Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsNaar welke drugs kijk jij uit?

Naar welke drugs kijk jij uit?

304 antwoorden
25 weergaven
18-5-2026
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ketamine, word nu midden april.
Truffels, komend weekend :grin:
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#2
Simpel gezegd, naar welk gepland drugsgebruik kijk jij echt uit? Of het nou een lang geplande mescalinetrip is, of een keertje MDMA thuis met je vriendin of misschien je eerste keer DMT, waar kijk jij naar vooruit en waarom precies?

Ik (niet persé in die volgorde):

1) Volgende keer dat ik DMT heb, omdat ik al heel lang niks van dit heilige goedje heb mogen proeven, sinds oud en nieuw niet. Ik wil er dan ook echt de tijd voor nemen.

2) Ayahuasca. Ik weet nog niet wanneer ik het ga doen, en zelfs of ik het ga doen, maar het is sowieso iets waar ik al een lange tijd extreem nieuwschierig naar ben. Als ik het ga doen wil ik het in ieder geval met mensen die ik vertrouw doen, en er de tijd voor nemen om me er op voor te bereiden. [insert grap over m'n vader hier]

3) LSD + Ketamine. Dit omdat LSD + Lachgas een overdonderend succes was, en de combinatie van LSD en dissociatieven me sowieso erg trekt om die reden. Niet dat ik nu PCP ga nemen of zo, maar keta is toch iets wat ik best wel leuk vind op sommige momenten, en het effect van keta + m'n lievelingsdrug (LSD) lijkt me toch erg interresant. 28 maart is het zover!

4) M'n volgende keer goed MDMA. Sinds MDMA iets is wat je maar 3-4 keer per jaar kan doen, en ook sinds de schaarste met pillen/kristallen is het onzeker wanneer het weer komt. Ik vind het ook redelijk moeilijk om echt een geschikte locatie te vinden. Ruigoord is geweldig, maar daar doe ik toch liever LSD (Op goa's). Misschien op de volgende wiltgroei?


Waar kijken jullie naar vooruit qua drugsgebruik? Shoot!
J
JokkelshizzleLid
01-01-2024, 00:00
#3
- heroine
- crack
-meth
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#4
Naar MDMA over 7 weken weer. Naar LSD over in de zomer misschien weer. Naar Speed dit weekend weer.

Verder niks in de planning.
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#5
speed en ketamine op koninginnedag, en daarna nog wat xtc, ik heb even een break ingelast en daardoor lijkt het me een prestatie, hoe kort die anderhalve maand ook is.

en lsd
I
ImmortalTechLid
01-01-2024, 00:00
#6
Over 2 maanden weer een weekendje weg naar een bospark en de daarbij behorende truffels / Philosopher Stones :hearteyes: Ik heb voor mezelf besloten het maar 2 a 3 keer per jaar te doen, maar ik kijk er wel elke keer lang naar uit omdat ik het zo leuk vind om te trippen in de zon in de natuur.

Verder wil ik ooit eens LSD gaan proberen. Ik kan er denk ik wel aan komen, alleen ik heb er nog nooit naar gevraagd. Misschien kan ik het beter gewoon houden bij 2 keer per jaar paddo's/truffels en van andere harddrugs afblijven.. Lastige beslissingen :P
h
honingolieLid
01-01-2024, 00:00
#7
MDA. Na een lange zoektocht eindelijk wat kunnen bemachtigen, aankomend weekend dan maar proberen.
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#8
Dragonfly, moet nog zien hoe,wat en waar. Maar heb er wel zin in.

DMT, staat gepland over 2 maanden. Ben gewoon nieuwsgierig, en vind het altijd wel leuk om even kort van de wereld te zijn. Dus lijkt me wel iets voor mij.

Mescaline, in het najaar van 2010 wil ik naar Noorwegen en daar in de bergen een mescaline trip hebben. Vraag me niet waarom, maar dat lijkt me gewoon de mooiste en beste locatie. In ieder geval wil ik het zo ver mogelijk van de beschaving vandaan doen, en in mooie natuur.

LSD+N2O, 27 of 28e aanstaande. Heb het al wel eens ervaren, maar nog niet diep en heftig genoeg. Gister werd ik volledig in een koker van een fractal gezogen, maar dat is maar 1 laag. Ik wil door en door tot ik niet verder kan. En met deze nieuwe(erg potente) hofmannetjes ga ik sowieso voor mijn hoogste doses ooit dan. En heb alvast 75 patronen N2O.
Ik ga die trip samen met mijn beste vriend doen, en die heeft nog nooit op LSD getript, dus dat word ook leuk. Word gewoon een goeie trip en heb er zin in.

2c-B, 33mg pluggen. Mijn vorige 2c-B tripjes waren me te licht. En nu wil ik meteen voor wat vuurwerk zorgen. Dom? JA. Zin in? Zeker weten! :grin:

Candyflip, heb paar weken terug mijn eerste geslaagde candyflip gehad. Maar mijn volgende wil ik doen op Lowlands, dit zal ik op de zondag doen omdat ik de vorige keer een enorme kater had. Ik ga alleen dit keer voor net ietsjes meer MDMA en de zelfde doses LSD, 80ug en 100mg. LSD pak ik 100ug bij na 8 uur, en MDMA pak ik na 4 uur 100mg bij, en daarna na 4 uur 75mg. Dan zal ik die dag wel goed candyflippend door komen, wil het rekken over heel de dag, dus van smorgens vroeg tot diep in de nacht.


Groetjes DrippTone. :grin:
v
vodeLid
01-01-2024, 00:00
#9
DrippTone zei:
Drientje zei:
DrippTone zei:
Ayahuasca in april. :hearteyes:
Klik om te vergroten...
De 10e?

Tof dan ben ik er ook!!!
Klik om te vergroten...

Oke, dat vind ik wel leuk. Kan ik jou eindelijk meeten. :)

Tot dan.
Klik om te vergroten...

Succes man! :)
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#10
Dankje, ik heb er zin in. En dan bedoel ik hoe ik uit de trip kom. Hopelijk met een stuk minder bagage. :)
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik kijk uit naar mijn paddotripje volgende zondag. Lekker genieten van de natuur.
...Zucht... :hearteyes:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#12
vode zei:
Ik hoop het voor je, maar daar zou ik me geen zorgen om maken. Je krijgt altijd wat je nodig hebt op dat moment, hoe suf het ook klikt. :)
Klik om te vergroten...
Precies, de eerste keer merkte ik ok bijna niets terwijl anderen compleet van de wereld waren maar de pep honger was wel helemaal weg. Gebruiksdrang was geheel verdwenen. Fijn was dat....
u
underworldLid
01-01-2024, 00:00
#13
kijk uit om mijn 200 mic lsd zegeltjes te testen, 2c-i,2c-t2 te proberen
en de nieuwe batch mdma :hearteyes:
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#14
Kijk uit naar de volgende keer mescaline. Binnenkort hopelijk weer wat alkaloiden extraxt zoals de vorige keer ( 2e keer ). De 1e keer gewoon san pedro poeder getracht te nemen maar dat was zo smerig en was zo zwaar op de maag dat dat geen echt succes was.
P
PatrickBatemanLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik heb wel zin in (mijn eerste keer) 4-fluoroamfetamine. Als ik het op tijd binnen heb ga ik het tijdens koninginnenacht eens proberen.
d
dka983392hsadjkxapopsxaLid
01-01-2024, 00:00
#16
Bromo Dragonfly en mescaline..
P
Pak SuikerLid
01-01-2024, 00:00
#17
Hippieflip aankomend weekend, met 3 leuke personen.
Waarvan 2 weinig ervaringen hebben en het dus hun eerste keer harddrugs wordt, ik gun ze die ervaring zo. :grin:

23 mei: eerste keer LSD tijdens de natuurmeeting.
Ik ben erg lekker volgens halve-zegeltjes-LSD-bijtende-spinnen. :wink:
J
JudasLid
01-01-2024, 00:00
#18
Killer Adrenochrome.
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#19
in deze volgorde:

1) Ayahuasca ! Het is voor mij echt hoogste tijd om dat eens te gaan doen, om meerdere redenen...

2) MDA. Ooit, als ik het gevonden heb...

3) 2c-P. Als ik de tijd ervoor gevonden heb, heb 100mg hier liggen.

4) BromoDragonFly. Zelfde verhaal als 2c-P als ik de tijd ervoor gevonden heb, heb 2 zegels hier liggen
v
vodeLid
01-01-2024, 00:00
#20
Peyote... dit weekend :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...16
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."