Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMeeste spijt?

Meeste spijt?

64 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
l
lucifer in the skyLid
01-01-2024, 00:00
#1
ik heb vooral spijt dat ik ben begonnen met roken. want daar heb je uiteindelijk zelfs geen leut aan.
speed ook eigelijk maar dat valt nog goed mee.
M
MiNiMaLiSDopeLid
01-01-2024, 00:00
#2
ALCOHOL!

litteken onder mn neus en gebroken tand aan over gehouden :confused: (tand is wel al gefixed gelukkig)
maar 1 van de weinige rotte dingen die gebeurd zijn onder invloed van alcohol.. wel de meest klote en zichtbare

::edit::

Adrenochroom zei:
Alcohol: Een jaar van mijn leven 100en liters gezopen, soms wel erg leuk, maar zoveel gaten in mijn geheugen, zoveel stomme dingen gedaan en ook nog eens verslechterde concentratie door opgelopen + een fuckin litteken op m'n voorhoofd :(
Klik om te vergroten...

²
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#3
Broeder!!

:P

Hoe heb jij dat voorelkaar gekregen dan?

Ik ben met mijn lamme kop na 10 uur zuipen inslaapgevallen op de fiets, knalde 200 meter voor mijn huis tegen een lantaarnpaal, daarna heb ik een uurtje rondlopenbloeden in mijn huis tot ik naar het ziekenhuis ging, de doc wou geen dope geven voor de hechting omdat ik "al wel verdoofd genoeg was" volgens haar, deed alsnog fuckin zeer, maja eigen schuld dikke... vette litteken op je kop! :angry: :P
M
MiNiMaLiSDopeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Hier het verhaal van de in twee gebroken tand: Het begon allemaal heel onschuldig toen ik met een paar maten elk een fles alcohol ging halen. Ik koos voor een fles vodka die ik in een uurtje of twee heb leeggezopen. Hierna was ik blijkbaar totally lam gezopen.. Ik ging naar buiten, pakte mn fiets en stampte om één of andere reden mn staander eraf. Na wat gelult te hebben met een maat wou ik mn fiets op de staander zetten (die inmiddels bij de buren lag). Door de alcohol was ik natuurlijk al vergeten dat die staander wegwas dus viel ik over mn fiets los met mn gezicht op de grond waardoor mn voorste tand in 2 was.. Hoe ik dit heb geflikt blijft wazig :confused: Daarna nog flink meoten kotsen denk ik..

Het litteken onder men neus kreeg ik toen ik terug naar huis fietste met paar maten. Onderweg ben ik gevallen, alweer los op mn gezicht. Ik lag ongeveer een minuutje out in midden van de straat en toen ik bijkwam stroomde het bloed uit mn neus en had ik een grote diepe snee onder mn neus.. (rest van gezicht lag ook open). Heb deze wonde niet moeten laten naaien van de dokter, heb er wel een lelijk litteken aan overgehouden :confused:

Ohja.. ben ook eens in het midden van de winter in slaap gevallen op de stoep in de stad. Wou ff gaan zitten omdat lopen niet meer goed ging, ben vervolgens in slaap gevallen.. Het was hard aan het vriezen en had een dun pulletje aan! :openmouth: Gelukkig vond een vrouw me en maakte me wakker waarna ik kon ontnuchteren in het bejaardenhuis..

Ook eens in slaap gevallen op rock werchter op de weide.. Een dutje van een paar uur gemaakt waarna ik niet weer wist wat er gebeurd was. + gsm was weg dus kon niemand berijken.

Ook meerde malen gevochten omdat ik nogal aggresief word van alcohol met als resultaat nu een bult op mn neus.. (wss scheur in het bot of gebroken) Ook staat mn neustussenschot scheef.. :confused: Best dom om uit te pakken tegen johny's en gabbers wanneer ik zelf een klein slap mannetje ben :mrgreen:

En altijd wel gaten in mn geheugen de dag nadat ik flink heb doorgezopen


::edit:: in slaap vallen sucks!! :mrgreen:
D
DumpyLid
01-01-2024, 00:00
#5
En toch door blijven zuipen he.. alchohol is een bitch!
M
MiNiMaLiSDopeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Gelukkig is het zuipen al heel wat minder! :) Af en toe laat ik me toch weer eens flink gaan.. Eenmaal begonnen blijf ik drinken, met natuurlijk een gat in mn geheugen erbij :openmouth:

Achja heb ook al ontelbare leuke dingen meegemaakt met alcohol, daar niet van! :)
D
Detroit303Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik heb spijt dat ik 6 jaar lang dagelijks rookte. Gelukking ben ik er mee gestopt! (sinds zondag, voor altijd!!) Wat een herleving! Maarja, zonde van het geld.
Kwa andere drugs, niets eigenlijk.
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#8
Gemini zei:
Coke.
Klik om te vergroten...
+1
l
labradoorLid
01-01-2024, 00:00
#9
ik heb er geen spijt van.heb ervaring opgedaan en veel geleerd.
ik zie het als iets positiefs.de een wordt meer op de proef gesteld dan de andere en het gaat uiteindelijk om levenslessen en kennis zodat je geestelijk kan groeien.ik heb een spannend leven gehad en heb daar geen spijt van integendeel.
l
labradoorLid
01-01-2024, 00:00
#10
precies
A
AndrewLid
01-01-2024, 00:00
#11
Geen spijt!
i
ibra_is_imbaLid
01-01-2024, 00:00
#12
speed,
heb 6 maanden bijna dagelijks gebruikt, k'gebruik die troep nooit meer. ben al meer dan 16 maanden clean van die rotzooi :mrgreen:
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#13
Spijt, dat probeer ik niet te hebben.

Dat heb ik tot nu toe dan ook nooit gehad.
Hoewel ik natuurlijk ook genoeg dingen heb gedaan waarvan ik ze liever had gelaten... achjah, het zal ongetwijfeld allemaal een reden hebben. En een ding staat vast, je leert er alleen maar weer van!
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#14
Andrew zei:
Geen spijt!
Klik om te vergroten...
C
CurunirLid
01-01-2024, 00:00
#15
Re:

Adrenochroom zei:
de doc wou geen dope geven voor de hechting omdat ik "al wel verdoofd genoeg was" volgens haar, deed alsnog fuckin zeer, maja eigen schuld dikke... vette litteken op je kop! :angry: :P
Klik om te vergroten...

Wat een bullshit. De dokter is er niet om jou morele lessen te geven :angry: maar om je beter te maken. The arrogance :(
J
JunkXLLid
01-01-2024, 00:00
#16
Nergens van!
En als ik ooit negatieve ervaringen opdoe tijdens drugsgebruik maakt me dat alleen maar sterker/wijzer.
Spijt vind ik verspilde tijd.
Ken er niks aan veranderen, dan maar het beste er van maken he!
m
maiskorrelLid
01-01-2024, 00:00
#17
alleen echt spijt van nicotine. Verder eigenlijk nergens van. Had misschien alleen wel wat minder te hoeven blowen (wat gaten in geheugen).
M
MCHZKLid
01-01-2024, 00:00
#18
alcohol , de drug die ik elk weekend alweer misbruik.. :(

ben net 3 maanden gestopt met sigaretten roken , was ook wel een drug die totally useless lijkt imo
m
metlafreackLid
01-01-2024, 00:00
#19
heb tot nu toe nog maar 1x een beetj spijt gehad, maar ook weer niet.
Had tot nu toe nog altijd mijn beste avond ooit maar had veel te veel op en deed daarna nog een g'ke, en toen was ik verloren. Heb lang staan kotsen en daarna out gegaan gelukig was het met goeie vrienden die me goed opgevangen hebben:wink:. Maar heb toen bij die 2 vrienden vannalles gezegt en nog gedaan wat ik nog niet weet maar binnenkort vertellen ze het mij maar ik vond het 1 van mijn topavonden ooit juist jammer dat ik me een klein stukje niet zo goed kan herineren.(was ook de eerste keer dat ik eigenlijk iets niet meer kan herineren)
H
HansLid
01-01-2024, 00:00
#20
Elke ochtend na flink zuipen.

M'n eerste keer 1 hele lsd zegel nemen.

Ether snuiven.

Elke dag blowen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."