Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMeeste spijt?

Meeste spijt?

64 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
C
CurunirLid
01-01-2024, 00:00
#1
Re:

Adrenochroom zei:
de doc wou geen dope geven voor de hechting omdat ik "al wel verdoofd genoeg was" volgens haar, deed alsnog fuckin zeer, maja eigen schuld dikke... vette litteken op je kop! :angry: :P
Klik om te vergroten...

Wat een bullshit. De dokter is er niet om jou morele lessen te geven :angry: maar om je beter te maken. The arrogance :(
J
JunkXLLid
01-01-2024, 00:00
#2
Nergens van!
En als ik ooit negatieve ervaringen opdoe tijdens drugsgebruik maakt me dat alleen maar sterker/wijzer.
Spijt vind ik verspilde tijd.
Ken er niks aan veranderen, dan maar het beste er van maken he!
m
maiskorrelLid
01-01-2024, 00:00
#3
alleen echt spijt van nicotine. Verder eigenlijk nergens van. Had misschien alleen wel wat minder te hoeven blowen (wat gaten in geheugen).
M
MCHZKLid
01-01-2024, 00:00
#4
alcohol , de drug die ik elk weekend alweer misbruik.. :(

ben net 3 maanden gestopt met sigaretten roken , was ook wel een drug die totally useless lijkt imo
m
metlafreackLid
01-01-2024, 00:00
#5
heb tot nu toe nog maar 1x een beetj spijt gehad, maar ook weer niet.
Had tot nu toe nog altijd mijn beste avond ooit maar had veel te veel op en deed daarna nog een g'ke, en toen was ik verloren. Heb lang staan kotsen en daarna out gegaan gelukig was het met goeie vrienden die me goed opgevangen hebben:wink:. Maar heb toen bij die 2 vrienden vannalles gezegt en nog gedaan wat ik nog niet weet maar binnenkort vertellen ze het mij maar ik vond het 1 van mijn topavonden ooit juist jammer dat ik me een klein stukje niet zo goed kan herineren.(was ook de eerste keer dat ik eigenlijk iets niet meer kan herineren)
L
Lucy In The SkyLid
01-01-2024, 00:00
#6
^ Op wat voor manier heeft LSD jou kwaad gedaan, als ik vragen mag?
E
ElfquestLid
01-01-2024, 00:00
#7
GHB en nicotine. Beide verslaafd aan geraakt, aan nicotine nog steeds.
D
DreamWeaverLid
01-01-2024, 00:00
#8
Al het rookbare omdat het m'n longen naar de grafkanker helpt, en die waren al niet zo best..
d
dollegekskeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Van welke drugs die je ooit gebruikt hebt, heb je het meeste spijt? Bijv. doordat je er een bad trip van kreeg of eraan verslaafd raakte

Ik van geeneen, tot nu toe.
S
ShivshambooLid
01-01-2024, 00:00
#10
Drie jaar aan een basepijp lopen lurken. :flushed:

Ik ook NOOIT meer. :kots:
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#11
^ beter wat DMT erin dan :mrgreen:

Poppers: Kreeg alleen een vage rush en daarna koppijn en werd ziek voor 3 dagen (ik was al aan het ziek worden maar poppers versterkte het heel erg)

Alcohol: Een jaar van mijn leven 100en liters gezopen, soms wel erg leuk, maar zoveel gaten in mijn geheugen, zoveel stomme dingen gedaan en ook nog eens verslechterde concentratie door opgelopen + een fuckin litteken op m'n voorhoofd :(
S
ShivshambooLid
01-01-2024, 00:00
#12
Adrenochroom zei:
^ beter wat DMT erin dan :mrgreen:
Klik om te vergroten...

:beer:
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik heb niet echt ergens spijt van, sowieso heb ik van geen een van trips spijt want ze waren allemaal bijzonder en mooi, en alle andere dingen hadden mij als ik ze anders had gedaan niet deze herinneringen opgelevert, en ik ben er wel blij mee zo.
D
DumpyLid
01-01-2024, 00:00
#14
alchohol ben ik ook veels te ver in gegaan, zoveel lompe acties...
p
psysurferLid
01-01-2024, 00:00
#15
speed zoiezo
na een nachtje speedy kon ik niet meer rechtstaan of het werd zwart voor men ogen en kreeg ik koud zweet. Dat is zo enkele uren gebleven en tege de avond was het volledig weg. Kan misschien wel aan de speed hebben gelege of aan de hoeveelheid :grin:
T
TostiniLid
01-01-2024, 00:00
#16
eigenlijk alle oppeppende drugs, mdma, speed..
niet dat ik ermee stop want ik gebruik het nog niet zo vaak.. maar het kan zó fucking verslavend zijn voor mij..
van mdma weet ik dat ik het niet te vaak meer ga halen heb ik met mezelf afgesproken.. is aardig uit te houden :)
speed heb ik een paar keer geprobeerd, ik vind het stiekem te leuk, ik wil dan ook geen directe connecties hebben naar dealers en het altijd via een tussenpersoon (een van me vrienden) regelen.
ik háát slapen, ik ga alleen slapen als ik echt niet meer anders kan.. en met speed kan ik dat uitstellen ik zou het voor alles gebruiken als het zou kunnen!
B
BlackRobBluntLid
01-01-2024, 00:00
#17
Alcohol, makes you do stupid stuff :flushed:

En roken, omdat het stom is :flushed:
T
TaatLid
01-01-2024, 00:00
#18
Qua verslaving speed en alcohol, doe het beide sowieso elk weekend..
Alcohol kan ik echt niet meer zonder..In het weekend moet ik gewoon bier drinken en na verloop van tijd een borrel whisky..
En dan glijd die speed ook zo weer uit het sealtje
s
space scientistLid
01-01-2024, 00:00
#19
cocaine (rook en snuif)
en nicotine natuurlijk
s
shokoraLid
01-01-2024, 00:00
#20
Geen spijt :)

Goed nadenken vooraf, voorkomt spijt :grin: Maar misschien komt het nog, ik heb nog een heel leven voor me om domme dingen te doen :')

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."