Dragonfly, moet nog zien hoe,wat en waar. Maar heb er wel zin in.
DMT, staat gepland over 2 maanden. Ben gewoon nieuwsgierig, en vind het altijd wel leuk om even kort van de wereld te zijn. Dus lijkt me wel iets voor mij.
Mescaline, in het najaar van 2010 wil ik naar Noorwegen en daar in de bergen een mescaline trip hebben. Vraag me niet waarom, maar dat lijkt me gewoon de mooiste en beste locatie. In ieder geval wil ik het zo ver mogelijk van de beschaving vandaan doen, en in mooie natuur.
LSD+N2O, 27 of 28e aanstaande. Heb het al wel eens ervaren, maar nog niet diep en heftig genoeg. Gister werd ik volledig in een koker van een fractal gezogen, maar dat is maar 1 laag. Ik wil door en door tot ik niet verder kan. En met deze nieuwe(erg potente) hofmannetjes ga ik sowieso voor mijn hoogste doses ooit dan. En heb alvast 75 patronen N2O.
Ik ga die trip samen met mijn beste vriend doen, en die heeft nog nooit op LSD getript, dus dat word ook leuk. Word gewoon een goeie trip en heb er zin in.
2c-B, 33mg pluggen. Mijn vorige 2c-B tripjes waren me te licht. En nu wil ik meteen voor wat vuurwerk zorgen. Dom? JA. Zin in? Zeker weten!
Candyflip, heb paar weken terug mijn eerste geslaagde candyflip gehad. Maar mijn volgende wil ik doen op Lowlands, dit zal ik op de zondag doen omdat ik de vorige keer een enorme kater had. Ik ga alleen dit keer voor net ietsjes meer MDMA en de zelfde doses LSD, 80ug en 100mg. LSD pak ik 100ug bij na 8 uur, en MDMA pak ik na 4 uur 100mg bij, en daarna na 4 uur 75mg. Dan zal ik die dag wel goed candyflippend door komen, wil het rekken over heel de dag, dus van smorgens vroeg tot diep in de nacht.
Groetjes DrippTone.
![:grin:]()