#1
ik vind een jointje wel lekker, dan heb ik er meer geluld voor...
Ik doe dat altijd het liefste in capsules.Anders gebruikte ik nada voor het studeren.
Om uit te stellen?cropp zei:ik vind een jointje wel lekker, dan heb ik er meer geluld voor...
Ik heb ook ritalin gebruikt, voor mijn concentratieproblemen die nietNina01 zei:heeft iemand ideeën voor mij?
ik heb adhd en gebruik ritalin, maar kan ik met mijn adhd ook een lekker tripje krijgen van ritalin door meer te gebruiken ofzo?
Haha!! Massive!dnb-massive zei:dit heb ik ook wel nog gedaan met de how high filosofie in het achterhoofd
if you study high , make the test high , you get high scores
voor echte blok vakken werkt dit helaas niet , voor examens die op pc uitgevoerd worden zoals elektrisch tekenen in eplan kan dit wel eens helpen
hahahahahahaNathaniel zei:Een klasgenote op de middelbare zweerde bij blowen tijdens het leren, en door dan vlak voor de toets weer een blowtje te roken kwam de lesstof op miraculeuze wijze weer naar boven.
Ik geloof dat ik 'r voor het laatst tegen kwam achter de kassa bij de plaatselijke buurtsuper...... :P
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."