Qua verslaving speed en alcohol, doe het beide sowieso elk weekend..
Alcohol kan ik echt niet meer zonder..In het weekend moet ik gewoon bier drinken en na verloop van tijd een borrel whisky..
En dan glijd die speed ook zo weer uit het sealtje
#3
cocaine (rook en snuif)
en nicotine natuurlijk
#4
Geen spijt
Goed nadenken vooraf, voorkomt spijt Maar misschien komt het nog, ik heb nog een heel leven voor me om domme dingen te doen :')
#5
ik heb vooral spijt dat ik ben begonnen met roken. want daar heb je uiteindelijk zelfs geen leut aan.
speed ook eigelijk maar dat valt nog goed mee.
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.