Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMeeste spijt?

Meeste spijt?

64 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
E
ElfquestLid
01-01-2024, 00:00
#1
GHB en nicotine. Beide verslaafd aan geraakt, aan nicotine nog steeds.
d
dollegekskeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Van welke drugs die je ooit gebruikt hebt, heb je het meeste spijt? Bijv. doordat je er een bad trip van kreeg of eraan verslaafd raakte

Ik van geeneen, tot nu toe.
S
ShivshambooLid
01-01-2024, 00:00
#3
Drie jaar aan een basepijp lopen lurken. :flushed:

Ik ook NOOIT meer. :kots:
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#4
^ beter wat DMT erin dan :mrgreen:

Poppers: Kreeg alleen een vage rush en daarna koppijn en werd ziek voor 3 dagen (ik was al aan het ziek worden maar poppers versterkte het heel erg)

Alcohol: Een jaar van mijn leven 100en liters gezopen, soms wel erg leuk, maar zoveel gaten in mijn geheugen, zoveel stomme dingen gedaan en ook nog eens verslechterde concentratie door opgelopen + een fuckin litteken op m'n voorhoofd :(
S
ShivshambooLid
01-01-2024, 00:00
#5
Adrenochroom zei:
^ beter wat DMT erin dan :mrgreen:
Klik om te vergroten...

:beer:
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik heb niet echt ergens spijt van, sowieso heb ik van geen een van trips spijt want ze waren allemaal bijzonder en mooi, en alle andere dingen hadden mij als ik ze anders had gedaan niet deze herinneringen opgelevert, en ik ben er wel blij mee zo.
D
DumpyLid
01-01-2024, 00:00
#7
alchohol ben ik ook veels te ver in gegaan, zoveel lompe acties...
p
psysurferLid
01-01-2024, 00:00
#8
speed zoiezo
na een nachtje speedy kon ik niet meer rechtstaan of het werd zwart voor men ogen en kreeg ik koud zweet. Dat is zo enkele uren gebleven en tege de avond was het volledig weg. Kan misschien wel aan de speed hebben gelege of aan de hoeveelheid :grin:
T
TostiniLid
01-01-2024, 00:00
#9
eigenlijk alle oppeppende drugs, mdma, speed..
niet dat ik ermee stop want ik gebruik het nog niet zo vaak.. maar het kan zó fucking verslavend zijn voor mij..
van mdma weet ik dat ik het niet te vaak meer ga halen heb ik met mezelf afgesproken.. is aardig uit te houden :)
speed heb ik een paar keer geprobeerd, ik vind het stiekem te leuk, ik wil dan ook geen directe connecties hebben naar dealers en het altijd via een tussenpersoon (een van me vrienden) regelen.
ik háát slapen, ik ga alleen slapen als ik echt niet meer anders kan.. en met speed kan ik dat uitstellen ik zou het voor alles gebruiken als het zou kunnen!
B
BlackRobBluntLid
01-01-2024, 00:00
#10
Alcohol, makes you do stupid stuff :flushed:

En roken, omdat het stom is :flushed:
T
TaatLid
01-01-2024, 00:00
#11
Qua verslaving speed en alcohol, doe het beide sowieso elk weekend..
Alcohol kan ik echt niet meer zonder..In het weekend moet ik gewoon bier drinken en na verloop van tijd een borrel whisky..
En dan glijd die speed ook zo weer uit het sealtje
s
space scientistLid
01-01-2024, 00:00
#12
cocaine (rook en snuif)
en nicotine natuurlijk
s
shokoraLid
01-01-2024, 00:00
#13
Geen spijt :)

Goed nadenken vooraf, voorkomt spijt :grin: Maar misschien komt het nog, ik heb nog een heel leven voor me om domme dingen te doen :')
l
lucifer in the skyLid
01-01-2024, 00:00
#14
ik heb vooral spijt dat ik ben begonnen met roken. want daar heb je uiteindelijk zelfs geen leut aan.
speed ook eigelijk maar dat valt nog goed mee.
M
MiNiMaLiSDopeLid
01-01-2024, 00:00
#15
ALCOHOL!

litteken onder mn neus en gebroken tand aan over gehouden :confused: (tand is wel al gefixed gelukkig)
maar 1 van de weinige rotte dingen die gebeurd zijn onder invloed van alcohol.. wel de meest klote en zichtbare

::edit::

Adrenochroom zei:
Alcohol: Een jaar van mijn leven 100en liters gezopen, soms wel erg leuk, maar zoveel gaten in mijn geheugen, zoveel stomme dingen gedaan en ook nog eens verslechterde concentratie door opgelopen + een fuckin litteken op m'n voorhoofd :(
Klik om te vergroten...

²
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#16
Broeder!!

:P

Hoe heb jij dat voorelkaar gekregen dan?

Ik ben met mijn lamme kop na 10 uur zuipen inslaapgevallen op de fiets, knalde 200 meter voor mijn huis tegen een lantaarnpaal, daarna heb ik een uurtje rondlopenbloeden in mijn huis tot ik naar het ziekenhuis ging, de doc wou geen dope geven voor de hechting omdat ik "al wel verdoofd genoeg was" volgens haar, deed alsnog fuckin zeer, maja eigen schuld dikke... vette litteken op je kop! :angry: :P
M
MiNiMaLiSDopeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Hier het verhaal van de in twee gebroken tand: Het begon allemaal heel onschuldig toen ik met een paar maten elk een fles alcohol ging halen. Ik koos voor een fles vodka die ik in een uurtje of twee heb leeggezopen. Hierna was ik blijkbaar totally lam gezopen.. Ik ging naar buiten, pakte mn fiets en stampte om één of andere reden mn staander eraf. Na wat gelult te hebben met een maat wou ik mn fiets op de staander zetten (die inmiddels bij de buren lag). Door de alcohol was ik natuurlijk al vergeten dat die staander wegwas dus viel ik over mn fiets los met mn gezicht op de grond waardoor mn voorste tand in 2 was.. Hoe ik dit heb geflikt blijft wazig :confused: Daarna nog flink meoten kotsen denk ik..

Het litteken onder men neus kreeg ik toen ik terug naar huis fietste met paar maten. Onderweg ben ik gevallen, alweer los op mn gezicht. Ik lag ongeveer een minuutje out in midden van de straat en toen ik bijkwam stroomde het bloed uit mn neus en had ik een grote diepe snee onder mn neus.. (rest van gezicht lag ook open). Heb deze wonde niet moeten laten naaien van de dokter, heb er wel een lelijk litteken aan overgehouden :confused:

Ohja.. ben ook eens in het midden van de winter in slaap gevallen op de stoep in de stad. Wou ff gaan zitten omdat lopen niet meer goed ging, ben vervolgens in slaap gevallen.. Het was hard aan het vriezen en had een dun pulletje aan! :openmouth: Gelukkig vond een vrouw me en maakte me wakker waarna ik kon ontnuchteren in het bejaardenhuis..

Ook eens in slaap gevallen op rock werchter op de weide.. Een dutje van een paar uur gemaakt waarna ik niet weer wist wat er gebeurd was. + gsm was weg dus kon niemand berijken.

Ook meerde malen gevochten omdat ik nogal aggresief word van alcohol met als resultaat nu een bult op mn neus.. (wss scheur in het bot of gebroken) Ook staat mn neustussenschot scheef.. :confused: Best dom om uit te pakken tegen johny's en gabbers wanneer ik zelf een klein slap mannetje ben :mrgreen:

En altijd wel gaten in mn geheugen de dag nadat ik flink heb doorgezopen


::edit:: in slaap vallen sucks!! :mrgreen:
D
DumpyLid
01-01-2024, 00:00
#18
En toch door blijven zuipen he.. alchohol is een bitch!
M
MiNiMaLiSDopeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Gelukkig is het zuipen al heel wat minder! :) Af en toe laat ik me toch weer eens flink gaan.. Eenmaal begonnen blijf ik drinken, met natuurlijk een gat in mn geheugen erbij :openmouth:

Achja heb ook al ontelbare leuke dingen meegemaakt met alcohol, daar niet van! :)
D
Detroit303Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik heb spijt dat ik 6 jaar lang dagelijks rookte. Gelukking ben ik er mee gestopt! (sinds zondag, voor altijd!!) Wat een herleving! Maarja, zonde van het geld.
Kwa andere drugs, niets eigenlijk.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."