Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsNaar welke drugs kijk jij uit?

Naar welke drugs kijk jij uit?

304 antwoorden
31 weergaven
18-5-2026
K
KetnoniesmanLid
01-01-2024, 00:00
#1
Alles van tripmiddelen!!!
K
KlaasVaakLid
01-01-2024, 00:00
#2
Nog meer keta
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#3
Nog even een super combo met BDF als basis, samen met phens, acid en misschien wat mdma(mda als ik een beetje geluk heb) en zeker wete ket en nos.

En de eerst volgende keer mesc, psylo of Aya. :hearteyes:
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#4
Wow, mda! :hearteyes: Dat is wel erg moeilijk om aan te komen toch, zou wel super zijn als je dat kan bemachtigen! Dat lijkt me nou echt de ideale drug: een beetje het mdma-gevoel maar ook lekker hallucineren. :hearteyes:
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#5
Heb het 2 keer gehad, 1 keer met puur geluk en 1 keer na een hardnekkige zoektocht van een jaar. Maar het lijkt nu nergens meer te krijgen. Heb ergens nog 1 contact die het zou moeten hebben maar die lijkt van de aard bodem verdwenen, erg spijtig dus. Nog even afwachten en anders het verlies incasseren. Alhoewel, gewone mdma samen met 2c-I heeft er wel wat van weg. Alleen dan vele malen beter dan gewoon mda. En aangezien 2c-I en mdma nog in de voorraad kast liggen. :hearteyes:
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#6
Klinkt goed, zou mdma met 2cb ook in de buurt komen?
Q
QUETZALCOATLLid
01-01-2024, 00:00
#7
Sommige mensen blijven denken dat het avontuur om de hoek ligt; je moet ze uiteindelijk bijna doodmaken, of althans in vergevorderde staat van invaliditeit brengen, voor ze voor rede vatbaar zijn.
A
Arthur KingLid
01-01-2024, 00:00
#8
QUETZALCOATL zei:
Sommige mensen blijven denken dat het avontuur om de hoek ligt; je moet ze uiteindelijk bijna doodmaken, of althans in vergevorderde staat van invaliditeit brengen, voor ze voor rede vatbaar zijn.
Klik om te vergroten...
En dit is relevant omdat?
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ketamine, word nu midden april.
Truffels, komend weekend :grin:
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#10
Simpel gezegd, naar welk gepland drugsgebruik kijk jij echt uit? Of het nou een lang geplande mescalinetrip is, of een keertje MDMA thuis met je vriendin of misschien je eerste keer DMT, waar kijk jij naar vooruit en waarom precies?

Ik (niet persé in die volgorde):

1) Volgende keer dat ik DMT heb, omdat ik al heel lang niks van dit heilige goedje heb mogen proeven, sinds oud en nieuw niet. Ik wil er dan ook echt de tijd voor nemen.

2) Ayahuasca. Ik weet nog niet wanneer ik het ga doen, en zelfs of ik het ga doen, maar het is sowieso iets waar ik al een lange tijd extreem nieuwschierig naar ben. Als ik het ga doen wil ik het in ieder geval met mensen die ik vertrouw doen, en er de tijd voor nemen om me er op voor te bereiden. [insert grap over m'n vader hier]

3) LSD + Ketamine. Dit omdat LSD + Lachgas een overdonderend succes was, en de combinatie van LSD en dissociatieven me sowieso erg trekt om die reden. Niet dat ik nu PCP ga nemen of zo, maar keta is toch iets wat ik best wel leuk vind op sommige momenten, en het effect van keta + m'n lievelingsdrug (LSD) lijkt me toch erg interresant. 28 maart is het zover!

4) M'n volgende keer goed MDMA. Sinds MDMA iets is wat je maar 3-4 keer per jaar kan doen, en ook sinds de schaarste met pillen/kristallen is het onzeker wanneer het weer komt. Ik vind het ook redelijk moeilijk om echt een geschikte locatie te vinden. Ruigoord is geweldig, maar daar doe ik toch liever LSD (Op goa's). Misschien op de volgende wiltgroei?


Waar kijken jullie naar vooruit qua drugsgebruik? Shoot!
J
JokkelshizzleLid
01-01-2024, 00:00
#11
- heroine
- crack
-meth
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#12
Naar MDMA over 7 weken weer. Naar LSD over in de zomer misschien weer. Naar Speed dit weekend weer.

Verder niks in de planning.
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#13
speed en ketamine op koninginnedag, en daarna nog wat xtc, ik heb even een break ingelast en daardoor lijkt het me een prestatie, hoe kort die anderhalve maand ook is.

en lsd
I
ImmortalTechLid
01-01-2024, 00:00
#14
Over 2 maanden weer een weekendje weg naar een bospark en de daarbij behorende truffels / Philosopher Stones :hearteyes: Ik heb voor mezelf besloten het maar 2 a 3 keer per jaar te doen, maar ik kijk er wel elke keer lang naar uit omdat ik het zo leuk vind om te trippen in de zon in de natuur.

Verder wil ik ooit eens LSD gaan proberen. Ik kan er denk ik wel aan komen, alleen ik heb er nog nooit naar gevraagd. Misschien kan ik het beter gewoon houden bij 2 keer per jaar paddo's/truffels en van andere harddrugs afblijven.. Lastige beslissingen :P
h
honingolieLid
01-01-2024, 00:00
#15
MDA. Na een lange zoektocht eindelijk wat kunnen bemachtigen, aankomend weekend dan maar proberen.
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#16
Dragonfly, moet nog zien hoe,wat en waar. Maar heb er wel zin in.

DMT, staat gepland over 2 maanden. Ben gewoon nieuwsgierig, en vind het altijd wel leuk om even kort van de wereld te zijn. Dus lijkt me wel iets voor mij.

Mescaline, in het najaar van 2010 wil ik naar Noorwegen en daar in de bergen een mescaline trip hebben. Vraag me niet waarom, maar dat lijkt me gewoon de mooiste en beste locatie. In ieder geval wil ik het zo ver mogelijk van de beschaving vandaan doen, en in mooie natuur.

LSD+N2O, 27 of 28e aanstaande. Heb het al wel eens ervaren, maar nog niet diep en heftig genoeg. Gister werd ik volledig in een koker van een fractal gezogen, maar dat is maar 1 laag. Ik wil door en door tot ik niet verder kan. En met deze nieuwe(erg potente) hofmannetjes ga ik sowieso voor mijn hoogste doses ooit dan. En heb alvast 75 patronen N2O.
Ik ga die trip samen met mijn beste vriend doen, en die heeft nog nooit op LSD getript, dus dat word ook leuk. Word gewoon een goeie trip en heb er zin in.

2c-B, 33mg pluggen. Mijn vorige 2c-B tripjes waren me te licht. En nu wil ik meteen voor wat vuurwerk zorgen. Dom? JA. Zin in? Zeker weten! :grin:

Candyflip, heb paar weken terug mijn eerste geslaagde candyflip gehad. Maar mijn volgende wil ik doen op Lowlands, dit zal ik op de zondag doen omdat ik de vorige keer een enorme kater had. Ik ga alleen dit keer voor net ietsjes meer MDMA en de zelfde doses LSD, 80ug en 100mg. LSD pak ik 100ug bij na 8 uur, en MDMA pak ik na 4 uur 100mg bij, en daarna na 4 uur 75mg. Dan zal ik die dag wel goed candyflippend door komen, wil het rekken over heel de dag, dus van smorgens vroeg tot diep in de nacht.


Groetjes DrippTone. :grin:
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#17
Naar mn glaasje wodka, vrijdag..
d
dka983392hsadjkxapopsxaLid
01-01-2024, 00:00
#18
In random order..

- Het moment dat ik weer goeie pillen vind. Gelijk een voorraadje inslaan.
- Eerstvolgende keer LSD.
- De eerste keer van de volgende drugs: mescaline, lachgas, mda, 2ci en salvia.
- Eerstvolgende keer coke.
G
GeminiLid
01-01-2024, 00:00
#19
Een peuk na het avondeten, een biertje op vrijdagavond.
J
JudasLid
01-01-2024, 00:00
#20

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...45678...16
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."