Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumshoe vaak gebruik jij drugs?

hoe vaak gebruik jij drugs?

32 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
H
HislordshipLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik ben eigelijk bijna elke dag stoned...
M
MystiXLid
01-01-2024, 00:00
#2
:smoke: ik zou wel eens willen weten hoe vaak men drugs gebruikt als men al gebruikt. ik bedoel dan geen koffie, thee of sigaretten/shag.
ik zou ook graag willen weten wat je gebruikt en waarom.
alcohol telt wel mee.
N
NemanLid
01-01-2024, 00:00
#3
Alcohol telt wel mee neem ik aan?
B
BunzerrLid
01-01-2024, 00:00
#4
alcohol telt mee, had ik even niet aan gedacht...

dan kan dat van mij wel >> 1x per dag worden :wink:
n
nataliaLid
01-01-2024, 00:00
#5
als alcohol meetelt,voor mij eenen keer in de week!!!
wat kan er nog meer smaken dan een lekkeren witten martini als apperitiefken hé!!!!!!!! :P :wink:
M
MystiXLid
01-01-2024, 00:00
#6
:smoke: bedankt voor de reacties heel tof . als ik zo lees zien mensen alcohol vaak niet eens als een drug,zou het ook zo gaan met wiet enzo?
als het in de super te koop zou zijn, zouden mensen dat dan op een gegeven moment ook niet meer als drugs zien? zou wel leip zijn grammetje skunk kopen bij de appie heijn.
l
labradoorLid
01-01-2024, 00:00
#7
1x per week.als ik in nederland ben.
k
knolselderijLid
01-01-2024, 00:00
#8
weekend zijn dr zowieso al 2 (vrijdag,zaterdag) waarbij vaak de donderdag of de zondag ook nog word uit gegaan en n enkele keer door de week (pilsje of n jointje) schiet al gauw op als je t zo bekijkt terwijl t egt mee valt
G
GeminiLid
01-01-2024, 00:00
#9
Dagelijks nicotine, wekelijks alcohol. De rest niet.
J
JudasLid
01-01-2024, 00:00
#10
Als ik niet voor de hardere stuff ga, drink ik minimaal 1 x per week wel een wijntje of biertje met iemand. En een week waarin niet tenminste 1 benzo geslikt wordt is uiterst zeldzaam.
J
JunkXLLid
01-01-2024, 00:00
#11
Elke dag. Ben altijd op wat voor manier dan ook v/d kaart.
Kan me de laatste dag dat ik nuchter was niet herinneren.
Boeit me ook niet, is een luxe probleem. :grin:
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#12
Nog net niet vaak genoeg.
M
MystiXLid
01-01-2024, 00:00
#13
:smoke: alcohol is ook een drug dus ja
t
teckLid
01-01-2024, 00:00
#14
:stoned: elke dag.
speed hier en daar (adhd enzo) soms well handig om niet zo druk te zijn.
ik heb een tijdje conserta gehad (die zooi met koffie ... :kots: )maar dat was tog niet alles.
doe mij maar dex.(nu nog ff met een psyg lulle en wie weet)
lekker postzegels likke hou ik ook well van.
en er staat meestal well een kratje hj in de koelkast +1 a 2 flessen vodka per maand

onverstandig zekker maar :wave: je leeft maar een keer :rock:
l
labradoorLid
01-01-2024, 00:00
#15
ja soms wel handig.
er zijn wel eens momenten(zoals nu)dat ik heel blij ben dat ik ff weg kan vluchten om de pijn,verdriet enz te vergeten of te wel niet meer voelen.
B
BlackRobBluntLid
01-01-2024, 00:00
#16
Gogo topic uit 2004! :grin:

Ennuh, ik probeer dagelijks, schiet er nog wel eens bij in though :(
M
Marcell`Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Sowieso alleen in het weekend en in vakanties. Doordeweeks niks, behalve soms op een donderdagavond alcohol.

Drugs exclusief alcohol gebruik ik gemiddeld 1 keer per maand.

Alcohol eigelijk elk weekend.. :mrgreen:
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#18
Marcell' die in mijn msn lijst zit? :P

hoe vaak ik drugs gebruik? makkelijk...te vaak :P
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ongeveer 2 keer per maand op het moment.
i
ilyasLid
01-01-2024, 00:00
#20
Veel te veel wiet, en al de andere drugs die ik doe 1 keer om de maand/2 maand

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."