#1
Mijn inzicht......
Na 25 jaar lang bang geweest te zijn voor spoken onder mijn bed of in de kast.
Of enge dingen uit horror en andere enge films en zelfs voor Alf je weet wel die buitenaardse uit de Amerikaanse serie. Of niet in het donker durven te zijnen altijd onder de dekens liggen, zodast ze me niet zien kunnen. NACHTMERRIES.
ENZOVOORTS.
Bedacht ik me, na een poosje toch wel redelijk constant wiet te hebben gerookt.
Dit was altijd puur zonder tabak dus. Dat ik al die jaren nog nooit een spook,
monster, Alf of wat voor engs dan ook ben tegen gekomen. Alleen mezelf in de spiegel
van de gang als ik naar bed ga.
Dank u Drugs, ik doe een buiginkje voor u.
Ja ja lastig hoor bijgelovig zijn.
Geloof best en zeker dat er meer tussen hemel en aarde is maar geen Sigourny Weaver Aliens,
Alf's, Goblins, en weet ik het meer.
Dat was het.
Na 25 jaar lang bang geweest te zijn voor spoken onder mijn bed of in de kast.
Of enge dingen uit horror en andere enge films en zelfs voor Alf je weet wel die buitenaardse uit de Amerikaanse serie. Of niet in het donker durven te zijnen altijd onder de dekens liggen, zodast ze me niet zien kunnen. NACHTMERRIES.
ENZOVOORTS.
Bedacht ik me, na een poosje toch wel redelijk constant wiet te hebben gerookt.
Dit was altijd puur zonder tabak dus. Dat ik al die jaren nog nooit een spook,
monster, Alf of wat voor engs dan ook ben tegen gekomen. Alleen mezelf in de spiegel
van de gang als ik naar bed ga.
Dank u Drugs, ik doe een buiginkje voor u.
Ja ja lastig hoor bijgelovig zijn.
Geloof best en zeker dat er meer tussen hemel en aarde is maar geen Sigourny Weaver Aliens,
Alf's, Goblins, en weet ik het meer.
Dat was het.