs, meestal mephedrone, speed of ketamine.
M
MystiXLid
01-01-2024, 00:00
#13
:smoke: alcohol is ook een drug dus ja

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."